پاک شدن از خودارضایی و فساد


خوندم و میخونم این روز هایِ بی امام زمان که فلانی نماز را ول کرده، فلانی به دلیل بی همسری خود ارضایی....

و از این دست...گفتم بنویسم
من کسی ام که اگه کثیف ترین و پست ترین آدم روی زمین رو فرض کنی، من از اون پست ترم،

تو منجلاب خود ارضایی، فیلم مستهجن و کار هایی که حتی نمیتونم این جا هم بنویسم غرق بودم....

کسی بودم که نماز شب می خوندم، کسی که روزه می گرفتم، کسی که امکان نداشت نماز اول وقتم

جابه جا بشه....اما طوری شده بودم که حتی نماز هم ول کرده بودم...اما، اما،.....برگشتم،

مثل خیلی ها که توبه کردن، فقط یک قدم، یک قدم اون هم کوچیک، به سمت عشقم برداشتم....
چنان شتابان به دیدار و ملاقاتم اومد که آتیشم زد...چنان دستم رو محکم گرفت که گرمای دستش رو حس کردم....
اون نفس کثیف و سر کشی که هر شب کثیف تر می شد امروز چنان پاک شده که اگر هفت

در که هیچ، هفتاد در قفل هم باشد و ، من باشم زلیخا،من باشم و 30 سال سن بدون همسر....

من یوسف می شوم، چون خدای یوسف را دارم!


پاسخ های مردم (۱۲)
گل نازار
  • جمعه ۱۶ خرداد ۹۳
  •  
  • ۰۹:۲۳
احسنت
دریا
  • جمعه ۱۶ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۰:۳۱
عالی بود
ایدین
  • جمعه ۱۶ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۰:۵۰
خوب بود ممنون
فاطمه30
  • جمعه ۱۶ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۲:۰۰

لطفا بیشترتوضیح بدید که خداچطوردستتونو گرفت.باشدکه ماهم عبرت بگیریم.

کوش طلا
  • جمعه ۱۶ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۵:۰۳
تبریک

تعجیل در فرج که قطعا نزدیک است صلوات
  • جمعه ۱۶ خرداد ۹۳
  •  
  • ۲۱:۵۵
رمز و راز موفقیت و پرواز ما بچه شیعه ها در چهار حرف خلاصه میشه...
ح،ُس،ی،ن....
وقتی که تو وبلاگ آقای نجفی خوندم امام زمان نگام میکنه،وقتی فهمیدم هر شب از گناهان شیعیان گریه میکنه، وقتی فهمیدم با هر گناه من ظهور به تعویق میفته...با خودم گفتم وای بر تو...می دونی و داری گناه میکنی...میدونی پرونده ات داره دست امام زمانت میرسه  وگناه میکنی...
البته این رو هم بگم که خیلی زمین خوردم...خیلی نامرد بودم و می خواستم دستم رو از دست امام زمان بیرون بکشم، اما آقا دستم رو محکم گرفته بود...
خلاصه...همه ی ما دو بال داریم...گذشته سرخ و آینده سبز....اگه این دو بال قوی کنیم خدا هم دنیا بهمون میده، هم آخرت، هیچ شکی درش نیست
بوی یاس
  • یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۱:۰۵

تبریک میگم بهتون

این جمله اقای نجفی نمیدونم رو چند نفر تاثیر گذاشته چرا که این جمله منم متحول کرد.

.میشه نتیجه گرفت انسانها با یه اشاره هم میتونن عوض بشن

اقای نجفی بهشت رو واسه خودتون دارین میخرین ها تبریک میگم این دومین نفری هست که میاد و میگه این وبلاگ منو دگرگون کرد و خوش به حال اینا خوش به حال اقای نجفی

امیدوارم تعدادشون بیشتر باشه و بشه

یه استادی داشتیم خدا حفظش کنه میگفت از بین شما 30 نفر یکیتون هدایت بشه واسه من کافیه. اقای نجفی شما که دوتا دارین خوش به سعادتتون

وقتی اینطور مطالب رو میخونم همه غم و غصه عالم از یادم میره خدا خیرتون بده

سلام
الحمدالله
موفق باشید
SIIH
  • یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۲:۵۹
خدایا به من چگونه زیستن را بیاموز،چگونه مردن را خود خواهم آموخت"شریعتی"
زندگی دوبارتون رو تبریک میگم دوس عزیز
فاطمه
  • سه شنبه ۲۰ خرداد ۹۳
  •  
  • ۲۱:۰۰

خوش بحالتون برای منم دعا کنید خیلی گیرم.اللهم اغفر للمومنین والمومنات.

مبینا
  • دوشنبه ۲ تیر ۹۳
  •  
  • ۱۸:۱۳
بهت تبریک میگم.... خدایا شکرت
معصومه23
  • سه شنبه ۱۰ تیر ۹۳
  •  
  • ۲۲:۵۸
آفرین ب شما ..هیچ لحظه ایی هر چقدر هم دیر برای برگشت و توبه دیر نیست و خدا فقط منتظره تا دستمون رو بگیره..خدا حفظتون کنه الان مثل وقتی هستین که تازه ب دنیا آمدین و پاک پاکین..فقط از گناهای گذشتتون دیگه ب کسی چیزی نگید چون همش دیگه پاک شده و وجود ندارن

فاطمه
  • چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵
  •  
  • ۰۰:۳۴
عالی بود امیدوارم من همین طوری بشم.