پسر مثبتی هستم

سلام

من از اواخر سال اول دبیرستان یا اوایل دوم دبیرستان به خودارضایی

مبتلا شدم بدون اینکه بدونم اسمش چیه و چکاریه .

وقتی فهمیدم که دچار عوارضش شده بودم از همه بدتر عوارضی بود که رو ظاهرم تاثیر گذاشته بود

مثلا زیر چشام خیلی گود شده بود و سیاه

اعتماد به نفسم به شدت پایین اومده جوری که یه بیرون ساده به هزار تا عذاب میرفتم فک

میکردم مردم بهم بد نگاه میکردن البته نمیدونم من اینجوری فکر میکنم یا واقعا اینجوریه .

خلاصه بگم زندگیم بخاطر این نکبتی مختل شده 23 سالمه دانشگاه رفتن برام شده عذاب الان که

دارم اینو مینویسم یه دوره 94 روز ترک کردم دوباره شکستم ولی دوباره شروع کردم به ترک الان 129 روزه ترک کردم .

یه چیزی هم بگم شاید خندتون بگیره من همیشه بعد از خودارضایی پوست زیر چشامو میکشیدم

من قبل از خودارضایی پسر خوشتیپ و باهوشی بودم ولی الان زندگیم مختل شده الان که 129 روز

ترک کردم بهتر شدم ولی خوب خوب نشدم حالا ازتون میخوام کمکم کنین چکار کنم از شر عوارضش خلاص شم ؟

مثل کمبود اعتماد به نفس و گودی زیر چشم و ...... اصلا میشم همون ادم

قبلی یا قراره تا اخر عمر همینجوری بمونم این سوالایی که هر روز دیوونم

میکنه بخدا خسته شدم خواهشا کمکم کنید


پاسخ های مردم (۱۷)
نازگل20
  • دوشنبه ۲۷ بهمن ۹۳
  •  
  • ۲۱:۳۵
1))
اولین توصیه ام بهت اینه ک اصصلا دیگه ب گذشتت فکر نکنی توبه کن و کارای گذشتت رو فراموش کن....
ب چیزای خوب فکرکن.....

من شنیدم هرروزی ک از ترکت بگذره عوارضشم کم میشه 
نگران نباش
2))
رابطتتو با خدا قوی کن ازش کمک بخواه مطمئن باش تنهات نمیذاره....

3))
اخررین توصیه امم اینه ک:

(((حتماحتماحتما برو باشگاه ثبت نام کن و ی ورزش رو بطور مستمر دنبال کن
تاثیر فوق العااااااده ای رو روحیت میذاره ))))

شااااااد باشششید دوسان!:)
به سوال کننده
  • دوشنبه ۲۷ بهمن ۹۳
  •  
  • ۲۱:۴۲

ورزش+تغذیه مقوی و سالم+خواب کافی +ترک+تلقین     رمز موفقیت شماست

تلقینو فراموش نکنید....تلقین روی افزایش یا کاهش سلامت بدن بسیار موثر هستش......خیلی وقتا کسانی با ایمانی که به یک دارو داشتن بیماری های هولناکشون رو درمان کردن در حالی که اون دارو داروی زیاد قوی هم نبوده........به چار مورد بالا عمل کنو بهش 100 درصد ایمان داشته باش و این ایمان و تلقینو تقویت کن خواهی دید که چه نتایج شگرفی رو ببار می آورد و بدنت چه تحولی می کنه.........موفق باشی


M&M
  • دوشنبه ۲۷ بهمن ۹۳
  •  
  • ۲۱:۴۷
وای خدایا
قبل از اینکه بیام اینجا، نمیدونستم این همه درگیر این مشکل باشن
واقعا دلم گرفت
انشا الله هرکی درگیرشه، نجات پیدا کنه ... آمین

آقای سوال کننده خیلی خوبه ک 129روزه ترک کردی، این عالیه، از این ب بعدش هم میتونی
اگه کامل ترک کنی، عوارضش هم کم کم از بین میرن
علی
  • دوشنبه ۲۷ بهمن ۹۳
  •  
  • ۲۲:۴۰
دوست خویم الان فکر کن خانم ایندت داره با خودش چنین کاری میکنه پس تو مردی محکم محکم محکم باش اگه نتونی چنین مسئله کوچیکو بین خودت و خدای خودت حل کنی چطور میخواهی یعدا از پس مشکلات زندگی بر بیایی اره دوست خوبم فکر میکنی من دارم از شکم پری خودم این حرفها رو بهت میزنم نه منم مثل تو مجردم و نیاز جنسی هم دارم به لطف و کمک خدا گذاشتم وجودمو واسه همسرم تا با اون لذت حلال ببرم شما هم صبرو تحمل کن خدا خودش شیرینی لذتشو چنان بهت میچشونه که همیشه شرمندشی و از الان که تو این مدت صبر کرذی برات دعا میکنم ازش خوب بتونی فاصله بگیری و میگری برام دعا کن دوست خوبم 
سروناز
  • دوشنبه ۲۷ بهمن ۹۳
  •  
  • ۲۳:۴۶
امیدوارم بتونید ترک کنید برای همیشه.
انشا... بقیه جوونایی هم که معتاد به خودارضایی هستن بتونن ترک کنن.
الهی آمین
توکل بر خدا
male
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۳
  •  
  • ۰۰:۰۱
اگه تا اخر عمر هم دست به خودارضایی نزنی ولی نسبت به خودت احساس بدی داشته باشی چیزی حل نمیشه.به خودت افتخار کن.وقتی تو خیابون راه میری متاسفانه خودارضایی کمر خیلی هایی که می بینی ممکنه خم کرده باشه.اما تو و امثال تو که به قلب سختی ها هجوم بردین  می تونین الگوی بقیه باشین.اگه گاهی عهدتو شکستی نشانه غرق شدن نیست.دوباره مصمم تر از قبل برگرد نه اینکه ناامید بشی.بعضی ها که فک.می کنی تو.خیابون یه جوری نگات می کنن حتی حس بدی نسبت به خودارضاییشون ندارن.گودی زیر چشم ها هم مختص خودارضایی فقط نیست هزار.و.یک علت داره.در اخر حتی اگه صدبار توبه شکستی باز ا.
male
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۳
  •  
  • ۰۰:۱۶
حدیث داریم اگه بنده نسبت به خدای خودش خوش گمان باشه خدا طبق همون گمان بنده باهاش رفتار می کنه.حالا که داری با خودارضایی مبارزه می کنی یاس و ناامیدی زیر سوال بردن بخشش خدا است.عنایت و مهر خدا با توابین است.متاسفانه افرادی که طعم تلخ خودارضایی رو تجربه کردن خون از دماغشون بیا د می ذارن به حساب خودارضایی.حالا که از خودارضایی دوری می کنی نذار ناامیدی و وسواسش به نوعی دیگه دامن گیرت بشه.
پیمان ..
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۳
  •  
  • ۰۱:۱۹
داداش خودتو اذیت نکن تا اینجا خوب اومدی با همین فرمون برو!

عوارضشم دست خودت نیس به مرور زمان خودش میره.
پارسا
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۳
  •  
  • ۰۱:۳۳

سلام

امام علی: بنده ای که از گناه خود پشیمان باشد محبوبتر از بنده ای است که از کار خیر خود مغرور باشد.

اعتماد به نست رو حفظ و ورزش کنی دوباره برمیگردی. در ضمن شما جزو بنده ای خوب خدایی که پشیمونی اگر این پشیمونی نبود اسم رحمانیت خدا وجود نداشت.

منه ناشکر
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۳
  •  
  • ۰۷:۴۳

بهت تبریک میگم از ته دلم.129 روز!!!اینکه اینجوری داری روزها رو میشمری تا فاصله بگیری نمیدونم با چه زبونی بشه بهت گفت خدا قوت.

خیلی از همسن های تو هستن که نتونستن ترک کنن.اما تو تونستی.این خودش منبع اعتماد به نفسه.

گودی زیرچشم هم به مرور زمان از بین میره اما اگه میخوای زودتر از شرش خلاص شی با پزشک مشورت کن.به فرمولی هم که دوستمون توساعت 21:42 نوشته حتما عمل کن.

مدام به خودت بگو میدونم خدا حواسش هست.میدونم داری میبینی.

خودتو باور کن و جا نزن...هرکاری میکنی بکن اما جا نزن...

هیچوقت هم امیدت رو به خدامون از دست نده.

برای هم دعا کنیم

میعاد
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۳
  •  
  • ۱۳:۵۰
لحظه سقوط تو وقتیه که از ادامه راه نا امید بشی...
///
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۳
  •  
  • ۱۶:۰۴
منم زیر چشام گوده و تیره... هر گردی که گردو نمیشه...محکم باش برادر محکم بمون...خدا دوستتت داشته که تونستی ترک کنی و دووم بیاری
به منه ناشکر
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۳
  •  
  • ۱۶:۴۳
گفتید (هیچ وقت امیدت رو به خدامون از دست نده)واژه ی خدامون رو خیلی بجا و درست گفتی....خیلی به دلم نشت...یعنی خدا پروردگار همه ی ماست و هممونو دوست داره...ممنون
رضا
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۳
  •  
  • ۲۲:۴۰
ممنون بابت نظرات و دلگرمیاتون خیلی انگیزه گرفتم الان که دارم مینویسم رسیدم به 132 روز پاکی انشالا خدا کمکم میکنه دعا کنید مشکل اعتماد به نفسم حل شه میدونید بعضی وقتا هم سن وسالای خودمو که میبینم که چقدر با اعتماد به نفس و راحت تو دانشگاه درس میخونن حسرت میخورم منم یه روز ی مثل اینا بودم اما بخاطر این نکبت از بینم برد ولی بازم خدامو شکر میکنم که بهم فرصت داد تا اینجا برسم دعام کنید ممنون از نظراتون
حمزه ب رضا
  • چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۳
  •  
  • ۱۸:۵۴
ان شاالله که موفق میشی مثل دوستات
...
  • چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۳
  •  
  • ۲۲:۲۸
سعی کن هر وقت تو خونه هستی با وضو باشی، یا هر وخ ببخشید از سرویس بهداشتی استفاده میکنید با وضو برگردید این خییییییلی به من کمک کرد خییییییلی 
5سالی میشه که خداروشکر ترک کردم.

Elman
  • پنجشنبه ۲۵ تیر ۹۴
  •  
  • ۰۸:۱۹
دوست عزیز عجله نکن و راهتو ادامه بده عوارض کم کم درست میشن و سعی کن با کوهنوردی روحیه تو بالا نگه داری. یه مدته کنترل کردی فک نکن کار تموم شده مواظب باش بخاطر جبران عوارض تغذیه اتو افزایش ندی که موجب بالا رفتن شهوتت میشه .تو این ره که قدم گذاشتی باید صبور باشی شاید چن سال طول بکشه به اونیکه میخوای برسی