خودارضایی یکبار در هفته

سلام
 من پسری هستم 19 ساله که خیلی تلاش کردم خودارضایی رو ترک کنم ولی انگار نمیشه .

تمام مطالب سایتتون رو خوندم ولی بیشتر از یک ماه نمیتونم تحملش کنم خیلی بهم فشار میاد تو رو خدا کمکم کنید

اگه خودارضایی بین مدت تکرارش فاصله یک ماهه باشه آیا باز هم همون اثرات خودشو داره خواهشا سریع جواب بدید

پاسخ :
به دو دلیل این رو پیشنهاد نمی کنم :
1 - دیگه عزت نفسی براتون نمی مونه . یعنی قبول کردید که توان مقابله با خودارضایی رو ندارید ؟!
2 - پس کی می خواید توبه کنید ؟!

3 - زمانی که خودارضایی رو شروع کردید مگه می خواستید زیاده روی کنید ؟ مگه قصد شما خودارضایی در فاصله های نزدیک بود ؟ در صورت اجرایی کردن این برنامه دوباره بر می گردید به همین جا !

پاسخ های مردم (۶)

بهزاد
  • سه شنبه ۵ فروردین ۹۳
  •  
  • ۲۲:۳۷
برو صیغه کن البته مطمین باشه که ایدز نگیری

سلام
  • چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۳
  •  
  • ۰۶:۲۰
خود ارضایی زود انزالی میارد

مرگ برگناه
  • چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۳
  •  
  • ۲۳:۵۲
من فقط همین قدر بگم که این کارزشت به قدری حرام ومنفوره درنظرخدا که بنظرم به این راحتیا بخشیده نمیشه. بنظرم خدامنو دوست داشته که یجورایی ایناروبهم فهمونده تاالان که میگم من اگه بمیرم هم حاضربه این کارنیستم.یعنی حاضرم همه فشارهای این غریزه روتحمل کنم ولی خودارضایی نه.حتی یک جاخوندم فکرهاوتخیلات جنسی هم دست کمی از زشتی وگناه خودارضایی رونداره وهردو به یک میزان بدهستن.هرچقدرآدم خودشوازعوامل وفکرهای تحریک کننده دورنگه داره کم کم این فشارها کم رنگ میشه.البته بهرحال تحمل وتقوا هم لازمه تا زمانی که انشاله وقتش برسه وخدایک همسرخوب به آدم بده واونجا انشاله جبران کنه

سلام
  • سه شنبه ۴ آذر ۹۳
  •  
  • ۰۱:۲۹
داداش جون 
برای آینده و دنیا و آخرت خودت هم که شده برو پیش یه مشاور اصلا هم خجالت نکش چون حرمت این کار نزد خدا طبق حدیث از زنای روی سقف کعبه هم بالاتره 
خیلی ضرر داره داغونت می کنه 
خود ارضایی بیشتر از این که جنبه جنسی داشته باشه جنبه روانی داره و قابل درمان 
اگه خودت رو دوست داری حتما برو پیش یه مشاور درست و حسابی

نا شناس
  • سه شنبه ۲۳ شهریور ۹۵
  •  
  • ۱۶:۰۷
داداش انشا الله ترک میکنی

احمد
  • جمعه ۲۶ آذر ۹۵
  •  
  • ۱۹:۵۸
خدا کمکت کنه خودش انشالله