خون اومدن بعد از خودارضایی


سلام .من 18 سالمه و چند سال پیش خود ارضایی میکردم طوری که التم رو و ارضا میشدم

یه بار که اینکار رو کردم خون زیادی اومد طوری که تا چند روز از نوار بهداشتی استفاده میکردم.

میشه اون خون خون حیض باشه یا اینکه پرده ام پاره شده؟

خواهش میکنم زود جوابمو بدین خیلی نگرانم


پاسخ های مردم (۷)
sara 
  • چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۰:۳۶
نه . به احتمال بسیارزیاد دراثرمالش کولیتوریس فشارزیادی به پوست واردشده وباعث خونریزی شده[تشویش مگه اینکه چیزی رو بافشار داخل پرده بکارت کرده باشید که دراینصورت خونریزی مربوط به پارگی بکارته.
البته واقعیت اینه که تحریک بیش ازحد کولیتوریس . مالش های شدید وخودارضایی های بسیار درنوع خودش بی خطرنیست چون بیشترموارد باعث تحریک شدید رحم وخونریزی رحمی ودرنهایت منجر به ناباروری میشه
درهرحال خداکنه موقعیت ازدواج مناسب برای همه پیش بیاد تاهیچکس مجبوربه این عمل شنیع وخطرناک نشه
.
  • چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۷:۱۳
نمی دونم خوب اگر روندش مثل پریودی بوده شاید خون پریودی بوده
بوی یاس
  • چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۹:۱۴
خواهر گلم از خدا میخوام به همه جوونها کمک کنه تا ازدواج کنن و این عمل شنیع رو تکرار نکنن.
خودت تو اون موقعیت بهتر میدونی چیکار کردی اگر چیزی داخل واژن کردی که خب شاید پردت پاره شده نمیدونم حالا چرا سه روز طول کشیده
ولی خب ببین وقت حیضت چه موقع هست اگر زمانش بوده با توجه به خصوصیات خون حیض متوجه میشی که حیض بودی یا نه
رضا 
  • چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۱:۴۳
سلام باید بگم تشخیصش بدون معاینه دکتر سخت است برید حتما معاینه بشید . موفق باشید
ن-73
  • چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۳:۴۳
احتمالا پریود شدی که تا چند روز ادامه داشته.ولی بهتره دکتر بری
انشا الله که سالمی.
قربون دینمون برم که اجراش نمیکنیم پس چرا ائمه میگفتن دختر خونه پدر حیض نشه.واسه مبتلا نشدن به همین چیزا بود دیگه.
حالا بزرگ ترای ما به ما میگن وقت برا شوهر کردن زیاده بشین خونه بابات درستو بخون کیف کن!!!
سارا
  • پنجشنبه ۲۲ بهمن ۹۴
  •  
  • ۲۱:۲۳
 سلام 
من در 17 سالگی به صورت غریزی خود ارضایی کردم بدون  آگاهی از گناه یا اینکه این کار بد باشه وقتی متوجه شدم خواستم ترک کنم شکست خوردم ولی تونستم کم کم دیگه این کار رو نکنم الانم حدود 10-11 ماهی است که دیگه این کا رو نمی کنم. ولی یک بار خون دیدم بکارتم چه قدر آسیب دیده؟

یک سوال مهم دیگه من با اینکه می گم ترک کردم شب ها موقع خواب به صورت ناخوداگاه دستم به قسمت شرتم میره ولی هر وقت می فهم زود دستم در میارم چی کار کنم؟

سوها 
  • شنبه ۲۳ دی ۹۶
  •  
  • ۱۴:۵۶

همین لحن حرف زدنتون خودش پسرایه بدبختو به خود ارضایی می کشونه 
بهشون رحم کنید😂