مشکلات حاصل از خودارضایی

چقدر طول میکشه که عوارض خودارضایی به طور کامل از بین بره؟

پاسخ های مردم (۶)
محمد 
  • شنبه ۶ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۸:۲۱
خود ارضایی خیلی عوارض دارد مثل درد کمر و مفاصل . بی قوت شدن. کم سو شدن چشم . کم شدن حافظه . نمیشد بگی چندوقت طول میکشد تا خوب بشی ولی این کارا که میگما بکن تاثیر داره.1-خوردن 3لیوان شیر هرروز اونم شیر خونگی نه ایناکه در مغازه هست2-روزی 1ساعت ورزش.3-خوردن کاچی گداخته هفته یکبار هموناکه شب بعد عروسی برا عروس داماد میبرند.4-سعی کن چیزایی مثل ماست خونگی- پسته- بادام فندق را مدام به بدنت برسونی.البته ممکنه اینکارا که انجام دادی شروع کنی شبها تو خاب بزنی جدول . اشکال نداره کار خودتا بکن
67.1 
  • شنبه ۶ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۹:۳۰
به نظر من که هرگر ازبین نمیره
طلا
  • شنبه ۶ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۱:۵۱
بستگی ب شدت خودارضایی داره 
بعضیا کم بوده زودتر خوب میشن 
بعضیا هم ک زیاد بوده خوب طبیعتا دیرتر خوب میشن 

خدایا هرجوونی ک از روی نادونی و یا دانایی ب این مرض دچاره رو خودت شفا بده ......الهی امین
...
  • یکشنبه ۷ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۱:۱۱
سلا بستگی ب مدت خودت ارضایی داره هرچی این مدت بیشتر باشه زمان بهبود بیشتر میشه
سلام
  • یکشنبه ۷ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۵:۱۸
این سوال منم هست.لطفا جواب بدید
ستاره
  • شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۹:۲۷
سلام نمیدونم چجوری سوال بذارم سوالمو اینجا میپرسم ممنون میشم جواب بدین
دختر 21ساله هستم چندین سال ناآگاهانه خودارضایی میکردم بعد از اینکه متوجه شدم سعی کردم ترک کنم و تونستم تقریبا بهش غلبه کنم ولی متاسفانه نه بصورت کامل
دو هفته دیگه عقدمه خیلی نگران ارتباط جنسی آیندم هستم
حدودا سه هفته میشه که این کارو نکردم
میخواستم بدونم مشکلی برای خودم یا نامزدم پیش میاد؟