چرا پسر ها به ارگاسم نمیرسم؟

سلام

پسری هستم 30 ساله و مجرد. مبتلا به خود ارضایی هستم. اما از سال 85 یعنی 8 ساله که ارگاسم ندارم.

یعنی اسپرم از من خارج میشه اما بدون حتی کوچکترین لذت جنسی. به پزشک سکسولوژی هم مراجعه کردم.

آزمایش هورمون دادم کاملا طبیعی بود. من شک کردم در اثر خود ارضایی بیضه هایم کوچک شده خودم از

پزشک معالج درخواست کردم که بیضه هام رو ببینه گفتن که مشکلی نداره.

بعدش عنوان کردم که من از سال 84 یعنی یکسال قبل از عدم ارگاسم برا اضطرابم تحت نظر روانپزشک

از داروهای سیتالوپرام و الانزاپین مصرف میکنم. پزشک سکسولوژی گفتن همون داروها باعث عدم لذت جنسی من شده.

من به روانپزشکم خبر رو منتقل کردم اما ایشون فرمودن که دوز این داروهای من اونقدر زیاد نیست

که باعث عدم ارگاسم بشه. اما من حالا 8 سال که ابدا بعد از انزال هیچ لذتی ندارم. نه بخاطر داروهای

سیتالوپرام والانزاپین هستش. نه مشکل هورمونی دارم. و نه در اثر خودارضایی بیضه هام کوچک شده.دلیلش چیه؟

مهمتر از این من چطور مثل سابق بعد از انزال ارگاسم و لذت جنسی داشته باشم؟؟!! عاجزانه

تقاضای راهنمایی دارم. چون اگه اینطور پیش بره بهتره که اصلا بی خیال ازدواج بشم. چطور خودمو درمان کنم؟

راه درمانی برای برگشت به اوج لذت جنسی برا من مثل سابق وجود داره؟!


پاسخ های مردم (۱۶)
جیگیلی بیگلی
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۱:۳۳
سلام،

به نظر من دلیل اصلی نرسیدن به ارگاسم همین خود ارضایی و اعتیاد به اون هست. الان این کار برای شما عادی شده و هرچیزی برای انسان عادی بشه لذتی نداره. شما یه مدت که ترکش کنی دوباره میشی مثل یه آدم عادی.

در ضمن شما که 8 ساله به ارگاسم نمی رسین و هیچ لذتی هم گفتی که نمی بری پس چرا باز هم خود ارضایی می کنی؟
مریم....
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۱:۴۶
منم با جیگیلی موافقم 
چطور کاری که لذتی نداره رو ادامه میدید؟
از سر عادت؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب سعی کنید ترکش کنید
منم فک میکنم بعد از ترک و گذشت زمان احتمالا درست بشه
پرنیان
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۲:۴۰
ای بابا من دیگه دارم از پسرا ناامید میشم هر بار که میام اینجا یه پسری گفته که چند ساله خودارضایی می کنه
خب نکنید این کارو به خدا گناهه، عوارضش دامن خودتونو می گیره
مگه شما ها دوست ندارید یه دختر پاک نصیب تون بشه خب لطفا شما هم پاک باشید
اور کنید دخترها هم غریزه دارن اما خیلی کم پیش میاد سمت گناه برن چون تا قبل ازدواج مثل گل پاک باشن
شما هایی هم که نمی تونید فشار جنسی رو تحمل کنید لطفا زودتر ازدواج کنید
faryad
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۳:۲۶
خب ترک کن این خودارضایی رو
علیرضا
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۳:۳۵
حرفای جیگیلی بیگیلی درست هستش.....وقتی خودارضایی یا بهتره بگیم خود آزاری می کنید و بدتر هم بهش معتاد می شید همین نتیجه رو هم دارد.ولی نگران نباشید...بزرگترین راه بهبود وضعیت تون ترک کامل خودارضاییست........مطمن باشید درست می شید و همچنین به مرور زمان برنامه غذایی مقوی و منظمی رو هم اجرا کنید تا انرژی و قوای از دست رفته رو برگردونه..تغذیه درست بهترین دکتر و داروست......و همچنین حتما هم باید ورزش کنید تا خون در بدنتان به گردش بیفتد.هم برای سلامت جنسیتون خوبه و هم مانعی هست برای رفتن سراغ اون کار........از همه مهمتر هم باید به کاری که می کنید ایمان داشته باشید...قدرت تلقین و خوش باوری رو دست کم نگیزید...در مسایل پزشکی و جسمی مهمتر از کاری که برای بهبود اوضاع می کنید باور به اون کار هستش که موفقیت رو تضمین می کنه...................این یه اثبات علمی.خرافات نیست..الان 30 سالتونه و قدر جرانش رو دارید.بشرطی که از همین الان که این نظرات رو خوندید شروع کنید و نگید از فردا.گناه وداع کردن ندارد...............موفق باشید
رضا خوشگل
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۳:۵۰
پرنیان عزیز
دخترا تو خودارضایی دست کمی از پسرا ندارن
مهدی
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۴:۰۸
سلام خدمت همه دوستان.در جواب جیگیلی بیگلی و مریم:درسته که لذت نمیبرم اما هر دفعه خودمو امتحان میکردم که ببینم ارگاسم دارم یا نه.در ضمن از سر عادت نیستش خوب یه وقتایی تحریک میشم.
در پاسخ به پرنیان:منی که نمیتونم فشار جنسی رو تحمل کنم بهترین راه و سالمترین راهش همون ازدواجه شما درست میگید.اما خونواده من در ازدواج به شدت سختگیرن.خیلی سعی کردم که راضیشون کنم برام برن خواستگاری اما بیکاری منو بهونه میارن.و الا ازدواج به ذهن خودمم رسیده.
در جواب به فریاد:چطور ترکش کنم؟؟! غریزه جنسی برای همه آدما یه نیازه.خونوادم هم که برام خواستگاری نمیرن.پس دیگه چه راهی دارم جز خود ارضایی.برم زنا بکنم؟!
male
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۵:۳۴
دارو های روانپزشکو بطور از مایشی برای یه مدت معقول قطع کنید.قرص های هورمونی ریزش مو هم تاثیر مشابهی دارند.به هیچ وجه خودارضایی نکنید تا اگه اثر اون بوده برطرف شه.
male
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۵:۳۶
شما به روانپزشکتون گفتید ارگاسم نمیشم.اما باید می گفتید اسپرمم خارج میشه اما لذتی ندارم.
faryad
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۶:۱۶
میتونید ترک کنید مثله خیلیا ک ترک کردن
میتونید بدونه خودارضایی زندگی کنید مثله خیییلیا، یه جوری میگید نیازه همه دارن!!!من میدونم نیازه همه دارن، ولی با هر چیزی باید رفع بشه؟ از راه حلال باید بری دنبالش نه خودارضایی و زنا
یجوری هم میگید که انگار از رو اجبار اینکارو میکنید، خیلی از مجردا نیاز دارن ولی دنبال اینکار نرفتن، الانم سالمن و نمردن بالایی هم سرشون نیومده
قبول دارم سخته ولی بخوایید،میتونید. به خاطر خودتون و سلامتیتون
در مورد ازدواج خونوادتون حق دارن
پسر30ساله چرا تا الان باید بیکار باشه ؟؟؟؟
بجا خونوادت،خودت باید نخوای تو بیکاری زن بگیری.مگه زندگی خرج نداره؟
کار پیدا کن بعد زن بگیر
مجید
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۸:۱۶
برادرمن برو ازدواج کن شما ازما میخواید درمورد کارحرام راهنماییت کنیم؟؟؟سی سال سن کمی نیست /بعدشم ادم کاری که توش لذت نداره چرابایدانجام بده ترکش کنید وازخدابخواهید ارگاسم واقعی وحلال رونصیبتون کنه 
علی ف.
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۱۹:۵۴
خانم پرنیان اگر این موضوع براتون مهم همیشه ناامید خواهید موند.
این قضیه هم دست اندازی به ناموس مردم نیست و حق اینجور پسر ها هم  در صورتی که رابطه قبل از ازدواج نداشتن دختر پاک هست.
------------------

در جواب سوال کننده:
میفهمم شما چی میگی، فکر کنم امثال ما اگر یک رابطه جنسی تمام و کمال رو تجربه کنیم به ارگاسم هم برسیم. 
مهدی
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۲۰:۴۶
از تمامی دوستانی که کامنت گذاشتن و مثه یه خواهر و برادر خوب راهنماییم کردن سپاسگزارم.
اما من سوالم رو از مدیریت وبلاگ پرسیدم که راه حلی پزشکی به من پیشنهاد کنند.اما منو ارجاع دادند به کاربران بزرگوار.
در جواب مجید:من نخواستم در کار حرام راهنماییم کنید.بلکه هدف من بهبود سلامتیمه چون در ازدواج آینده ام تاثیر منفی داره.
با تشکر مجدد از همه کاربران و دوستان.خواهش میکنم که در مورد این مطلب دیگه کامنت نذارید.که پرونده این موضوع دیگه بسته بشه.
من از مدیریت وبلاگ انتظار پاسخگویی پزشکی بودم.اما نمیدونم که ایشون اطلاعات پزشکی دارند یا نه؟!!
بازم دست تک تک کسانی که برام کامنت گذاشتن رو میبوسم.دیگه چیزی ننویسید.
سلام
بنده پزشک نیستم
لطفا پست بشود
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۲۱:۰۰

به نظر دخترا وقتی یک پسر از یک دختر خواستگاری بکنه چی خوبه جوابش را بدیم که هم عزت نفس دختر حفظ بشود و بعد نگند دختر هول شد هم مودبانه باشه؟

به نظر اقایون چه طور میشه یک پسر ه و س باز را ادم کرد؟اصلا تلاش کردن فایده ای داره؟

چه شروطی براش بزارم تا خودش بفهمه با زندگی دوران مجردی نمی تونه متاهل بشه؟ واقعا موندم چه جوری حالیش کنم که من نمی تونم روابط باط اون را تحمل کنم؟؟؟/

 

سلام
http://khbartar.blog.ir/post/3186
دعام کنید
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۲۱:۰۰
من تقریبا 5 ماهه شدم ... حس خیلی خوبیه ترک این عادت زشت ... ایشالا خدا کمکت کنه زوتر ترک کنی ... من بواسطه آشنایی با این وبلاگ خ . ا رو ترک کردم ... خوشحالم ، خیلییییی 

SIIH
  • چهارشنبه ۵ فروردین ۹۴
  •  
  • ۲۱:۳۸
نظر جیگیلی از بیخ غلطه!!!
شوخی کردم هههه همه نایید کردن گفتم فرق داشته باشه برا من
فردی نظر داد ک داروی رو قطع کن،ب هیچ وجهه این کارو نکن، داروهای اعصاب برعکس داروهای دیگه قطع کردنش و کم کردنش خیلی عوارض داره و حتما باید زیر نظر متخصص انجام بشه،بعضی داروهای اعصاب قطع یدفعش باعث ایست قلبی و تشنج میشه،اصلا این دارو ها رو نه خودسرانه بخورید نه خود سرانه قطع کنید
الانزاپین چند میخورید؟ این ارام بخشه و برا خوابه،تاثیر جنسی نداره،دکترتون داروهای اعصاب ک تجویز کرده باید بعدش ی سری آزمایشات براتون مینوشت،نوشته؟