بازی کردن با آلت

باسلام

من یه سوالی داشتم خیلی وقته درگیرشم تا اینکه الان با این سایت برخورد کردم


من دختری 18 ساله هستم وقتی که هنوز به سن بلوغ نرسیده بودم نا آگاهانه

با آلت خودم بازی کردم و خوشم اومد یعنی در واقع ما تازه اون زمان دوش تلفنی خریده بودیم بعد

من سر دوش در میاوردم مثل شیلنگ میشد باهاش آب بازی میکردم

بعد ------------------------------------------------ از آن به بعد اینکار را انجام دادم در حالیکه

نمیدانستم گناهه خواستم بدونم که اولا آیا من گناهی کردم؟ بعد اینکه آیا ممکنه در اثر شدت

آبها پرده بکارتم پاره شده باشه؟ آیا در آینده در رابطه با همسرم دچار مشکل می شوم؟

در آخر اینکه اون زمان که نمیدونستم گناهه و نماز میخواندم آیا نمازهایم باطل است و باید قضا شوند؟؟

ممنون می شوم پاسخ دهید.


پاسخ های مردم (۶)
عباس
  • دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۷:۱۱
سلام لطفا به دفتر مرجع تقلیدت زنگ بزن تاپاسخ دقیق تری بگیری درموردبکارت حتما نزدیک ماما یاپزشک زنان مراجعه کن درموردانحراف طبع برای ازدواج به یک مشاور جنسی مراجعه کن
جهانی صفت
  • دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۷:۵۷
اگه باعث میشده ارگاسم بشید، بله نمازهاتون اشکال داره و می بایست غسل می کردید اما اگه فقط در حد لذت لمس بوده و فقط آب شهوت ازتون خارج می شده نیازی به تکرار نمازها نیست.

پاسخ: سلام
اینو اضافه کنم که بعضی از مراجع نظرشون اینه که اگه در اوج لذت جنسی آبی خارج بشه غسل واجب میشه در غیر این صورت غسل واجب نیست .
حــــبـــیـــب 
  • دوشنبه ۸ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۱:۵۵
بانظر عباس موافقم100% .((عباس معصومیه))
فاطی 18 ساله
  • سه شنبه ۹ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۰:۱۱
چه چیزا هس تو دنیا
علی25 
  • چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۷:۰۴
سلام. بنظر من چون نمیدونستید پس از ارضا شدن غسل کردن واجبه، نمازاتون صحیحه.
کللو 
  • پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۲:۱۳
طلاق بگیر