کوچک شدن بیضه ها بخاطر خودارضایی


سلام

آیا استمنا زیاد باعث کوچک شدن بیضه ها می شه؟

من بیضه هام خیلی کوچیک شده. آیا قابل بازگشته ؟ چطوری ؟


پیشنهاد مدیر : 

بیضه های کوچیک مرد و تولید اسپرم

از کجا بفهمم بیضه هام مشکلی نداره ؟

بیشتر بودن رگ های خونی یکی از بیضه ها بیماری محسوب میشه ؟

خروج منی بدون جهش و هم اندازه نبودن بیضه ها


پاسخ های مردم (۲۵)
رامتین
  • شنبه ۲۲ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۴:۵۲
سلام دوست عزیز به هیچ وجه خودارضایی باعث کوچک شدن بیضه ها نمیشود.مگه بیضه ی شما چقدر شده؟؟اگه خیلی کوچیکه به اورولوژ مراجعه کن
مبینا
  • شنبه ۲۲ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۵:۰۴
دختری 21 ساله هستم.3 ماهه که عقد کردم. شوهرم 23 سالشه.
تقریبا از همون هفته اول به بعد اون از من درخواست های جنسی میکرد.من خودم تو این مسایل بی تجربم. ولی کارایی که شوهرم تو سکس با من میکنه برام جای سواله که این کارا رو از کجا یاد گرفته. احساس میکنم تمام اطلاعاتی که تو این مسائل داره رو یا از فیلم های مستهجن یاد گرفته یا قبلا تجربه این مسایل جنسی رو با دخترا داشته. اعصابم ریخته به هم. خیلی ناراحتم. قبل ازدواج فکر میکردم پسر پاکیه ولی الان رفتارهای جنسیش من رو به شک انداخته. مخصوصا اخیرا یه حرفی بهم زد که هم ناراحت شدم هم شکم بیشتر شد. موقع سکس بهم گفت سینه هات کوچیکه باید بزرگش کنم!!
انواع و اقسام حالت ها و مدل ها رو انجام میده که من تعجب میکنم این کارا رو از کجا بلده. خیلی هم تو سکس حریصه. باورتون نمیشه همون اوایل تو رابطمون یه کارایی ازم خواست که تا یه هفته باهاش قهر بودم و با کلی معذرت خواهی بخشیدمش. ازم سکس دهانی و رابطه از پشت میخواست!! آخه این کارا چیه؟ آدم از گفتنش هم شرم داره چه بخواد انجام بده
تو رو خدا کمکم کنید. به نظرتون بهش بگم این کارا رو از کجا یاد گرفته؟
سلام
http://khbartar.blog.ir/post/2084
من
  • شنبه ۲۲ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۷:۲۷
اگر خودارضایی به صورت افراطی(روزی چند مرتبه) اتفاق نیافتاده ربطی به کوچک شدن بیضه ها ندارد. پزشک مراجعه کن برادر
سلام
یه سوال تکراری :
پسرانی که خودارضایی می کنن چه کار باید بکنن که به اون اعتیاد پیدا نکنن ؟
علیرضا
  • شنبه ۲۲ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۸:۱۵
سلام....قوی ترین راه حل برای تقویت آلت تناسلی ترک کامل خودارضایی هستش....هر خودارضایی که می کنی داری سلامت جنسیتو به خطر می اندازی.....پس اگر سلامتیتون براتون مهمه ترک کامل کنید(نه اینکه ماهی چند بار)....در ضمن تو خونه که هستید زیر شلوارتون شرت نپوشید(البته فقط در خانه)در بیرون هم سعی کنید شلوار های خیلی تنگ نپوشید.(منظورم از تنگی تنگی بین دو ران پاست)تو همین سایت هم تو قسمت طبقه بندی موضوعی نکات خوبی هستش....در کل تغذیه مناسب و مقوی+برنامه خواب مناسب هم عوامل خیلی مهمی هستند..با رعایت نکات بالا(مخصوصا ترک خودارضایی)به نتیجه مورد نظرتون می رسید..موفق باشید
kj
  • سه شنبه ۲ دی ۹۳
  •  
  • ۱۴:۳۱
سلام من پسری زیر 20 سال هستم تقریبا یک سال است که خود ....ایی میکنم و بعدش سریع کمرم درد میگره . من الان حس میکنم بیضه هام کوچیک شده از کجا بفهمم بیضه های مشکلی نداره ؟؟
سلام
http://khbartar.blog.ir/post/2180
علی
  • شنبه ۱۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۲۱:۵۲
سلام من 3 ساله خودارضایی میکنم . اما میخوام ترک کنم و پشیمونم اما زگیل تناسلی گرفتم و خیلی خیلی نگرانم و نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم خواهش میکنم سریع  کمکم کنید و بگید برای رفع زگیل تناسلی چیکار کنم ؟؟ لطفا پاسخ قانع کننده بدهید ؟؟؟
سلام
به پزشک مراجعه کنید
پزشک 1
  • سه شنبه ۱۶ تیر ۹۴
  •  
  • ۰۱:۵۹
خیر ارتباطی نداره، مطمئن باشید، 
به پزشک اورولوژیست مراجعه کنید تا معاینه شوید و ببینید واقعا کوچک است یل نه.
Sajad
  • جمعه ۱۷ اردیبهشت ۹۵
  •  
  • ۰۳:۱۱
سلام ، من مدت زیادی ( 7-8) سال خودارضایی میکردم ... یک سالی میشه احساس میکنم بیضه هام تحلیل رفتن ( وقتی فشار میدم قسمت بالا یا پایین  انگار اب شده) ... اینا از علایم واریکوسل هست ؟ اگر میشه راهنمایی کنید 
یا حق
محمدرضا
  • سه شنبه ۲۵ خرداد ۹۵
  •  
  • ۲۰:۰۸
سلام من خیلی خودارضایی نمیکنم ولی این هفته نمیتونستم جلوی خودموبگیرم وروزی چندبارزدم بعدازچندروزبیضه ی سمت چپم درد میکندمیخواستم بدونم به خاطر خودارضایی هست یانه چندنفربه من گفتن که اسپرم بدنت کم شده لطفاجواب بدین
حمید
  • سه شنبه ۲۲ تیر ۹۵
  •  
  • ۰۲:۲۸
سلام من سه روزی یا هفته ای یکبار خودارضایی میکنم.ولی گذشته زیاد این کار را انجام میدادم.الان فک میکنم بیضهام کوچیک شده.آیا اینگونه میشه؟آیا خود ارضایی چند روز یک بار ضرر داره؟من پسری ۱۶ ساله هستم
Msh
  • یکشنبه ۱۸ مهر ۹۵
  •  
  • ۱۹:۵۹
سلام من واریکوسل دارم که در بیضه راست گرید ۲ و در بیضه چپ گرید ۳ میباشد و بیضه هام کوچیک شدن میخواستم بدونم بعد از عمل بیضه هام به حالت طبیعی بر میگرده یا ن؟
hossein
  • چهارشنبه ۲۸ مهر ۹۵
  •  
  • ۲۳:۱۱
من الان واریکوسل عمل کردم منم سوال ایشون رو دارم ایا دوباره بیضه هام مثل قبل میشه؟؟
باید علاوه بر عمل دارویی چیزی مصرف کنم؟؟
شاه
  • شنبه ۱۵ آبان ۹۵
  •  
  • ۲۳:۴۸
سلام.من یک پسر21هستم.میخواستم بدونم ک ایا خود ارضایی باعث کوتاهی الت تناسلی مردها میشه یانه؟
boy
  • جمعه ۲۶ آذر ۹۵
  •  
  • ۰۱:۴۱
سلام من زیر تخمک هام یکم پوست اضافی دارم که تخمک هام یکیش میره پایین یکیش بالا میمونه 
میشه نظرتونو بدید که برای چه اینجوری هست؟
نگران
  • شنبه ۲۷ آذر ۹۵
  •  
  • ۱۱:۱۴
سلام ۲۲ سالمه  چن تا سوال داشتم تروخدا ج بدین
۱) من بیضعه هام خیلی بزرگ و وقتی لمسشون میکنم با فشار کم هم درد میگرن دلیلش چیه؟ 
۲) پایداری در نعوظ ندارم نعوظ صبگاهی هم ندارم ولی وقتی فیلم ببینم نعوظ میشه ک اونم ناپایداره

خودارضایی چند سالی ک دارم تقریبا هفته ای سه بار 
😔
  • جمعه ۱۰ دی ۹۵
  •  
  • ۱۶:۰۲
سلام 
من بیضه هام خیلی اب داره نمیدونم چه کار کنم
به صورتی که بعد از هر سکس حداقل ١لیوان و نصف پر میشو 
لصفا کمک کنید
امین
  • چهارشنبه ۱۵ دی ۹۵
  •  
  • ۰۳:۲۲
سلام خسته نباشید. 
من بیضه سمت چپم نصف بیضه سمت راستمه تو سن هجده سالگی به مدت چند روز درد داشتم که راه رفتن رو برام خیلی دشوار می کرد ولی الان درد ندارم مگر اینکه ضربه بخوره. الان 24سالمه. حالا باید چکار کنم مشکل چیه.. 
ممنون 
امیر
  • یکشنبه ۱۹ دی ۹۵
  •  
  • ۱۴:۳۸
سلام
من 17 سالمه و تقریبا دو سه سال پیش با این کار زشت آشناشدم و انجامش میدادم البته نه به صورت مکرر...مثلا سه یا چهار بار در ماه و خیلی وقته ترکش کردم ولی چند وقتیه که احساس میکنم بیضه هام تحلیل رفتن و شل شدن و در مقایسه با اطرافیانم شرایط عادی ندارن...

آیا راهی هست که بتونم به حالت عادی برگردونمشون؟
خواهش میکنم جواب بدین
Ali
  • پنجشنبه ۷ بهمن ۹۵
  •  
  • ۰۶:۵۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام اقای **** وخسته نباشید 
من 2 سال خود ارضایی میکردم وترکش کردم الان متوجه شدم هردو بیضه هام وقتیایی بزرگ میشن بعضی وقتها کوچک الان موندم چکار کنم 
لطفا یه. راهنمایی کنید 
Mehran
  • چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵
  •  
  • ۱۳:۱۷
سلام خسته نباشید من چندسالیه ک خودارضایی میکنم واحساس میکنم ک خیلی بیضه هام کوچیک شده چی کار کنم؟
ناشناس
  • جمعه ۱۱ فروردین ۹۶
  •  
  • ۱۵:۵۵
کیسه های منی خالی میشن و شما فکر میکنید بیضه کوچیک شده

خیر بیضه کوچک نمیشه یک یا دو هفته خود ارضایی نکنید تا کیسه های منی پر بشن و مواد مغذی مثل گوشت و شیر بخورید 

اگه تونستید ی عدد قرص مولتی ویتامین هم بخورید ... میتونه مفید باشه
Mohammad
  • چهارشنبه ۳۱ خرداد ۹۶
  •  
  • ۱۹:۰۲
سلام خسته نباشید من یک نوجوان 15ساله هستم چند سالی هست که دچار. خود ارضاعی شدم این کوفتی نمیزاره من ادم بشم انقدر این عملو انجام دادم که احساس می کنم بیضه هام کوچیک شده ایا مشکل هست ....تووووووررررررووووخدا جوابمو بدین خواهش می کنم منو از دست این کوفتی خلاص کنید
Aliiiiii
  • چهارشنبه ۷ تیر ۹۶
  •  
  • ۱۶:۱۰
سلام خسته نباشید من یه دو سه سالی هست که خود ارضایی میکنم و بیضه هام کوچیک شده میخواستم بدونم آیا با ترک کامل خود ارضایی و ورزش کردن به حالت عادی خودش برمیگرده یا نه؟؟؟خیلی خیلی ممنون میشم اگه جواب بدین.خدانگهدار.
اشکان
  • دوشنبه ۱۹ تیر ۹۶
  •  
  • ۰۵:۲۰
سلام ،خسته نباشید.من از ده سالگی تقریبا هرروز خود ارضایی میکنم شاید بعضی وقتا سه روز فوقش فاصله بدم ولی الان که هیجده سالمه فک میکنم تقریبا یه هشت سالی خود ارضایی کردم .الان احساس میکنم بیضه هام کوچیک شده تقریبا اندازه هسته هلو ،تحلیل رفتن؟ نمیشه دوباره عادی بشن ؟ و اینکه رو پوست بیضه هام سفید دون دون شده که باز هم قبلا اینجوری نبود،واقعا چشه؟ 

***
  • پنجشنبه ۱۴ دی ۹۶
  •  
  • ۰۴:۳۴
سلام خسته نباشین 
۲۰ سالمه من جدیدا متوجه هم سایز نبودن بیضه هام شدم و نمیدونم از چیه بیضه سمته راستم خیلی کوچیک شده و بیضه چپم بزرگ تر خیلی احساس درد دارم نمیتونم درست راه برم گاهی اوقات حالت تهوع هم بهم دست میده لطفا بگید از چیه در ضمن من تو هفته حداقل ۳ بار س .ک .س میکنم