لکه های سفید روی آلت تناسلی زنان

سلام خدمت خوانندگان عزیز.خواهشمندم تا اونجایی ک امکانش هست

جوابمو بدین ممنون میشم انشاالله هرچی از خدا میخواین بهتون بده.

بنده حدود 2 سال پیش خ.ا داشتم ک با توکل بر خدا 11 ماهه ک ترک کردم.

فقط لکه های سفید جوش مانندی روی س داره ک حدود 1 ساله ولی رفع نشده.

خجالت میکشم برم دکتر.خ.ا من در حد استمنا بوده و فهمیدم گناهه ترکش کردم.

الانم خواستگار دارم،منتهی میترسم ک نکنه تو روابط جنسی دچار مشکل بشم

چون وقتی با دیدن مثلا 1 عکس تحریک بشم التم درد میگیره،وچند وقت پیش چندقطره

خون تو ش دیدم ک خیلی ترسیدم 1 دفعه ای موقع پ هم نبود.نکنه بکارتم اسیب دیده،

الان اگه ازدواجکردم خونی نیومد چیکار کنم چی جواب بدم،من ک کاری نکردم....

تو روابط جنسی با  این دردم دچار مشکل میشم قبلا اینطوری نبودم بعد خ.ا اینطوری

شدم الان ک 11 ماهه ک ترک کردم چرا این لکه ها و دردم خوب نشده؟؟


پاسخ های مردم (۴)
گمنام
  • شنبه ۷ تیر ۹۳
  •  
  • ۱۴:۱۷
فکرکنم نظرمن سوالی بود ازهمه وحتی خودشما_شاید دوست دارین خواهش والتماس کنم ولی مهم نیست شاید دوست ندارین مزاحم وبتون دیگه نمیشم_شماودوستان به قلباتون برسین خدافظ
کوش طلا
  • شنبه ۷ تیر ۹۳
  •  
  • ۱۵:۵۰
آقای نجفی
بهتره با تصویب چند فرزندی،تمو عوض کنی
1 خانواده با 5- 6 تا بچه بزن

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

هنوز باباشون نیومده 
کجا گرمه نمیدونم ؟
بوی یاس
  • شنبه ۷ تیر ۹۳
  •  
  • ۲۰:۵۵

علیک سلام

خدارو شکر که متوجه شدین و ترک کردین واسه همه دعا کنین تا از این گناه خلاصی پیدا کنن عزیز

به احتمال زیاد شما موقعی که لک دیدی موضوعی اذیتت میکرده و دچار فشار روحی شده بودی و به خاطر همین لک دیدی ربطی به اون قضیه نداره اصلا ناراحت نباش احتمالا استحاضه بوده فکر کن ببین موقعی که لک دیدی وضعیت روحیت چطور بوده

این درد شما به نظرم عادیه چون وقتی تحریک میشین امکان ارضا شدنتون نیست برای همین درد دارین

توکلتون به خدا باشه انشالله اتفاقی نمیفته اگر هم ترس دارین بهتره یه سر به متخصص زنان بزنین تا نگرانی نداشته باشین و بتونین رو خواستگارتون تمرکز کنین

sarvi
  • یکشنبه ۸ تیر ۹۳
  •  
  • ۲۲:۵۳
منم اینکارو میکردم الان چند ماهه ترک کردم
اما
 ترس از شکست تو رابطه جنسی رو همیشه دارم
یعنی چقدر طول میکشه اثارش از بین بره؟