پوزیشن برای رسیدن به ارگاسم

از راه دخول ارضاء شدن


باسلام 
منم یه سوال داشتم منم در دوران عقدم و با شوهرم دخول داشتیم راستش من دو سه سال

تا چند وقت قبل دخول خودارضایی داشتم بارها تصمیم به ترک داشتم ولی نمیشد نمیدونین چقد افسرده شدم

تا اینکه خدا ی پسر خوبو سر رام گذاشت و به برکت ازدواج و تجربه دخول دیگه اونکارو ترک کردم چون واقعن

برام مسخره شده بود اما الان ذیگه مشکلم اینه که با دخول ارضا نمیشم یعنی الان چن ماهه که ارضا نشدم

ینی دیگه کم کم داره یادم میره چیزی به نام ارضا شدن وجود داره البته میلم کم شده و برا خوشحالی شوهرم

باهاش رابطه برقرار میکنم ولی حتی به ارضا شدن فکرم نمیکنم ینی بخاطر کار زشتم در گذشته

دیگه تا آخر عمر از این نعمت الهی محرومم؟؟؟ البته شوهرم اوایل زود انزال میشد ولی

چنوقته بهتر شده با اینحال من تا چند دقه که آمیزش میکنم و ب ن نمیرسم کنار میکشم

و پرخاشگر میشم دست خودم نیس البته یه بار که انگشتشو فرو برد تو واژنم و همزمان باهاش

سینمو تحریک میکرد تونستم ارضا شم ولی با دخول نه تو رو خدا بگین ینی

من دیگه هیچوقت با دخول ارضا نمیشم؟؟؟


پاسخ های مردم (۷)
کوش طلا
  • سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۶:۳۶
به زمان نیاز داری
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی
رضا 
  • سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۷:۰۴
سلام . شما برای اینکه ارضا بشید بالا قرار بگیرید و در حالی که آ ایشون داخل واژن شماست کاملا روی ایشون دراز بکشید و پاها و باسنتون را بهم بچسپانید تا آ را کاملا داخل احساس کنید بعد به چپ و راست خودتون را حرکت بدید . البته پوهرتون می تونند همزمان برای اینکه خودشون کمتر تحریک بشند با قسمتهای حساس بدنتون مثل باسن سینه و لبها و لاله گوش شما بازی کنند تا حسابی تحریک بشید مطمئن باش بعد چند دقیقه کامل ارضا خواهی شد. خودت هم سعی کن خیلی فعال باشی. موفق باشید
کم تجربه
  • چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۰:۳۱
به نظرم همین که یه بار با دخول انگشتش ارضا شده یعنی اینکه می تونی از این راه هم ارضا شی ولی احتمالاً در هنگام دخول آلت حالا یا به خاطر پوزیشنتون یا هر دلیل دیگه نقطه جی خوب تحریک نمی شه ولی با انگشت اون نقطه تحریک شده و ارضا شدید بازم با تجربه ها بهتر می دونن
عباس
  • چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۱:۲۱
سلام عزیزم ذایقه ات به این کار زشت عادت کرده هنگام دخول تورو قراربگیروازهمسرت بخواه بادستش سینه وچاچوله رامالش دهد باگذشت زمان امیدمیرود میل طبیعی شمابیدارشود
نفس
  • چهارشنبه ۱۸ شهریور ۹۴
  •  
  • ۱۲:۵۵
سلام من دوساله که ازدواج کردم اصلا تا الان با دخول ارضا نشدم همیشه از بیرون ارضا میشم داخل هیچ حسی ندارم باید چیکار کنم
غریبه
  • چهارشنبه ۳۱ شهریور ۹۵
  •  
  • ۱۲:۴۳
منم سه ساله ازدواج کردم اصلا با دخول ارضا نشدم اصلا داخل هیچ حسی ندارم با دست ارضا میشم البته بیشترزنا با دخول ارضا نمیشن و این مسله خیلی سخته برامون

هستی
  • جمعه ۲۹ دی ۹۶
  •  
  • ۱۲:۴۸
منم سه ساله ازدواج کردم و اصلا ارضا نمیشم متاسفانه دردوران مجردی خود ارضایی داشتم واین مشکل به وجود اومده