قبل از بلوغ خودارضایی میکردم


پسرم ، 29 سال دارم . از قبل از بلوغ با خودارضایی اشنا شدم. 16 ساله....

نمیتونم ترک کنم. دیگه خسته شدم. برا ازدواج هم اقدام کردم

ولی نمیدونم چه سری هست که جور نمیشه.

تازه خیلی خیلی زود انزالی دارم.  روزها هم که به خودم غلبه کنم شبها و هم و

خیال می یاد و دستم می ره به آلتم و خراب می شم.

آخه شبها که آدم هوشیاری کامل نداره جلوی خودشو بگیره چکاز کنم. لاغر و نهیفم .

با ظاهر تابلوم چکاز کنم؟؟؟ یه بار 7 ماه ترک کردم ولی اصلا چاق نشدم


در این رابطه :

  • وسوسه ی خودارضایی - وسوسه میشم خودارضایی کنم
  • پسر مثبتی هستم
  • چرا شهوت بالایی دارم؟
  • میترسم با کسی مثل خودم ازدواج کنم
  • مثل ابن میمونه که تازه متولد شدم
  • هنوز موفق نشدم گناهم ترک کنم
  • میترسم خودارضایی کنم
  • اومدن مایع منی در شب ها
  • ناپاک شدن چشم به گناهان جنسی
  • کوچک شدن بیضه ها بخاطر خودارضایی

  • برترین آموزش ترک خودارضایی - استمنا
  • خودارضایی یکبار در هفته
  • آموزش ترک استمنا برای دختران
  • مشکلات حاصل از خودارضایی
  • بازی کردن با آلت
  • پوزیشن برای خانم های که خودارضایی میکنند
  • واقعا میشه استمنا ترک کرد؟
  • پوزیشن برای رسیدن به ارگاسم
  • خون اومدن بعد از خودارضایی
  • نمیتونم خودارضایی نکنم