مثل ابن میمونه که تازه متولد شدم

تولد دوباره من
تولد دوباره ی من

سلام

شاید اول از همه چیز از اسمم تعجب کنید ولی راست میگم من تازه متولد شدم

آخه بعد از 8 سال خودارضایی 5 روزه که ترک کردم و قسم امام زمان خوردم که

دیگه سراغش نرم شما دوستان عزیز کمک کنید تا دیگه سراغش واقعا تو این 8 سال داغون شدم

و تازه تو این 5 روز به آرامش رسیده ام به نظرتون چیکار کنم تا این قسمم رو نشکونم و دنبال خود ارضایی نرم .

 بعدشم آیا عوارض خود ارضایی که تو این 8 سال گریبانگیرش بودم تقریبی از بین میره یا کلی؟

ممنون عاشق همتون هستم و سخن آخرم خدایا ای خدای خوبی ها به

همه دوستان وبلاگ خانواده برتر بلا نده الهی آمین . 


پاسخ های مردم (۲۰)
منه ناشکر
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۰۹:۱۷
الهی شکر.خود خدا کمکت میکنه.فقط به این فکرکن که خدا و امام زمان دارن بهت لبخند میزنن...لبخند یادت نره

برای هم دعا کنیم...زیاد...
*خانومی*
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۰۹:۵۹
تولدت مبارک

خدا یار و نگهدارت
عباس
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۰:۰۸
سلام افرین که خدا چنین توفیقی به شما داده است البته بدان شیطان هم بیکار نمی شیندوحمله خواهد کرد البته شما هم با اسلحه توکل درمقابل اوبایست بدان کید شیطان ضعیف است البته ازقدیم گفته اند هر وقت جلو ضرر را بگیری منفعت است شما نگران نباش پس از مدتی عوارض حاصل شده از این کار از بین رفته وشما به حال قبل باز خواهی گشت
ضحی
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۰:۲۵
تبریک میگم تولدت مبارک.خدا رو شکر که تونستی ترکش کنی ان شا الله هم که بتونی ادامه بدی ما هم دعات می کنیم.مطمئنا این که شما الان ترک کردی بهتر از اینه که شما سه چهار سال دیگه ترک میکردی ان شا الله که عوارضش هم رفع بشه.امام زمان یارت
سروناز
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۰:۴۸
آفرین خوشحال شدم ٬ معلومه هم ارادت قویه هم توکلت.
از هر چیزی که باعث می شه تحریکت کنه دوری کن.
آره یه جا خونده بودم اگه خود ارضایی رو ترک کنین ٬ کم کم عوارضش از بین می ره.
خیلی مراقب خودت باش تا دوباره سمتش نری.
شاپرک .1
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۱:۲۳
تبریک میگم،انشالله خدا کمکتون میکنه که قسمتون رو نشکنین. موفق باشین
الیسا gh
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۱:۲۹
عوارضه خود ارضلیی و مطالعه کن و برا خودت یاداوری کن اگه شرایطشو داری ازدواج هم شاید برا ارامشت گزینه مناسبی باشه خیلی تحته فشار بودی برو پیشه روانپزشک خیلییییییی خوبه خودت و مشغول کن ورزش ک عالیه نمازت اوله وقت باشه کلا سخته ولی شدنیه 
پشیمون
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۱:۳۶

تبریک می گم بهت

منم تازه متولد شدم تا امروز17 روزه چت نکرده

تا روز چهلم برسه دلم شور می زنه بعد چهل روز یه نفس راحت می کشم و مطمئن میشم دیگه سمتش نمی رم یه بار تا38روز چت نکردم و بعدش دوباره رفتم سراغش

برام دعا کن دعات می کنم

خسته
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۲:۲۹
5 روز؟
هههههههههههههه
من ده بار ترک کردم
اخرین بار 6 ماه توی ترک بودم بازم برگشتم نمیتونم ترک کنم خیلی سخته
یه دختر
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۴:۳۴

بهت تبریک میگم

ایشالاموفق باشی


به خسته خانم
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۴:۳۸
سلام ایه یاس نخوانید همه ی ا فرادمانندهم نیستند
تعجب
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۴:۵۶

از کجا معلوم "خسته" خانم هستن؟ شاید آقا باشن!!!!

من فکر می کنم سوال کننده هم آقا هستن. خخخخخ

نیما 12
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۵:۳۱

بابا چیه مگه ترک کردنش

آقا ضرر داره.....

آسمون زمین بیاد ، زمین آسمون بره

خودارضایی نمی کنم.

وسلام

سهیلا ..
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۵:۴۱
انشالا که موفق میشی.محرک‌ها رو ازش دوری کن .فیلم وعکس.حتی ترانه.نمازاتون سر وقت بخون.هروقت دیدی داری تحریک میشی به اون کار برو دسشویی با آب سرد خودتو شستشو بده .آب سرد هم یه لیوان بخور. ورزش گروهی مثل والیبال هندبال بسکتبال انرژی اضافی رو تخلیه میکنه.توی خوردن غذا هم دقت کن.انشالا پنج روز بشه پنجاه روز ودیگه کامل پاک بشی.هروقت خواست بیاد سراغت فوری امام زمان بیاد توی نظرت.همون موقع بگو یا امام زمان خودت گفتی کمکت میکنم.
موفق باشی
به خسته خانم
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۷:۵۳

از تازه متولد شده به خسته خانم

اراده هرکس بسته به خودش داره اینکه شما نتونستی ترک کنی از بی ..... خودت بوده قرار نیست که منم نتونم ترک کنم البته ببخشیدا

M&M
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۸:۴۸
ب خسته: نمیشد قشنگتر بحرفی؟؟؟

ب سوال کننده
تووولدت مبارک.
بیشتر ب خدا نزدیک شو ک دستو بگیره.
امیدوارم موفق بشی.

"فی امان الله"
دیانا
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۹:۱۷
واقعا بهت تب یک میگم . به حرف اینایی که ایه یاس میخونن گوش نکن اگه اراده و توکل و تقوا داشته باشی خیلیم اسونه. اتفاقا یه نفر دیگه هم ترک کرده بود و الانم یه ازدواج موفق داشتت. توهمین پستهای قبلی بود 
اقای نجفی لطفا ادرسو بهشون بدید ممنون  
اگه تو یهقدم سمت خدا بری خدا ده ها قدم به سمت تو میاد 
از هر چی که تحریکت میکنه دوری کن . میدونی که اینم یک نوع زنا است . خداوند تو قران گفته به زنا نزدیک هم نشید. 
سعی کن رابطه ات رو با خدا و امام زمان عج تقویت کنی و برای زمانت برنامه ریزی داشته باش و زمانت رو کاملا پر کن با چیزای مفید مثل ورزش . درس خوندن . خونه اقوام رفتن . چیزای جدید وکارای هنری که دوست داری . بعد سعی کن تو خونه تنها نباشی 
در اخرم اگه شیطون خیلی داشت زور میزد و اینا. و در لحظاتی که به گناه فکر میکنی و با خودت کلنجار میری دو تا چیز یادت بیاد ابنکه خدا در همه حال ناظره و اگه گناه رو انجام ندی چقدر خداوند رو از خودت راضی کردی و اونوقته که چه موهبت ها و الطاف و رحمت هایی رو بهت سرازیر میشه داستان کسایی که تو موقعیت زنا بودن و تقوا و پرهیزگاری کردن رو بخون مثل حضرت یوسف و ابن سیرین و ...
حالا اگه اون موقع خدای نکرده پات بلغزه و گرفتار گناه بشی دل امام زمان رو میشکنی و غضب و عذاب. اخرت رو به جون میخری و تازه شیطون که دشمن خودت و خداست رو شاد میکنی و اخرشم میاد میگه که من که مجبورت نکردم من فقط دعوتت کردم تو بودی که اجابت کردی من از تو بیزاری میجویم.  چقدر ما  ادم ها  باید بی فکر باشیم که از نعمت هایی که خدا بهمون ارزونی داده در راه نا فرمانیش و اطاعت از این شیطون خبیث بهره ببریم
خلاصه اگه همیشه به عاقبت کار فکر کنیم راه درست رو پیدا میکنیم 
تو اون لحظه به خدا پناه ببر و یکم تحمل کن کم کم اصلا فراموشش میکنی . ایشالا زودتر ازدواج کنی و حلال زندگی کنی . واسه م دعا کن . 
موفق باشی دوست عزیزم
زری 28
  • پنجشنبه ۱۱ دی ۹۳
  •  
  • ۱۹:۱۸
تولــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبارک.
بینام
  • سه شنبه ۷ بهمن ۹۳
  •  
  • ۱۶:۵۹
سلام قصد بی ادبی ندارم ولی بهترین روش که خیلی کمک میکنه اینه که موهایه زائد رو کوتاه نکنی تا اگه خدایه نکرده دوباره یادش افتادی موها مانع اینکار بشه

سیامک
  • شنبه ۲۴ بهمن ۹۴
  •  
  • ۰۵:۴۹
سلام به همه.بنده پسره گرمی هستم.اما بخاطر اینکه غسل نیاد گردم یه دارویی که ایجا دیدم گرفتم تا میل جنسیم کاهش پیدا کنه.فقط 3 روز مصرف کردم الان پشیمون شدم چون میترسم عوارض ماندگار داشته باشه.بعده سه روز بی میل شدم گه خیلی نکرانم.اقای نجفی اگه اطلاعاتی در مورد این قرص دارین لطفا راهنماییم کنید.اسم قرصا سیپروترن استات هست .الان که ی روزه نخوردم هنوز بی میلم بد جور نگرانم ...لطفا اسم دارو رو برای عموم نذارید تا باعث مشکل دیگران شه.