پوزیشن برای خانم های که خودارضایی میکنند


یه جایی نوشته بودید از مضرات خودارضایی خانم ها اینه که باعث میشه زن تک پوزیشنی بشه

و فقط از طریق دست و مالش کلیتوریس ارضا بشه و بعدها دیگه از طریق دخول ارگاسم نشه. 

این زوج که 3 ساله در دوره عقد هستند و تاحالا دخول نداشتند آیا این مشکل براشون پیش میاد؟

چون تا الآن با دست خانمش رو ارضا کرده آیا بعد از این همه مدت تک پوزیشنی نشده؟؟

من خودم همین مشکل رو با خانمم دارم. چندسال عقدمون طول کشید و الآن تازه 3-4 ماهه که دخول می کنیم.

اما خانمم از طریق دخول ارضا نمیشه. همه ش میگه حس دستشویی دارم که من بهش میگم این

همون انزاله و خودت رو رها کن اما نمی تونه. آیا راه حلی برای به ارضا رسیدن خانم هایی

که با دست عادت کردن، از طریق دخول هست؟


پاسخ های مردم (۲)
عباس
  • سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۰:۵۲
سلام این هم ازعوارض عقدهای طولانی مدته می ریم سرمه به چشمش کنیم می زنیم وکورش می کنیم دردوران عقدمیخواهیم هم دیگربیشربشناسن اما نمی گن باطغیان جنسی چه بایدکرداوناراازدخول درواژن منع میکنیم میگیم باشه وقتی رفتید زدر یه سقف بله این حرف وقتی منطقییه که این دوران بیش از 2مام نباشه حال نتیجه این میشه که راههای جایگزین انتخاب بشه مانند ارضا نمودن ازراه دست یارابطه دهانی یارابطه مقعدی راخوب انسان هم وقتی شیوه ای رامدتی مداومت کردبه ان عادت می کندوبرایش لذت بخش میشه وطبعش ازمسیرطبیعی خارج می شوداین است که با دست خودمون زدیم وکورش کردیم تا مبادا خدای نکرده رسومات خرافی خدشه دار نشه حالا اول مشکلات زوج هاشب زفاف میگن پس کواون لذتی که ازش دم می زدندونمی تونندازراه طبیعی ارضا شوندوداستان ان شخصی میشه که دردباغی کار می کرد وقتی وارد بازارعطر فروشی شد غش کرد

رضا 
  • سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۷:۰۶
حالت دراز کش زن روی مرد و حرکت به چپ و راست را امتحان کنید همراه با بازی با جاهی حساس بدن زن . موفق باشید