میترسم خودارضایی کنم

سلام. من خیلی وقته که با این وبلاگ اشنا شدم .البته از این موضوع خیلی ناراحتم

چون وقتی پستای دوستان رو خوندم خیلی به هم ریختم. بگذریم....

یه سوال داشتم اینکه من اصلا نمیدونستم مقوله ای به اسم خود ارضایی وجود داره

و اینجا با چنین حرکت منفوری اشنا شدم...ولی نمیدونم چیکار میکنن که ارضا میشن یا

به اوج لذت میرسن.... تا احساس نیاز جنسی سراغم نیومده و به لذت هم نرسیدم ولی میترسم

دیگه حتی موقع طهارت به التم دست بزنم یا اینکه دیگه از ژل بانوان استفاده نمیکنم از ترس اینکه

خودارضایی نباشه یا خدایی نکرده به بکارتم اسیب نرسه.......این ترس من بی مورده؟

درضمن من وقتی نوجوان بودم خوردم زمین و بعدش برای اولین بار پریود شدم...میترسم

اون موقع بکارتم اسیب دیده باشه....اینم بگم من نمیتونم برم دکتر زنان برای معاینه چون شرایطش نیست

ممنون


پاسخ های مردم (۳)
احمد ...
  • جمعه ۲۸ آذر ۹۳
  •  
  • ۲۳:۲۳
ترستون بی مورده... با زمین خوردن هم به بکارت اسیبی نمیرسه... در ضمن اگر فکر میکنید این وبلاگ روتون تاثیر منفی داره ترکش کنید! این جمله سوم پست ثابت خانواده برتره:

* اگه مجرد هستید و نمی دونید چه زمانی ازدواج می کنید ، دونستن برخی از اطلاعات ارائه شده در این وبلاگ نه تنها کمی به شما نمی کنه ، بلکه ممکنه شما رو به گناه بکشونه .
سهیلا ..
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  •  
  • ۰۰:۳۳
نه عزیزم با زمین خوردن هیچیت نمیشه.مگر اینکه چیزی داخل بره اونوقت پرده آسیب میبینه.با شستشو با ژل هم هیچی نمیشه .ژل هم واسه دختراست هم زنها وبرای شستشوی بیرونه نه داخل که بترسی .پرده یک تا دوسانت داخل واژنه پس اگه چیزی نره داخل مشکلی واسش پیش نمیاد.خیالت راحت.نیازی به معاینه هم نیست.

شاپرک 1
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  •  
  • ۰۰:۵۲
باطهارت گرفتن که بکارت آسیب نمیبینه چون طهارت شستن ودست کشیدن قسمت سطحی آلت هست،ولی بکارت  2-3سانتی متر داخل واژنه واگه به قسمتهای داخلی اصلاکاری نداشته باشی بکارت هم آسیب نمیبینه.
 کارهایی که ضروری باشه مثل استفاده از ژل اگه لازمه وطهارت و...اگه چندثانیه خیلی کوتاه انجام بشه وباقصدو حس خاصی هم نباشه معمولا هیچ حسی بهت دست نمیده مثل اینکه مثلا داری دستتو میشوری.پس خودارضایی نیست.
البته بایدتاحدلزوم ازدست زدن به اون نواحی خودداری کنی،چه حسی بهت دست بده چه نده.