ناپاک شدن چشم به گناهان جنسی

من دو تا سوال دارم

1- خودارضایی باعث شده چشمم به شدت ناپاک بشه

2- من کلا پسر درس خونیم معدلم هم نوزده هستش اما یکی دو ماهه شب

ها هر دو هفته یکبار بعد از کلاس های اموزشگاه با دوستام قلیون سرا میریم.

ایا این میتونه در اینده برام مشکل ساز بشه

یه نظر هم داشتم به نظر من برای ترک خود ارضایی باید یه محل درد و دل جدا باشه.

نمیدونم یه چیزی شبیه کلاس های ان ای

چون خودم وقتی میبینم هم کلاسیم دو هفتس خود ارضایی نکرده انگیزم زیاد میشه

ممنون


پاسخ های مردم (۸)
ناشناس
  • یکشنبه ۲۳ آذر ۹۳
  •  
  • ۲۲:۱۶
تجربه دیگران نشون داده بسیار مشکل سازه چون باعث تخریب شخصیتی و بد اخلاقی می شه .تا حدی که از چشم دیگران می افتی .
علیرضا
  • یکشنبه ۲۳ آذر ۹۳
  •  
  • ۲۲:۵۷
سلام...خب تو همین سایت و اون یکی سایته که آقای نجفی مسوولش هست مطالب زیادی جهت ترک خودارضایی هست...تو می تونی ترکش کنی..شک نکن...نقطه ی ضعفت همون چشم ناپاکیت هستش...شاید بهتر بود می نوشتی چشم ناپاکیت باعث خودارضاییت شده....اگه چشمتو نگه داری 60 70 درصد قضیه حلی...          
   چشم پاکی+فکر های جنسی نکرد=ترک خودارضایی
احمد ...
  • یکشنبه ۲۳ آذر ۹۳
  •  
  • ۲۳:۱۸
عزیزم اگه خواستی خودارضاییتو ترک کنی، قلیون کشیدنتم ترک کن. به فکر بچه های ایندت باش که با هزار جور مرض و سلول های مستعدسرطان دنیا میان... به فکر خودت و همسر ایندتم باش. درباره ترک خودارضایی هم که مطلب ماشاا... زیاده. ارتباطتو با خدا تقویت کن.
امیر-25 ساله
  • دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳
  •  
  • ۰۱:۰۴
با سلام , در رابطه با استفاده از دخنیات باید بگم حتما جدی بگیرید و اونم اینه که قلیان بسیار بسیار مضر تر از سیگاره شاید 10 برابر و با یک سرچ ساده در اینترنت می تونید اثار زیان بارش رو بخونید و البته توجه داشته باشید که در سن بالا این تاثیرات خودش رو نشون می ده و سرطان ریه از بد ترین عوارض آن هاست .بعضی ها می گند اعتیاد آور نیست ولی هست  ,در کل نکشید بهتره ولی اگر می کشید هم به سالی 4-5 دفعه کاهش دهید .
در رابطه با خود ارضایی هم سعی کنید هنوز که اول این راه هستید و اعتیادتون شدید نشده این کار را ترک نید و اگر ترک هم نکردید تعدادش رو کم نگه دارید , یعنی نگید که من که دارم این کار رو می کنم چه فرقی می کنه هر 3 روز باشه یا هر 2 هفته , خیلی فرق می کنه ... حذف عوامل تحریک بیرونی هم می تونه کمک کنه , یعنی فیلم های مبتل , دوست دختر , و این جور چیز ها خود به خود باعث خود ارضایی می شه , 
در رابطه با چشم پاک هم تمیرین کنید می شه , البته دوستان خیلی در این زمینه تاثیر دارند , یعنی اگر دوستانتون چشم چرون باشند شما هم همین جور می شید , دوستاتون رو عوض کنید یا رابطتون رو کم کنید 
موفق باشید 
سوال کننده
  • دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۴:۳۹
برادرا خدایی من معتاد قلیون نیستم
گفتم که هر دوهفته یک بار اونم ده دوازده نفر میریم شیش تا قلیون میگیریم
برای خود ارضایی هم همه ی مطالب رو خوندم تنها راه رهایی توسل به نمازه
علت چشم نپاک هم لباس پوشیدن های بد اطرافیان هست
همین جا از همه ی مادر ها و خواهر ها عاجزانه خواهش میکنم تو خونه حتی جلوی یه بچه ۸ساله درست لباس بپوشن
و من الله توفیق
یه پسر ..
  • دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۸:۵۹
من قصد سرزنش شما را ندارم.
قبول سخته! ولی غیر ممکن نیست.
شما باید قدرت اراده خودتون را قوی کنید. اوایل بلوغ اونجای آدم به عقل آدم زور میشه!
اما وقتی مغز اراده کنه، خاطر جمع باش، حاکمیت را مال خودش میکنه!

مادر و خواهر اگه تو خونه راحت نباشند! پس کجا راحت باشند؟
فرض کن خارج از کشور زندگی میکردی! اونوقت باید چی کار میکردی؟
خودت را توجیح نکن! یاد بگیر تو بدترین شرایط هم استوار بمونی.

موفق باشی.
اوه مای کامپیوتر
  • دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳
  •  
  • ۲۰:۰۳
هی  !
این و من الله توفیقی که سوال کننده نوشته معنیش این نیست که سوال کننده من هستم هااا

آخیش ... خوب شد همین جوری و شانسی اومدم این پست را خوندم و همچنین نظر خود سوال کننده را !
وگرنه ملت چی فکر میکردند !!!! .....
به هر حال خوب شد این پست رو دیدمش و به خیر گذشت :)   .

سوال کننده به اوه مای کامپیوتر
  • دوشنبه ۲۴ آذر ۹۳
  •  
  • ۲۳:۴۵
سلام داداش
من خودم خیلی با نوشته هات حال میکنم کلا اکثر وقت ها از نظراتت لذت میبرم

و من الله توفیق