اومدن مایع منی در شب ها


سلام

پسری 21 ساله هستم مشکل اینه که من در روز خود ارضایی نمیکنم حتی با وجود فیلم پورن و  فیلتر شکن نگاهشون

هم نمیکنم به  هیچ وج حتی توی حموم هم دست به خودم نمیزنم..مشکل اینجاست که من شب میخوابم

بعد 2 یا 3 ساعت بیدار میشم بدون هیچ شهوتی دست به خود ارضایی میزنم نه فیلم ونه کسی در نظرمه قبل

خواب هم فکر بد نمیکنم و جاهم رو نمیتونم عوض کنم..یکی از علما میگه کار شیطان شبه... زها...


پاسخ های مردم (۱۰)
عباس به سوال کننده
  • جمعه ۲۸ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۰:۵۰
جمله اخررامتوجه نشدم منظورت بودمحتلم می شوی یا بعدازبیدارشدن خودت عمدا خودارضایی می کنی ومتوجه نیستی
... 0930
  • جمعه ۲۸ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۳:۱۸
علما درست گفتند 
شیطون تو روز دست بردار نیس دیگه شب که جای خود داره..
شما قبل از اینکه بخاید بخوابید میتونید وضو بگیرید یا یتونید موقع خواب هم ذکر بگید هم از خدا کمک بگیرید..
اگه این حس اومد طرفت فوری بلند شو برو دستشویی و خودتو به قول یکی از بچه ها به چالش آب سرد دعوت کن
بعد میبینی که این حست فروکش میشه...
کابوی تنها
  • جمعه ۲۸ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۵:۵۱
آقا من زنگ زد شیطان گفت نمی دونم من در جریان نیستم خواب بودم



پسر خوب تنها دلیل خودرارضایی این است که بیکار تشریف دارید سعی کن ذهنت مشغول باشد و روز خوب کار کنی تا خسته بشی و شب راحت بخوابی
امین
  • جمعه ۲۸ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۶:۴۹
امین. منم 28 سالمه و اینجوریم. احتلام رو نمیگم بلکه خودارضایی رو میگم. واقعا شب که هوشیاریم زیاد نیست ولی بیدارم و متاسفانه....
damn
  • جمعه ۲۸ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۹:۳۴
منم دقیقا همینجوری.میخوابم و بعد از یه مدت اتوماتیک وار و عین اینکه هیپنوتیزم شده باشم اینکارو می کنم البته هر از چند گاهی.پیشنهاد میکنم با شکم پر نخوابی و قبل از خواب تو فاز جنسی نباشی!
ناشناس
  • شنبه ۲۹ آذر ۹۳
  •  
  • ۰۸:۴۴
امان از دست شیطان . درست است که شیطان بیکار نیست ولی اول خودمون شروع کننده این کار و هر کار زشتی هستیم . برای اونایی که اول خود شروع کننده هستندبعدا به زشتی کار پی میبرند و در بیداری این کار را ترک میکنند و به هیچ وجه راضی نیستند این کار را بکنند شیطان نصف شب بین خواب و بیداری میاد و..... یکی میگفت که من برای مبارزه با این کار شلوار رو بر عکس میپوشیدم و یه قفل کوچک هم میزدم تا حد زیادی موثر بود
یه دوست
  • سه شنبه ۱۰ شهریور ۹۴
  •  
  • ۲۱:۵۷
یه جایی خوندم اگه موقع خواب سه مرتبه ایه الکرسی رو بخونی شیاطین از خونتون دور میشن
گل پسر
  • دوشنبه ۳۰ آذر ۹۴
  •  
  • ۲۱:۴۰
اسم این بیماری سکسونومیا هست.
در خواب (معمولا نیمه های شب) از خواب بیدار میشوند و دست به خود ارضایی میزنند. البته حالتهای دیگر هم دارد که نیازی به بیان آنها نیست.
من پزشک نیستم و دقیق نمیدانم این بیماری درمان دارد یا خیر. نکته مهم این است که بعد از این عمل فرد ممکن است به شدت احساس گناه کند و خود را سرزنش کند. باید به این نکته توجه کرد که این عمل غیر ارادی است بنابراین شاید احساس گناه معنا نداشته باشد (گرچه فرد بیدار است).
مجدد تاکید میکنم من پزشک نیستم شاید این راهکارهایی که مگویم مضر باشد بنابراین زیاد جدی نگیرید
یک روش دیر خوابیدن است. یعنی تا زمانیکه کاملا خوابتان نگرفته نخوابید. در ضمن این مسئله فکر کنم حدود ساعت 1 نیمه شب رخ میدهد بهتر 1 نیمه شب اول خواب فرد باشد. (این روش شاید موثر باشد ولی اگر به نماز صبح بخواهد لطمه ای وارد کند بسیار احمقانه است که انسان این روش را انتخاب کند. در ضمن فیض نماز شب و سحر هم باید در این روش مد نظر گرفته شود که اگر دیر میخوابید قبل از خواب، نماز شب خود را بخوانید چون ممکن است سحر نتوانید به راحتی بیدار شوید)
فکر میکنم قرص آسنترا در طولانی مدت (بعد از شاید حدود 2 هفته) باعث کنترل این بیماری میشود. البته این قرص تاثیرات جانبی زیادی بر انسان میگذارد و در ضمن نمیتوانید بدون نسخه آن را تهیه کنید. و بعد از قطع هم دوباره این مسئله باز میگردد.
مطمئن نیستم ولی به نظرم با ازدواج این مسئله کنترل شود (شاید ازدواج موقت هم بتواند این مسئله را کنترل کند)
اگر نیازی به توضیحات بیشتر بود به ایمیل زیر یک پیام بفرست.
این ایمیل جعلی است و نام من محبی نیست. صرفا برای حفظ هویت خودم این ایمیل را ساختم
mohebim05@gmail.com
مریم به گل پسر
  • دوشنبه ۳۰ آذر ۹۴
  •  
  • ۲۳:۵۰
من به قرص اسنترا حساسیت دارم میخوردم تمام تنم به خصوص پاهام تیکه تیکه کبود میشد و یه حس افسردگی خیلی بدی بهم دست میداد و خلاصه یه عالمه با دکتر دعوا کردم و گفتم نمیخورم بعد یه مدت بهم سیتالوپرام داد.
برای این مطالب رو گفتم که به کسی همینطوری قرص معرفی نکنی ممکنه واسشون خطرناک باشه.

.
  • چهارشنبه ۷ تیر ۹۶
  •  
  • ۱۶:۰۱
اقا راهی برای درمانش هست؟
لعنتی خیلی حوصله ام را داغون میکنه.