زشت شدن در اثر خودارضایی و استمنا


سلام ببخشید اگر کسی در سن کودکی و نوجوانی تقریبا زیاد خودارضایی کرده باشه

اگه دیگه اون کار رو انجام نده بعد اثراتی که روی چهره گذاشته از بین میره؟


[پاسخ:]


سلام
بستگی داره از آخرین باری که خودارضایی صورت گرفته چه مدتی گذشته باشه .


تقریبا از همون روز اول ترک خود ارضایی آسیب هایی که وارد شده شروع به خوب شدن می کنه .

پس هر چی بیشتر بگذره بهتره  . همین طور ورزش کردن و تغذیه مناسب هم کمک زیادی میکنه .

موفق باشید


حتما از محصول سایت www.nicetech.ir استفاده کنید.

در این رابطه :

  • نمیتونم خودارضایی نکنم
  • خون اومدن بعد از خودارضایی
  • پوزیشن برای رسیدن به ارگاسم
  • پوزیشن برای خانم های که خودارضایی میکنند
  • واقعا میشه استمنا ترک کرد؟
  • بازی کردن با آلت
  • مشکلات حاصل از خودارضایی
  • آموزش ترک استمنا برای دختران
  • خودارضایی یکبار در هفته
  • برترین آموزش ترک خودارضایی - استمنا

  • پاسخ های مردم (13)
    ....
    • چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۳
    •  
    • ۰۷:۵۹
    سلام....صد ها فرشته بر ان دست بوسه میزنند ...کز کار خلق یک گره بسته وا کنند...
    من همون دختری هستم که چند وقت پیش گفتم 7 ساله دچار خود ارضایی هستم....اما به لطف خدا و کمک اهل بیت و راهنمایی شما دوستان از این گناه کبیره دست شستم و الان یک هفته است که از اتش جهنم و عذاب پروردگار دور شدم...انشالله که خداوند تقصیرات این سالهای منو ببخشه و من هرگز از درگاهش نا امید نمی شم. انشا الله همه گره از کارشون باز بشه
    لعنت بر شیطان رجیم....
    یا علی
    پسر
    • چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۳
    •  
    • ۰۸:۵۷
    ابجی مقابل شیطان نبااید دفاع کرد.بلکه باید بهش هجوم برد.یعنی دست روی دست نگذارید.برای تهذیبتان برنامه ریزی کنید.یه سخن از بزرگی یادمه که فرموده بودند که اتفاقا همونجایی که ادم فکر میکنه اوضاع خوبه واینها شیطان میادضربشو میزنه.خودم هم این موضوع برام اتفاق افتاده.همونحایی که در سر نماز فکر میکنم حضور قلبم بالا رفته نامرد کار خودشو میکنه.البته اون فقط اغفال میکنه....حرفم اینه که چون شیطان میداند که اگر شما بعد از چند روز ترک اگه دوباره دست به این عمل بزنین لطمه ی بزرگی به شما وارد میشه وشاید ناامید بشین بدونید که به ول نمیکنه...باید برای خودتون حاشیه ی امن ایجاد کنین.لب مرز نباشید چون ممکنه پاتون سر برخوره.حاشیه امن:انجام واجبات وترک محرمات یکی از مهمترین کارها برای ایجاد حاشیه امنه...شیطان برای اینکه به شما لطمه وارد کنه کاری میکنه که انگار شما از چاله در بیاین وبیفتین درچاه...
    سفیر
    • چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۳
    •  
    • ۰۹:۲۳
    " ایا می دانســـــــــــــــــــــــــــــــــــــتید؟؟؟؟؟؟؟ "


    همواره یکی از رازهای مگو در زندگی شخصی افراد . سرک کشیدن در سایت "خانواده برتر" می باشد؟؟!!!
    مریم بانو
    • چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۳
    •  
    • ۱۸:۴۷
    سلام آقای نجفی یه سوال خواهشا جواب بدید مگه خود ارضایی رو چهره اثر داره؟؟؟؟؟؟؟؟ چهجوری آخه؟؟؟؟؟از تعجب خشکم زده...جواب لطفا.خدایا خودت رحم کن به همه جوون ها
    عباس
    • چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۳
    •  
    • ۲۲:۵۲
    سلام بله به طورحتم روی چهره اثرداردازعلایم ان رنگ پریدگی چهره گودی چشم پدیدارشدن حلقه کبوددرزیرچشم چشمان مضطرب تیغه ای شدن بینی پلک زدن بیش ازحدعرق گون شدن صورت البته بعضی ازاین علایم می تونه دربعضی ازبیماری ها ظاهرشودکه بعدازبرطرف شدن بیمای مرتفع می شودولی درافرادخودارضاروزبه روزتشدیدمی شود
    محمدعلی
    • یکشنبه ۴ خرداد ۹۳
    •  
    • ۰۱:۰۴
    من فکر کنم چشام بخاطر همین ضعیف شد ینی اگه نزنم دیگه میتونم عینک رو بردارم و قوای جنیسیم بر میگرده؟؟؟


    تصاویر این فیلم ها و عکس ها از ذهنم پاک نمیشه چه غلطی بکنم
    عدنان بلوچ
    • دوشنبه ۱۶ شهریور ۹۴
    •  
    • ۱۳:۳۰
    بهترین راه برای مقابله با این عمل زشت و نفرت انگیز مشغول کردن خودتون به یه کاری یا شاگردی در جایی و یا مشغول کردن خودتون با خونهیعنی ور رفتن با باغچه و کاشتن گلو گیاه و سامان دادن اگر باز هم این شرایط رو ندارین میتونیین با نگه داشتن چند نوع حیوان و مراقبت از اونا و خلاصه یه جورایی سرگرم کردن خودتون من کهمه این شرایط رو دارم و اغلب سرم گرمه هر کدومه این کاراست وقتی ادم فکرش به کاره دیگه ای مشغول باشه خود به خود این عمل ترک میشه و حتی دیگه فکرشم به ذهن ادم نمیره ترک این کار واقا راحته اگه اراده کنین
    محمدخربزه کولیوند 
    • سه شنبه ۵ آبان ۹۴
    •  
    • ۱۵:۳۱
    سلام من از سن 11سالگی خودم رو ارضا کردم و الان 18سالمه یعنی 7ساله این کارو تکرار کردم اما الان دو هفته که این کارو ترک کردم و میخوام واسه همیشه ترکش کنم آیا اثرش بر روی چهره کاملا از بین میره؟؟؟ لطفا. راهنمایی کنید ممنون از سایت خوبتون.
    محمد کولیوند 
    • سه شنبه ۱۲ آبان ۹۴
    •  
    • ۰۳:۲۹
    سلام چرا بعضی از سایت مینویسن خودارضایی هیچ ربطی به چهره و قوای جسمی و کم خونی و سیاهیه دور چشم و اینجور چیزا نداره واقعا راسن میگن؟لطفا جواب بدین
    سلام
    قبلا بحث شده 
    جستجو بفرمائید
    محمد کولیوند 
    • جمعه ۱۵ آبان ۹۴
    •  
    • ۰۰:۳۲
    بازم سلام من هر سایتی میرم یکی مینویسه هیچ ضرری نداره یکی از ضرراش مینویسه منو سر دو راهی قرار دادن لطفا شما از ضرراش بنویسید که مطمئن شوم ممنون لطفا جواب بدین
    سلام
    قبلا بحث شده
    نمونه : 
    http://khbartar.blog.ir/post/2283
    جواد
    • پنجشنبه ۱ بهمن ۹۴
    •  
    • ۱۰:۳۳
    سلام من چند سالی هست خود ارضایی میکنم روی بینی و گونه هام یه سری لکه های سیاه اومده امکانش هست بخاطر خود ارضایی باشه ممنون میشم راهنمایی کنید
    افبسی
    • سه شنبه ۲۴ فروردین ۹۵
    •  
    • ۱۹:۲۱
    بله
    سامان
    • چهارشنبه ۲۵ فروردین ۹۵
    •  
    • ۲۱:۱۲
    اقا واقعا تاثیر داره من خودم تجربه چندین و چند ساله دارم متاسفانه.صورتم لاغر شده .دقت کنید کسانی که زیاد این کارو انجام می دادند گونه هاشون برجسته است چشماشون از حدقه زده بیرون ووو...
    سامان
    • چهارشنبه ۲۵ فروردین ۹۵
    •  
    • ۲۱:۱۳
    اقا واقعا تاثیر داره من خودم تجربه چندین و چند ساله دارم متاسفانه.صورتم لاغر شده .دقت کنید کسانی که زیاد این کارو انجام می دادند گونه هاشون برجسته است چشماشون از حدقه زده بیرون ووو...
    حسین
    • یکشنبه ۹ خرداد ۹۵
    •  
    • ۱۴:۵۲
    سلام ایا خودارضای ربطی به جوش صورت داره
    بنده خدا
    • جمعه ۲۸ خرداد ۹۵
    •  
    • ۱۱:۲۸
    سلام میخواستم بدونم ترک خود ارضایی یک دفعه امکان پذیره یا باید به مرور زمان از شدتش کم کنیم تا به صفر برسه؟من از شیش سالگی تا 16 سالگی خود ارضایی بیش از حد داشتم از 16 تا حالا هم چند بار ترک کردم ولی خیلی موقع ها حسش به سراغم میاد چیکار کنم نمیتونم یک دفعه ترک کنم؟اگه گام به گام ترک کنم گناه کبیره است؟
    بنده خدا
    • جمعه ۲۸ خرداد ۹۵
    •  
    • ۱۱:۳۷
    سلام آیا امکان ترک خود ارضایی بیش از یک مرتبه در روز یک دفعه امکان پذیر است؟یا بهتر است کم کم ترک شود؟
    زینب
    • دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵
    •  
    • ۰۴:۲۸
    سلام من  دختریم ک نزدیک دوساله ک خودارزایی میکنم،ازخودم متنفرشدم ومدام به خودکشی فکرمیکنم،خواهش میکنم کمکم کنید،آیاخودارزایی باعث ازبین رفتن پرده بکارت میشه،،چطوری بفهمم؟؟؟میخوام ترک کنم
    محمدرضا
    • شنبه ۱۲ تیر ۹۵
    •  
    • ۰۸:۱۷
    سلام عزیزان اگه واقعا میخواید ترک کنید یدونه سایت هست روش صدرصد تضمینه وکاملا رایگانه.من خودم ترک کردم اگه خواستید نظر بدید تا سایتو بااجازه مدیریت این وبلاگ معرفی کنم.
    شهرام
    • جمعه ۱۸ تیر ۹۵
    •  
    • ۲۰:۱۴
    سلام ، برای ترک خودارزایی باید از عوامل تحریک کننده دوری کنید و هر موقع به ذهنتان امد از جای خلونی که هستید سریع خارج شوید .مضرات خودارزایی ایجاد ضعف بدنی و فکری و بیماری التهاب پروستات در مردان است که با ترک ان در دراز مدت ممکن است بهبود یابید
    فرشته
    • شنبه ۱۹ تیر ۹۵
    •  
    • ۲۲:۳۳
    سلام میخوای بخاطر یه خود ارضایی خودکشی کنی خجالت آوره توبه کن و ربطی به پرده بکارت نداره خخخخخ
    فرشته
    • شنبه ۱۹ تیر ۹۵
    •  
    • ۲۲:۳۳
    سلام میخوای بخاطر یه خود ارضایی خودکشی کنی خجالت آوره توبه کن و ربطی به پرده بکارت نداره خخخخخ
    رحیم 
    • دوشنبه ۴ مرداد ۹۵
    •  
    • ۰۲:۰۷
    سلام من خیلی وقته که خودم رو ارضا میکنم اما خیلی دوست دارم این امر شنیع و کثیف رو از خودم دور کنم حتا چند بار رفتم دکتر. دکتر هم واسم کپسول داد ولی میگن خیلی ظرر داره منو راهنمای کنید ممنون 
    رحیم 
    • دوشنبه ۴ مرداد ۹۵
    •  
    • ۰۲:۱۲
    سلام من خیلی وقته که خودم رو ارضا میکنم اما خیلی دوست دارم این امر شنیع و کثیف رو از خودم دور کنم حتی چند بار رفتم دکتر. دکتر هم واسم کپسول داد ولی میگن خیلی ظرر داره منو راهنمای کنید ممنون 
    محمد
    • دوشنبه ۱۱ مرداد ۹۵
    •  
    • ۱۰:۴۵
    سلام من دو ساله که ترک کردم اما ظرهرم مثل اولم نشده 15سالمه واز همه خجالت میکشم
    شایان
    • شنبه ۲۳ مرداد ۹۵
    •  
    • ۰۰:۱۷
    خود نارضایی روی میل جنسی تاثیر منفی میزاره و به خاطر همین هم دیگه با ازدواج ارضا نمیشی 

    احسان
    • چهارشنبه ۲۷ مرداد ۹۵
    •  
    • ۲۲:۱۷
    سلام به تمام دوستان عزیز من الان حدود یک ماه نیمه که خود ارضایی رو ترک کردم باورتون نمیشه از اون وقت خیلی احساس خوبه بهم دست میده هم هیکلم داره خوب میشه هم ضریب هوشیم ویه جوری میشی که دلت میخواد مدام درحال عبادت باشی واین لطفو مدیون خداوندم خیلی خیلی دوسش دارم که بهم کمک کرد که ترکش کنم عاشق همه تونم....
    احسان
    • چهارشنبه ۲۷ مرداد ۹۵
    •  
    • ۲۲:۲۷
    سلام به تمام دوستان عزیز من الان حدود یک ماه نیمه که خود ارضایی رو ترک کردم باورتون نمیشه از اون وقت خیلی احساس خوبه بهم دست میده هم هیکلم داره خوب میشه هم ضریب هوشیم ویه جوری میشی که دلت میخواد مدام درحال عبادت باشی واین لطفو مدیون خداوندم خیلی خیلی دوسش دارم که بهم کمک کرد که ترکش کنم عاشق همه تونم....
    Morteza
    • چهارشنبه ۳ شهریور ۹۵
    •  
    • ۲۳:۳۴
    سلام دوستان من تقریبا از11سالگی شروع به خودارضایی کردم و تاپانزده سالگی ادامه داشت وبا توکل به خداوندوباکمک شمادوستانه عزیزموفق شدم این عمل زشت راکنار بگزارم و الان نزدیک دوهفته استمناء نمیکنم خیلی خوش حالم ممنون از کمکتان.
    ساسان
    • سه شنبه ۹ شهریور ۹۵
    •  
    • ۱۷:۱۴
    سلام دوستان من خودم چند ساله این کار رو انجام دادم و داغون شدم و هر بار هم یک هفته ای این کار رو نکردم ولی باز اومده سراغم باعثشم نگاه کردن فیلم و عکس اگه سعی کنید از چشمتون و فکرتون مراقبت کنین مطمعن باشید ترک میکنید.
    رضا
    • یکشنبه ۲۱ شهریور ۹۵
    •  
    • ۰۰:۰۴
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ****** ** ***** *** *** ****** ***** **** *** **** * تجربیات زیادی دارم ک میتونم کمکتون کنم از اینکه چطوری عوارضش از بین بره و راه حل های ترک کردنش چونکه خودم ترک کردم دوست دارم ب دیگران هم کمک کنم تا ترک کنن اینو شاید ی ثوابی کردیم این آدرس تلگرام منه دوس داشتین پیام بدین تا بتونم راهنماییتون کنم 
    telegram.me/Che_lover

    سلام
    اگه این جا تجربیات تون رو بگید بیشتر ثواب می برید چون مخاطبان بیشتری خواهید داشت
    SRS
    • یکشنبه ۴ مهر ۹۵
    •  
    • ۱۴:۵۳

    سلام،خود ارضایی میتونه تاثیری روی تیرگی چهره داشته"ممنون میشم جواب بدین"
    سهیل
    • پنجشنبه ۲۲ مهر ۹۵
    •  
    • ۱۱:۴۸
    سلام من از سوم راهنمایی تا الان که ترم یک دانشگاه هستم خودارضایی می کنم.واقعا چرا اکثرن میگن که خود ارضایی باعث عقیم شدن میشه؟!
    این کار  رو انجام بدید اگر میخواید به مرور خودکشی کنید!این کار باعث ناکامل بودن رشد،پوکی استخوان در سنین بالاتر،سرطان پروستات،داغون شدن مغز!،خسته بودن،ضعیفی شدید چشم ها،از خدا خیلی دور شدن،نابودی زیبایی و شادابی چهره،مشکل روحی و عذاب وجدان و...دیگه چن تا ضرر بگم؟خیلی بیشتر از اینا  هست ولی همینارم بدونی خودت عمق فاجعرو میفهمی....اما با همه ی این ضرر ها موجب عقیم شدن نمیشه.
    دوستان..دعا کنید..منم ترکش کنم..انقدر بدبخت شدم که حتی چند ساله محرما هیئتم نمیرم.من نه هرسال مشهد بودم الان پنج ساااله مشهدم نرفتم.....حتی در روز عاشورا نتونستم خودارضایی نکنم!..بفهمیم و بخوایم ترک کنیم..قضیه لذت بردن نیست..قضیه خییییلی جدی تر از این حرفاس..خیلی جدی بگیریدش.
    MAHDI
    • جمعه ۳۰ مهر ۹۵
    •  
    • ۲۱:۴۵
    سلام من یکی دوماهی هست گرفتار این بیماری شدم..الانم زیر چشمام تغریبا پف کرده و سیاه شده من میخوام این رو ترک کنم چیکار کنم ..راهنمایی کنید لطفا
    MAHDI
    • جمعه ۳۰ مهر ۹۵
    •  
    • ۲۱:۵۱
    سلام من یکی دوماهی هست گرفتار این بیماری شدم..الانم زیر چشمام تغریبا پف کرده و سیاه شده من میخوام این رو ترک کنم چیکار کنم ..راهنمایی کنید لطفا ایا خودا ضایی باعث شدع که چشم من سیاه و باعث بشه که پف کنه و
    @
    • شنبه ۱ آبان ۹۵
    •  
    • ۱۵:۰۵
    سلام .
    بنظرتون کسی که ترک میکنه گناهش و توبه اش بخشیده میشه ؟؟!!
    سلام
    اگه واقعی باشه ، ان شاء الله بله
    ناشناس
    • جمعه ۷ آبان ۹۵
    •  
    • ۱۰:۴۸

    سلام به نظرمن خودارضایی فقط برای چنددقیقه حال میکنی وجالبه بلافاصله بعدش احساس پشیمونی ونفرت میکنی ولی وقتی به یادخداباشی ودوصفحه قران بخوانی احساس ارامش داری.من میگم درسته خودارضایی چیزخوبی نیست نه برای روح ونه برای بدن ولی گناه انچنانی نداره بهترازاینکه باکسی دیگه رابطه داشته باشی وخودت روارضاکنی 
    علیرضا
    • دوشنبه ۱۰ آبان ۹۵
    •  
    • ۰۲:۱۱
    قبل از خودارضایی صدا و قیافه ی خوبی داشم ولی بعد از اون هم صدا و هم قیافم داغون شده به جرعت میتونم بگم اگه خودارضایی نکنید خیلی از مشکلاتتون مثل ضعف بینایی و ... حل میشه

    محسن
    • سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵
    •  
    • ۱۳:۰۰
    تاثیراتی که روی من گذاشت : ریزش شدید مو - تورم پروستات - درد بیضه ها - گودی زیر چشم - زردی صورت -ضعف حافظه و اعصاب- توقف رشد. 
    الان در حال ترک هستم تقریبا اکثر عوارض در حال بهبود هست . من نمی دونم چرا بعضی از این دکترا میگن هیچ تاثیری نداره خدا ازشون نگذزه آدمو داغون میکنه حتما ترک کنید . تا یه مدت اینترنت و کلا قطع کنید و مهمتر اینکه تا اومد تو فکرتون سریییییع ها یعنی سریع فکر و منحرف کنید اصلا جاتونو تغییر بدین برین یه کار دیگه بکنید. خیلی تاثیر داره . ایشالله که موفق بشیم