واقعا میشه استمنا ترک کرد؟

چه جوری خودارضایی رو ترک کنم

حداکثر 12 روز دوام میارم بعد از این گناه هم بسیار ناراحت میشم

بعد هم نمیدونم این مایعی که از بدنم بیرون میاد منی هست یانه ؟ شبیه منی هست ولی بدون

جهش هست یه بارم نشده که با جهش بیرون بیاد لطفا هرچه زود تر جوابم رو بدید ممنون


پاسخ های مردم (۹)
یه دختر 22ساله
  • چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۰:۳۱
سلام ...خسته نباشید من این سوالو یه بار دیگه هم نوشتم نمیدونم چرا تو سایت گذاشته نشد 
من یه دختر22ساله هستم بچه که بودم مورد ازار جنسی یکی از اقواممون قرار گرفتم ولی بعدش که عاقل تر شدم فهمیدم این کار اشتباهه بهش اجازه این کارو ندادم خداهم توفیق توبه رو بهم داد .انشالله که توبه مو قبول کرده ...الان که به این سن رسیدم این موضوع که آیا بکارت دارم یا نه خیلی ذهنمو درگیر کرده و داره مثل خوره منو میخوره .از طرفی میترسم برم پیش دکتر آخه اگه برم و بفهمم که بکارتمو از دست دادم شاید خودمو قانع کنم که هرگز ازدواج نکنم چون اگه ازدواج کنم میترسم به خاطر یه اشتباه بچگانه ابروم بره وفکر کنن من یه دختر فاحشه هستم ولی منم مثل بقیه جوونا دوست دارم ازدواج کنم .آیا یه پسر میتونه با همچین دختری ازدواج کنه؟؟ تورو خدا راهنماییم کنید این فکر داره نابودم میکنه

پاسخ: سلام
http://khbartar.blogfa.com/post/1115
غضنفر
  • پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۲:۴۲
ای طفلک بیچاره منو یاد جوجه چرتیا انداختی.
خیلی سرع پاشو برو دکتر،اینجا نشین. هرچی دم دستت آت آشغال که تحریکت میکنه بریز دور.
نمی دونم چند سالته ولی بدون که آروم آروم داری میمیری! هر دفه که اینکارا کنی به مرگت نزدیک تر می شی.
...........................
بزرگتر های تو کدوم گوری اند که رنگ وروی زرد تورا نمی بینند؟
mohamad.jabary 
  • پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۵:۳۳
فقط با ازدواج میتونی. ترک کنی
اگر با طرز خود ارضضایی ازت آب میاد آری منی هست
به محمدرضا
  • جمعه ۱۲ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۷:۱۰
پس ایمان و آزمون الهی چی میشه...
دوست عزیزم فقط با قویتر کردن ایمانت به خدا,رفتن سر کلاس های درس اخلاق کسی که قبولش داری,ورزش کردن, دوری از عوامل محرک, لج کردن با شیطون و چشیدن طعم پیروزی در مقابلش که خیلی لذت بخشه و...
پارسا 
  • شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۸:۲۸
یکم مهربونتر جواب بدید هیچی نمیشه بخدا
وقتی حالت بد میشه سعی کن محیتو ترک کنی و بری توی یه محیطی که شلوغ تره
سعی کن به اندامت فکر نکنی ویا اونو نگاه نکنی
یه لیوان اب بخور و به خودت تلقین کن که حالت خوبه
وقتی التهابت کمی بخوابه اونوقت میتونی خودتو راحت تر کنترل کنی
ایشالا خدا کمکت کنه
سکوت
  • یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۷:۱۰
بیا تو همین سایت،دیدن فیلم و عکس مستهجن حتی اندام خودتو بذار کنار،هر وقت داغ کردی برو با آب سرد دوش بگیر،اگه ترشحی داری با آب سرد بشور،سر خودتو گرم کن،تنها نباش،آشپزی کن،برو باشگا،برو استخر اینقد خودتو خسه کن ک جا خاب ب چیزی فک نکنی
آرام 24 ساله
  • دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۲:۰۱
سلام جناب نجفی
سوالی که از خدمتتون داشتم اینکه چه اتفاقی باعث می شه تا یک دختر 3 ساله با آلت خود بازی کند تا جایی که خود را به حالت ارضا برسونه، و این عمل زشت رو به طور پنهان سالیان سال ادامه بده ، میگم 3 ساله چون قبل از اون رو به خاطر ندارم. چه چیز باعث این اتفاق؟ وقتی دلیلی پیدا نمی کنم به این فکر می کنم که آیا خدا خواسته که این حالت در کودکی وجود داشته باشه این عمل زشت که گناهیست بزرگ؟!!! تا یه زمانی نمی دونستم عملم چیه و گناه فقط می دونستم زشته . خیلی وقت ها سعی کردم ترک کنم اما نشد تا 29 روز پیش که با انجمنی در رابطه با خودارضایی تو فیس بوک آشنا شدم، نا امیدانه دوباره برای ترک تصمیم گرفتم اما این بار خدا خیلی کمکم کرد. با وجود وسوسه های به وجود اومده الان 29 روز شده و من خوشحالم. امیدوارم خدا تنهام نذاره که نمیتونم. با این حال میخوام بدونم که چه چیز میتونه باعث این اتفاق در کودکی باشه؟ ممنون میشم جوابم رو بدید.

پاسخ: سلام
http://khbartar.blogfa.com/post/1148
ارکیده 
  • دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۷:۱۲
به نظر من این مشکلیه که نشات میگیره از بی اعتقادی.خدایی نکرده نمیخوام بگم شما بی اعتقادین.اما یه کوچولو به بعضی مسایل حساس نیستی.و به عقوبت کارت فکر نمیکنی.یکی از راه های بر طرف کردن این مساله ازدواجه.امااااااا.... چه بسا افرادی که بعد از ازدواج باز هم خود ارضایی میکردن.ضمن اینکه شاید الان شما شرایط ازدواجو هم نداشته باشین. به نظر من هر قوت خواستی این کارو انجام بدی به این فکر کن که امام زمان دره نگات میکنه و از این کار قصه میخوره.و دلش میشکنه.به خودش توکل کن و با خودت قرار بزار این 12 روز به 40 روز برسونی.مطمن باش بر طرف میشه

محمدعلی
  • یکشنبه ۴ خرداد ۹۳
  •  
  • ۰۱:۰۹
آقای نجفی این نظر که غضنفر داده چرا تایید کردین شما خودتون میگید ایمیل و وبلاگ نذارید اون وقت این آقا داره بی احترامی میکنه

ینی چه کدوم گورین؟؟؟