وسوسه ی خودارضایی - وسوسه میشم خودارضایی کنم

سلام

تو مبحث ترک خودارضایی گفته بودین که این حالت وسوسه انگیزی که گه گاهی

بوجود میاد بیشتر از 10 دقیقه طول نمیکشه ولی برا من طول میکشه!

تا چندین ساعت هستش همش مرطوبم. یه حس وحشتناکیه ( یه حسی مث حس یکم قبل از ارگاسم )

یه موقع ها انقد اذیتم میکنه که به بهونه ی چیزی برداشتن یا جابجا شدن خودمو میکشم رو زمین

یا پامو میذارم زیرم تا بهتر میشه :| خب الان من چیکار کنم؟

راستش برا ترک خودارضاییم خیلی کارا کردم   تا نصف شب تو اینترنت بودم تا از شدت

بیخوابی سریع خوابم ببره ساعت خوابم بهم ریخت دیدم اینجوری دارم وقت تلف میکنم

رفتم سرکار از 10 صبح تا 10 شب  فقط جمعه رو داشتم که از 16 تا 22 سرکار بودم که

متاسفانه جمعه ها ...به خاطر این کار عفونت گرفتم درمان کردم بعد شروع کردم خودارضایی

از بالا تنه یه مدت هی خودمو گول میزدم که غسل داره و نمیتونی نماز بخونیو ... آخرش کارم

به خودارضایی تو حموم کشید:|

حالا هم دارم سعی میکنم که جمعه ها رو اصلا اینکارو نکنم (بخاطر امام زمان) اینجوری

حتی موقعایی که این حس وحشتناک میشه هم مجبورم خودمو کنترل کنم و اعتماد بنفسم

برا باقی مواردم بالا میره و کم کم همه ی روزای هفته رو جمعه فرض میکنم:( به آقا

خیلی قولا دادم نشد:(( ولی تو این مورد پایبند پایبندم چون هیچی مهمتر از پاکدامنی نیس .

نمیخوام با این وضع حتی خواستگار برام بیاد من فقط 19 سالمه و حدود 2 ساله

که از روی کنجکاوی (که گفتم بذار ببینم چجوریه ) مبتلا شدم

برام دعا کنین خیلی

اجرکم عندالله


پاسخ های مردم (۱۸)
سروناز
  • پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳
  •  
  • ۰۲:۵۰
خیلی خوبه به تلاشتون ادامه بدید.
انشا... که موفق می شید و ترک می کنید.
فقط اگه یه زمانی بازم سراغش رفتید ٬ که امیدوارم هیچوقت همچین اتفاقی نیفته ٬ ناامید نشید.
دوباره شروع کنید ٬ جدی تر از قبل.
خیلی دوست دارم بقیه کسایی که معتاد به خودارضایی شدن ٬ اونام بتونن ترک کنن.
خدایا در پناه تو
سلام
  • پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳
  •  
  • ۰۳:۰۲
خواهر عزیزم. تمام تلاشت رو بکن و مطمئن باش که خدا بخاطر نیست که واقعا قصدت داری بهت کمک میکنه و همیشه همراهته. ولی لازمه که تو هم وجود خدا رو در کنارت حس کنی. موفق میشی انشاالله
سامان متاهل جنوب
  • پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳
  •  
  • ۱۰:۰۴
ببین دختر خوب اول اینکه یه آدرس دادی جای از متنت که به نوعی شناخته میشی(شکلک خنده) من هم نمیگم تا محفوظ بمونی اما دقت بیشتر کن

دوم اینکه بارک الله که همینقدر حواست هست. به احترام امام زمان(عج) دست نگه میداری. 
سوم اینکه، این کار مثل خوردن آب شوره. هر چی بیشتر بهش دامن بزنی، بد تره. شما سعی کن برای ترکش مثلا جدولی برای خودت تنظیم کن. 
اینکه مثلا اگه ماهی دوبار این کار می کنی باخودت عهد ببند که اینو کاهش بدی به ماهی یکبار. مرحله دوم 40 روزی بکبار . همینطور فاصله بندازی.

چهارم اینکه هر چیزی که محرک هست رو از ذهنت خارج کنی. نت. فیلم. عکس. متن. اهنگ و هر چیزی دیگه رو کات کنی

و پنجم توکل برخدا رو از دست نده حتی بعد از اینکه این کار رو انجام دادی. از خدا فاصله نگیر. اگه توبه شکستی دوباره ببند. اینقدر بشکن عهدت رو و باز ببند تا اینکه دیگه برای همیشه نشکنی. تا اینکه برای یکبار هم شده به عدت با خدا وفادار بمونی
... 0930
  • پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳
  •  
  • ۱۰:۲۸
دوس جونم:)

خودارضایی فقططططططططط و فقططططططططط 

اراده میخاد 

تو عزمتو واقعا جزم کن

هروقتم اومد سراغت میخاد نصف شب باشه فوررررری برو خودتو با ابسرد بشور بعدشم وضو بگیر چندتا صلوات بفرست
و به خودت بگو من میتونم...
میبینی که حس نیازت سرکوب میشه...
برات دعا میکنم که زودتر بتونی ترک کنی..:)
صحرا
  • پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳
  •  
  • ۱۵:۲۹
آفرین عزیزم....بخدا کاری نداره...فقط از تصاویر و حرفا و فکرای تحریک کننده دوری کن....هر وقت حس بی شرفش اومد سراغت سریع پاشو بدو...یا سرتو از پنجره بیرون کن و آسمون نگاه کن و باخدا حرف بزن....یا بلند بلند شعر و آواز بخون و...

انشاالله برای همیشه آزاد بشی...نمیدونی چقدر بعد از هر موفقیت حس خوبی خواهی داشت،حس شکست ناپذیر بودن،حس به خاک مالیدن دماغ شیطان لعنتی :O(

توکل بخدا....هر وقت احساس نزدیکی بخدا کردی من رو هم دعا کن...........
واقعا که ...
  • پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳
  •  
  • ۱۷:۵۱
واقعا که....
چه دنیای عجیبیه!!!!!!!!
منم با یه خانمی ازدواج کردم که هیچ حس و علاقه ای به رابطه نداره و منو دیوونه کرده. با هزار مصیبت و با منت کشی و تحقیر شدن اجازه میده که باهاش رابطه بذارم. دیگه خسته شدم.
بر عکس او، من مردی گرم مزاجم.
ماجرای خود ارضایی شما برام خیلی جالب بود اخه من به جز با خانمم با کس دیگری ارتباط نداشتم فکر می کردم تمام خانم ها و دختر ها اینجوریند...
خواهرم درسته این کار شما گناهه و کار خوب و پسندیده ای نیست ولی از یه طرف هم یه امتیاز براتون محسوب میشه. آن هم اینکه معلوم میشه دختر گرم  مزاجی هستین و در زندگی آینده از طرف شوهرتون بیشتر دوس داشته میشین. فقط سعی کنین ازدواج کنید.
سوال کننده به آقا سامان
  • پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳
  •  
  • ۱۹:۰۷
میدونم با این جمله (اجرکم عندالله)شناخته میشم آقا سامان :)
به هر حال اینجا مجازیه برام مهم نبود زیاد
سوال زیاد پرسیده بودم خواستم عکس پروفایلمو پشت سر هم نبینن بگن این حمله کرده به وبلاگ:))
راجع به نظرتونم باید بگم حق با شماست باید انقدر توبه کرد تا بالاخره یه عهد محکم بست مشکل همیشه از ناامیدی شروع میشه
بازم ممنونم از راهنماییتون
سوال کننده به دوستان
  • پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳
  •  
  • ۱۹:۰۸
صمیمانه بابت وقتی که گذاشتین تشکر میکنم
از صحبتاتون روحیه گرفتم:(

منصوره
  • پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳
  •  
  • ۲۰:۱۰
سلام
آره،تو حرفات آدرس دادی،منم متوجه شدم ولی نگفتم(لبخند)
امیدوارم موفق باشی برا ترک این کار و برات دعا میکنم از ته دلم
وقتایی که فکر میکنی داری سمتش کشیده میشی وضو بگیر دو رکعت نماز بخون،سعی کن با حضور قلب بخونی،سجده رو طولانی تر کن تا حضور قلبت بیشتر باشه،ذکر رو با توجه به معنیش بگو
یه کش دور دستت ببند،هر وقت حس کردی داری میری طرفش کش رو بگیر بکش محکم ولش کن،تنبیه میشی،اینجور خودتو تنبیه کن و سمتش نرو
آب سرد هم خوبه،اصلا کیف میکنی که در مقابل گناه واسادی،بزن تو دهن نفست،بگو ها؟چیه؟سرکش شدی!!!! چی میخوای؟؟؟!!؟ تو میخوای منو اسیر خودت کنی؟؟؟!؟برو برو کور خوندی،همچین حالتو بگیرم که کیف کنی
کم کم به درجه ای از ایمان میرسی که شیطونه دعوتت نمیکنه به کار بد،دعوتت می کنه کار خوب تر رو انجام ندی کار خوب رو انجام بدی
هر وقت فکر کردی میخوای تو دام بیفتی خودتو بنداز تو بغل خدا،بگو خدا به تو پناه میارم
**چگونه گناه نکنیم؟ از علی اکبر رائفی پور
توصیه میکنم حتما ببینین،محاله کسی ببینه و پیشرفتی تو زندگی نداشته باشه،راه های حمله شیطان به انسان رو میگه و راه های مبارزه رو یاد میده،همه ی حرفها هم با استناد به آیات خداست..ما فکر میکنیم شیطان فقط وسوسه می کنه،درحالی که تو قرآن20راه هست برای حمله و باید راه مقابله رو بشناسی
مثلا مثال میزد اگه دشمن از راه زمینی حمله کنه و ما از راه هوایی بخوایم مقابله کنیم که درست نیست،شکست میخوریم،یا مثلا افغانستان نیروی دریایی بسازه به دردش نمیخوره،باید اول بشناسی راه های مقابله رو
امیدوارم موفق باشی

سوال کننده
  • پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳
  •  
  • ۲۲:۲۰
مرسی منصوره جان کمک کننده بود:)
براتون آرزوی موفقیت روزافرون دارم
اجرکم عندالله;)
ب سوال کننده
  • شنبه ۹ اسفند ۹۳
  •  
  • ۲۲:۲۶

سلام

تو حموم ؛موقع ورود به دستشویی و لباس درآوردن وعوض کردن لباس حتما بسم الله الرحمن الرحیم واعوذبالله من الشیطان الرجیم بگین تا شیطان دور بشه و وسوسه تون نکنه خییییلی تاثیر داره

آفرین به شما که انقد تلاش کردی واسه ترک

سوال کننده
  • یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۳
  •  
  • ۱۰:۱۴
به به سوال کننده
مرسی از راهنمایی و تشویقتون
سلام
  • یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۳
  •  
  • ۱۳:۳۴
ان الصلاه تنهی عن الفحشا والمنکر ولذکر الله اکبر
همیشه به کوچکی و ضعف قدرتت در برابر بزرگی و قدرت خدا فکر کن و بدان همانطوریکه خدا میتواند ببخشد همانطور هم می تواند در برابر اعمال بدمان به سختی کیفر و عذاب دهد انشاالله ترس از نافرمانی خدا و عذاب او بتواند شما را در تصمیمتان به ترک این عمل یاری خواهد داد
سوال کننده
  • دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۳
  •  
  • ۰۷:۱۵
ممنون از جناب سلام بابت پاسخگوییشون
سلام
  • دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۳
  •  
  • ۰۹:۲۴
یکی از بهترین کارها خواندن قرآن  به طور روزانه مثلا یک صفحه در صبح و یک صفحه در عصر همراه با ، توجه به معنای آیات است ، انشاالله خود را خیلی بیشتر در محضر خدا احساس خواهی کرد .
ایمان
  • یکشنبه ۱۶ فروردین ۹۴
  •  
  • ۲۰:۴۸
ان شالا به حق حضرت فاطمه زهرا خدا یه راه خوب جلو پات بذاره
نا امید نشو خدامون خیلی مهربونه
محمد
  • شنبه ۳۰ خرداد ۹۴
  •  
  • ۱۳:۲۰
انشالله که موفق باشید...
واقعا که درافتادن با شهوت کار ساده ای نیست.

یکی مثل خودت 
  • یکشنبه ۸ فروردین ۹۵
  •  
  • ۱۰:۱۲
سلام میشه بدونم از اون موقعی که این پست رو گذاشتید چند بار شکست خوردید؟؟
خواهشن راستش رو بگید. منم دوس دارم ترک کنم ولی نمی تونم بیشتر از چند هفته خودم رو نگه بدارم. خواهشن منو هم راهنمایی کنید.