نمیتونم خودارضایی نکنم


دختری هستم 25 سالمه.

حدود 7 ساله خود ارضایی دارم.روزی 2-3 بار این کارو میکنم و خیلی خیلی بدنم ضعیف شده..

نماز خونم هستم اما این مشکل از اراده من خارج شده....

هر کسی کمکم کنه تا عمر دارم دعاش میکنم 

پاسخ های مردم (۲۴)
حبیب 
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۷:۰۴
فقط دعا کن بگو ای خدا ارادمو برای همه کارها قوی کن.
واگر فکرش دوباره اومد سراغتون (خودتونو به کاری مشغول کنید) ودر آخرسعی کنید که تنها نباشید.و...
س
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۸:۲۸
فقط ائمه میتونه کمکت کنه.من امتحان کردم شد.یاعلی
عباس
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۸:۵۹
سلام دخترم ازتو می پرسم اگه ی نفر همیشه درکنارت باشه ایا روت میشه این کاررا مقابلش انجام بدی هرگز پس یادت باشه که همشه درمحضر پروردگارهستی 2فرشته هم ناظر براعمالت هستندهردوشنبه وپنجشنبه هم نامه ی عملت رابه اقاامام زمان عرضه می کنندپس دخترم قدری فکرکن استعینوابالصبروصلوه امیدوارم خداونددراین ماه رجب اراده قوی به شما عنایت فرماید
سمانه
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۵:۵۳
من نمیدونم آخه این خودارضایی چیه که بیشتریا الان درگیرشن!!!!
به نظرم تنها کسی که میتونه کمکت 
کنه،خداست.همیشه دعا کن که بهت اراده وصبر بده،نماز،قران،دعا بخون
چیزای تحریک کننده فیلم عکس یا هر چیزی که تو رو به یاد این کار میندازه از خودت دور کن.
به فکر آیندت وسلامتیت باش به فکر این باش که اگه ازدواج کنی این کارناپسند تاثیرای بدشو نشون میده.
ان شاالله باکمک ویاری خدا موفق به ترک این عمل ناپسند بشی
یه دختر
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۶:۳۲
سلام اول ازهمه 1-خودت وفکرت وتحریک نکن( اگه فیلم یاترانه ای میشنوی که تحریکت میکنه دیگه تماشانکن وگوش نده )بعدش تخیلتوکنترل کن خیال پردازی برا.س.ک.س خیلی خطرناکه دقیقاهمون اندازه که دیدن فیلمش آدم وتحریک میکنه؛یادت نره عکس ومطلب تحریک کننده هم خیلی خطرناکه اونارم نبین
2-برا همه ی ساعتت توطول روز برنامه ریزی داشته باش حتی براتفریح واوقات بیکاریت
3-تنهانمون وباخودت خلوت نکن( اگه جایی تنها موندی زودی وسوسه این کارمیادسراغت توهم که باتنهاییت شرایط انجام این کاروبه وجودمیاری بجاش زودذهنت وبه چیزدیگه مشغول کن )به دوستات زنگ بزن بروبیرون....فقط تنهانمون
4-روزی 45دقیقه تونستی بیشتر ورزش کن (اگه آروم بدوی طوری که عرق کنی انرژی وهیجانت وتخلیه میشه بجاش روحیه ات بازمیشه فکرای مثبت میادسراغت بهت اعتمادبنفس میده )
5- فلفل وخرما گردوپیاز نمک زیاد....وغذاهای گرم که تحریک غریزت وزیادمیکنه نخور
6-باخدامناجات کن صمیمانه باهاش حرف بزن اون می بینه وحرفات ومیشنوه ازش بخواه توکه نیتت توبه است وبرگشت ازاین راه پس بهت کمک کنه توسل کن به ائمه اطهارعلیه السلام (خیلی این کاربهت کمک میکنه)
7- سوره ی انسان یایاسین وبه نیت ترک این کارت هرروزتوساعت معینی مثلادم غروب یاقبل نمازظهر.....بخون تا40 روزادامه بده تواین مدت اصلانبایداین کاروبکنی
یه دختر
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۶:۳۴
8- اگه تونستی 4شنبه هاودوشنبه ها یانه اول وآخرهرماه روروزه بگیر
9-باپسرا ارتباط نداشته باش منظورم اینکه نه تودنیای مجازی نه تودنیای حقیقی (چون این خودش عامل مهمی توتحریک غریزه جنسیت) بادوستات که ازدوس پسرو......حرف میزنن ارتباطت وکمترکن وبعدکلاقطع کن
10-باورداشته باش اونقدقوی هستی که ازعهده انجام ندادنش برمیای بایدحتمااین باوروتوخودت ایجادکنی این خیلی مهمه نکونمی تونم ارادشوندارم اگه تلقین کنی بی اراده ای محاله بتونی کنارش بزاری فکرمثبت معجزه کننده است این وبه یادداشته باش انسان به هرکاری تاکیدمیکنم به هرکارناممکنی قادره ترک خودارضایی که پیش اراده انسان چیزی نیست
11-به لذت این کاراصلاتوجه نکن به عواقب خطرناکش فکرکن ضعف بدن لرزش دستات کاهش اعتمادبنفس انزوا کاهش بیناییت عدم لذت توارضاباهمسرت وشایدحتی دیگه ارضاهم نشی که این خیلی مشگل آفرینه 
خیلی مهم ترازهمه اینابه یادداشته باش که درسته ما خدارونمی بینیم امااون شاهداعمال ماست وروزی بایدبابت همه ی کرده هاوگفته هامون بش جواب بدیم.
وسلام عزیزم بهت گول میدم اینارورعایت کنی برای همیشه ترک میکنی 
میدونی چراایناروخوب بلدم چون متاسفانه منم این کارومیکردم اماخداروهزاران بارشکرتونستم ترک کنم تازه من خیلی گرم مزاجم و29 سالمه وهنوزمجرد
شکوه
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۸:۰۴
فک کنم مشکلت فقط باتوبه حل میشه توبه کن وازخدابخواه کمکت کنه
امیر 
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۸:۳۸
به نظر من:تصمیم بگیر همین حالا (خدا-امید-زندگی جدید-دختری جدید)همین حالا شروع کن
هلیا 
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۹:۱۴
سلام 
منم دقیقا مشکل تورو داشتم یعنی دقیقا اینجوری تا روزی چندبارم کشیده میشد 
اما ی مدت تصمیم گرفتم با اینکه خیلی داغم اما کنترلش کنم خب خودتم گفتی دختر نماز خونی هستی 
ببین اول از همه از چیزایی ک تحریکت میکنه دوری کن هر چیزی /دوم اینکه وقتی تو ی فضایی قرار میگیری ک خیلی تحریک شدی جاتو عوض کن مثلا شب تو رخت خواب برو اشپزخونه ی لیوان اب بخور ی کم بهتر میشی /سوم اینکه تنها سعی کن نباشی /در اتاقتو نبند 
و راه حلی ک من استفاده کردم هر وقت خیلی داغ میشدم و ب سرم چنین کاری میزد 100تا صلوات میدادم بعدش اروم میشدم 
خیلی سخته اما میشه امتحان کن 
از الانم شرو کن 
انتظار نداشته باش یهو کاملا قط کنی 
برسون ب ی هفته 
دو هفته 
ی ماه 
انشاا... کم کم خیلی کم کنی
سارا
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۰:۲۱
سلام این مشکل چیزی هس که برای ترکش نیازبه یه تصمیم گیری جدی و اراده قوی میخاد اگه واقعا میخای ترک کنی یه سایت سراغ دارم که کارش عالیه کلادرمورد ترک هس وحدود2000عضو هم داره کلی آدم که موفق به ترک این کار توی همین سایت شدن وکلی آدم ک درحال تلاش هستنادرس سایت اینهwww.ktark.comبنظرم اولش برو توی قسمت اورژانسش توبخش مدیریت بعداز شکست پست دوم یا سوم دقیق یادم نیست اونوبخون کمکت میکنه تصمیم بگیری ک واقعا میخای ترک گنی بعدم ت اگه واقعاتصمیمتوگرفتی توی سایت عضوشو سرپرست داره ذره ذره کمکت میکنن وتو ترک میکنی امیدوارم که بدردت بخوره و باعث ترک این گناه بشه و منوهم ازدعای خیرت فراموش نکنی دعام کن
ن-73
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۱:۲۰
عزیزم همین که تصمیم داری ترکش کنی بهت تبریک میگم این یعنی اینکه"توانایی و اراده" تو روح تو هست فقط چون یه مدت گناه کردی شیطون تو رو ضعیف نشون میده و دچار نا امیدی میکنه.عزیزم از همین الان یه یا علی بگو وشروع کن از امام زمان حلالیت بطلب که این همه مدت عذابش دادی و بش قول بده که دیگه این کارو نکنی.از خودش بخواه که کمکت کنه التماسش کن که از وسوسه حفظت کنه.باید ایمانتو تقویت کنی نماز خوندن هر چه درست تر باشه انسانو بیشتر از گناه حفظ میکنه پس از امروز نمازا رو با حضور قلب و توجه تمام به خدا بخون.نماز صبح خیلی خیلی عالیه مخصوصا اگر تمرین کنی یه ربع قبل اذان بیدار شی و با خدا مناجات کنی کم کم که کانکت شدی باید نماز شبم بخونی. به خدا انقدر راحته انقدر حس عاشقونه و شیرینی داره .از رکعت آخر شروع کن اولاش فقط رکعت آخرو بخون و بعدش دو رکعت قبلشم بخون وبعد که محکم محکم شدی کلشو بخون.خدا خیلی کمکت میکنه.اینو دانلود کن نحوه نماز شب آسونه(http://namazeshab.ir/papernamazeshab.html ).عزیزم تو باید عوامل محرک و فیلم و عکسای مستهجن رو نابود کنی،نباید داستان و رمان های محرک بخونی.لباسای تنگ و چسب نپوش.سعی کن لباس زیرایی که میخری خوشگل و تحریک کننده نباشن.وقتی ازدواج نکردی نباید موهای زاید قسمتایی که لازم نیستو اصلاح کنی اون طوری کمتر تحریک میشی.خلاصه هر چیز که تحریکت میکنه از بین ببر.اگر مواقعی تحریک شدی اول از همه تغییر موقعیت بده مثلا خوابیدی، پاشو.خودتو با کاری مشغول کن و یاد عهدت با امام زمان بیوفت که قول دادی برو با آب سرد وضو بگیر و با کاری سرتو گرم کن.برای خودت جریمه تعیین کن که اگه ایندفه توبه شکوندم باید10روز روزه بگیرم و پای قولت وایسا.همین طور تشویق برای مدت پاکیت در نظر بگیر.
یادت باشه فردا دیره از همین الان شروع کن همین روزا کسایی هستن که در حین خودارضایی میمیرن یک لحظه فکر کن که اگر این اتفاق برات بیوفته چی؟اگه موقع اون کار بمیری چی میشه؟
مرگ نزدیکه،خیلی نزدیکه از همین الان دست به کارشو.
تو میتونی مطمئن باش که میتونی.
بنده خدا- جوان 26 ساله 
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۳:۰۱
سلام خدمت خواهر محترم
حدیث قدسی هست که خداوند می فرماید:

الشَّهرُ(رَجَب) شَهری و العَبدُ عَبدی و الرَّحمَةُ رَحمَتی فَمَن دَعانی فی هذَا الشَّهرِ أجَبتُهُ و مَن سَألَنی أعطَیتُهُ؛

ماه (رجب)، ماه من ، بنده، بنده من ، و رحمت ، رحمت من است ؛ هر که در این ماه مرا بخواند ، اجابتش کنم و هر که حاجت آورَد ، عطایش کنم . 
ماه رجب هست. استغفار کنید که در این ماه بسیار سفارش شده و برای اولین بار هم که شده در زندگی تون با خدا وارد معامله شوید یعنی شما این کار حرام رو ترک کنید و بر آن مداومت داشته باشید در عوض از خدا یه حاجتی رو بخواهید. به ائمه معصومین برای شفاعت شما پیش خدا و کمک به شما در این معامله، متوسل شوید.
چندنکته هم خدمتتون یادآور میشم:
(ادامه دارد ....)
بنده خدا- جوان 26 ساله 
  • یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۳:۰۷
(ادامه...)
چندنکته هم خدمتتون یادآور میشم:
برای اولین بار هم که شده،
1.نمازهاتون رو با حضور قلب بخوانید. به معانی نماز دقت کنید
بدونید چه ذکرهایی می گویید، بدونید سمع الله لمن حمده یعنی چه و .....
2. به نماز اول وقت مراقبت داشته باشید و تا جایی که میتونین نمازهاتون رو تو مسجد بخوانید.
امام باقر (ع) فرمود: سه چیز، جبران‏ کننده و محوکننده گناه است:

1. وضو گرفتن در هواى بسیار سرد.
2. رفتن در شب و روز به سوى نماز جماعت و اجتماعات اسلامی.
3. مراقبت بر انجام نمازها در اول وقت.

3.نماز شب را فراموش نکنید، هرچند مختصر اما با حضور قلب بخوانید.
امام صادق (ع) فرمود: «اِنَّ الرَجُلَ یَذْنِبُ الذَّنْبَ فَیَحْرُمُ صَلاة َاللَّیْلِ وَ اِنَّ الْعَمَلَ السَّیّیءَ اَسْرَعُ فی صَاحِبِهِ مِنَ السِّکِین فِی اللَّحْمِ».

کسی که مرتکب گناهی شود از نماز شب محروم میگردد و به درستی که نفوذ اثر کار ناپسند در انجام دهنده آن از نفوذ چاقو در گوشت سریعتر است».
- وقتی شما شبها در نماز شب استغفار می کنبد و طلب عفو می کنید و اشک می ریزید دیگه هیچ وقت به خودتون اجازه نمی هید اون چشم هایی که در دل شب اشک ریخته به سمت گناه بره و .............
3.به معانی "مناجات امیر المونین در مسجد کوفه" دقت کنید.
4. به معانی دعای کمیل و تمام دعاهایی که در زمان های مختلف خوانده می شود دقت کنید.
و ...............
یادتون باشه که این ماه، ماه رجب هست. در مورد فضیلت ماه ها ، فضیلت دعاها، فضیلت نماز ها و فضیلت ذکرها تحقیق کنید. قران بخوانید و به معانی آیات دقت کنید.
و در آخر :
خداوند در قرآن (سوره بقره - آیه 153 ) می فرماید :

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَعِینُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ 
ای اهل ایمان ، ( در پیشرفت کار خود ) از صبر و مقاومت کمک گیرید و به ذکر خدا و نماز توسّل جویید که خدا با صابران است.
پریا
  • دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۱:۵۹
سلام دوست خوبم
چرا نتونی ترک کنی میشه ولی باید بخوای خواهر جون دیگه نشنوم که بگی این مشکل از اراده ی من خارجه ها افتااااااااااااد من تا اونجایی که بتونم کمک میکنم من در خدمتم
تا اونجایی که میتونی تنها نباش
نماز شب تاثیر داره خیلی
حتی واسه یه لحظه هم نذار فکرش به سمتت بیاد
خواهر جون میتونم بپرسم چه چیزی باعث تحریک شدن شما میشه؟؟؟؟یا چه جوری این کارو انجام میدی؟؟؟
بهم بگو کی میتونی بیای تو این سایت تا منم بیام
یا اگه شد از طریق ایمیل با هم حرف بزنیم
ارش 
  • دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۵:۱۳
come with me

سوال کننه به نظر دهنده ها 
  • دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۵:۳۱
دوستان گلم...ممنون از راهنماییتون .تک تک نظراتو خوندم و اشک ریختم از اینکه هستن ادمایی که به فکر کمک به دیگرانن اونم بدون هیچ چشم داشتی.تشکر میکنم از اقای نجفی و شماهایی که وقت گذاشتین .از همین امشب شروع میکنم و به شیطان و نفس خودم ثابت میکنم که من میتونم...و نتیجه رو تو همین سایت ان شاالله در جریان میزارم..دوستون دارم.یا علی
--
  • دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۱۶:۳۶
سلام دوست عزیز همین که تصمیم داری ترکش کنی بهت تبریک میگم من هم شریط تو رو داشتم فکر می کردم هیچ وقت نمی تونم ترک کنم تا این که عاشق شادم واز ثمرات عشق پاک الان ترک کردم یکساله بعد از اون از مضرا ت اون بخون باعث میشه زیباییت رو از دست بدی و افسر ده بشی پیشنهاد میکنم موقع هجوم فکر خود ارضایی به سرعت مکان رو ترک کن وبه یک کار دیگه مشغول شو واگر شرایط مهیاست زودتر ازدواج کن
سیمین
  • سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۹:۱۵
سلام دوست عزیز
اینکه تصمیم گرفتی یعنی یه گام بزرگ از موفقیت
نظرات رو خوندم خیلی کامل بود منم همینا رو دقیقا میخواسم بگم
دعا کردن در حق همدیگه خیلی تاثیر داره و اجابت میشه 
فردا میخوام روزه بگیرم برات خیلی دعا میکنم تو هم ما رو بدعا( منم هم سن شمام)
...
  • چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۰:۱۱
سلام.هرکسی زشتی کاری رو بفهمه دیگه دنبال اون کار نمیره.مطمئن باش زشتی این کار رو هنوز درک نکردی.اگه درک کنی بکشنت این کار رو نمیکنی.
رضا1
  • پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۳:۵۰
یکی اینکه سعی کن خیلی کم تنها بمونی 
دوم اینکه سعی کن عوامل تحریک کننده را از خودت دور کنی
3-اینکه سعی کن درباره خودت قضاوت نکنی
4-شروع به خودشناسی را ازهمین الان شروع کن از کتابای دکتر پیمان آزاد کتابی با عنوان غلبه بر ترس(اضطراب)و احساس گناه هست بنظرم بد نباشه البته نیاز است کتابای الفبای خودشناسیو دیگر کتاباش را بخونی 
امیدوارم بتونی از بد قضاوت خودت دربیای و گذشته را درگذشته رها کنی
ن
  • جمعه ۲۶ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۶:۳۰
برو عواقبش رو بخون. خودت زده می شی
هموطن
  • جمعه ۲۶ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۸:۳۰
سلام به همگی
بعد انجام این عمل همون وقتی که عذاب وجدان داریم و حسابی به خودمون بد و بیراه میگیم کسی به فاصله چند متری از ما وایساده که بهمون قهقه میخنده! بهمون میگه چی شد اونهمه اراده و تصمیمی که گرفته بودی؟ چی شد قول و قرارت با خدات؟ همش همین بود؟ اینا که با یه پخ پرید! (واقعا کید و نقشه شیطان یه پخ بیشتر نیست میشه مقاومت کرد) آره خودشه، اینی که داره بهمون میخنده شیطونه که حسابی خوشحاله و بخدا میگه نگفتم همشون از راه بدر میکنم، نگفتم ازت دورشون میکنم؟
شیطون به عزت و بزرگی خدا قسم یاد کرده که مارو از خدا دور کنه! آیه قرآنه.
اما تو همون لحظات یکی درون ماست، از خودمون به خودمون نزدیکتر و از خودمون بیشتر مارو دوست داره که میگه اگه بدونی چقدر مشتاق برگشتت هستم از شوق در دم جون میدی، آره خود خداست که میگه برگرد بنده ی من، اگه هزار بارم شکستی باز برگرد.
تو این مواقع شیطون سعی میکنه مارو از رحمت و بخشش خدا ناامید کنه که باید خیلی مراقب بود، همش به آدم القا میکنه که من دیگه آدم بشو نیستم، گناهام سنگینه، خدا نمیبخشه و...
تو این موارد فقط باید حواسمون باشه رحمت و بخشش خدارو به اندازه گناهامون پایین نیاریم.
یه موردی هم که رو خودم خیلی موثر بوده خوندن سوره نور هستش که خیلی موثره، من سعی میکنم روزی یه صفحه ازش بخونم با معنی، فقط یه صفحه، وقتیم تموم شد دوباره از اول.
یه توصیه هم از استاد شهاب مرادی که می فرمود موقع گناه متوجه دو جا بشید تا فکرش از سر بپره، یکی آسمون با دعا کردن و دیگری زمین با سجده کردن در پیشگاه خدا، همینطوری حتما نیاز به سجده در نماز نیست.
ببخشید پر حرفی کردم، مراقب پاکیتون باشید.

پاسخ: 
سلام
ممنون
با اجازه تون از این متن در وبلاگ دختران و پسران برتر استفاده می کنم
http://moh3en.blog.ir/post/963
هموطن
  • شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۰۹:۳۱
سلام به همگی
باعث افتخاره آقای نجفی، خوشحال میشم.
ممنون از زحماتتون
متولد ماه می
  • سه شنبه ۱۶ تیر ۹۴
  •  
  • ۱۱:۵۴
سلام به همه این اولین پستم تو این سایت فوق العاده است.
خدا به باعت وبانیش خیر بده هر کی که هست.
خواهر من.خواهرا وبرادرای من.چرا اینقدر احساس گناه تو نوشته های همه موج میزنه.
بدترین احساس احساس گناه وخوداتهامیه.
خدا همه رو میبخشه.چرا ادمای معتقد نسبت به اشتباهاتشون که از نیازهای غریزی سرچشمه می گیره اینقدر سختگیرن.
به خدا خیلی حیفه که یه انسان اینطوری شب وروزش رو سیاه می کنه.
اخه نیازی که سالها سرکوب بشه یه جایی باید خالی بشه.
خواهرم اگر میتونی وارد یه گروه پویا و با انرزی شو.گروههایی که شما رو به شادی و زندگی بهتر تشویق می کنن.حتما همه جوره به نفعت میشه.شایدم یه اقای ماه باب میلت نصیبت شد.خدا رو چه دیدی.
فقط هر کاری می کنی خونه نشین.داغونت می کنه.
هر صبح وهر شب تصور کن که لطف وبخشش خدا به صورت یه انرزی بی پایان وارد بدنت میشه.از نوک سر تا نوک پا.چند دقیقه با چشم بسته اینطوری فکر کن.
حد اقلش اینه که حالت رو خوب میکنه.باور کن اگه وارد اجتماع بشی خود ارضاییت هم کم میشه