مرض خودارضایی


سلام من 23 سالمه و چند سالی هست گرفتار مرض خودارضایی شدم  اهل نماز و روزه هستم

چند باری عملم رو ترک کردم اما فوقش چند ماه و بعد باز شروع کردم و هر دفعه که انجام میدم پشیمون میشم

و دوباره به خدا پناه میارم و گریه زاری از بچگی به این عمل گرفتارم اما مطمئنم که پرده ی بکارتم سالمه چون

دخولی انجام نمیدم واقعا روحم آزرده میشه از این توبه ها و گریه زاری های مکرر چیکار کنم؟؟؟؟


پاسخ های مردم (۱۵)
حبیب
  • سه شنبه ۳ تیر ۹۳
  •  
  • ۲۲:۲۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
1-بهش فکر نکن2- سعی کن تنها نباشی . 3- قرآن بخون .4- و به پاک بودن پیش خدا فکر کن. 



**** **** **** ** ** **** **** *** **** **** **** **** * **** **** *****

  http://20ist.com/archives/26431

**** ***** ***** ** **** ****** **** ***** **** ******** **** ** *** **** *** *** ** *** ** ****** ******* **** * *** *** ** ****** ***** *** ********** 
** **** *** ****** ** *** **** *** ** **** **** **** * **** *** ***** ** ** *** **** ** *****

زری
  • سه شنبه ۳ تیر ۹۳
  •  
  • ۲۳:۲۱
وای چقد نظر حبیبو ستاره دار کردی آقای نجفی. دوست سوال کننده سعی کن 40روز مداوم روزه بگیری. نیت 40 روزه کن ایشالا ترکش میکنی
سلام
اون ستاره ها به درخواست خودشون بود
فاطمه30
  • چهارشنبه ۴ تیر ۹۳
  •  
  • ۰۰:۱۷
خب وقتی قراربود ستاره دار بکنن چرازحمت تایپشو کشیدن؟؟؟؟؟؟؟؟ اینطوری ماهم کنجکاویمون قل میکنه:)))))))))
و شاید عشق
  • چهارشنبه ۴ تیر ۹۳
  •  
  • ۰۱:۰۷
آقای نجفی یه کاری با نظر حبیب کردین که یاد این شعر افتادم 
شیر بی دم و سر و اشکم که دید ---- این چنین شیری خدا خود نافرید


خانم محترم راهکار برای ترک زیاده اما مهم اراده ای قوی برای عمل کردنه
سعی کنین برای خودتون انگیزه ی ترک کردن پیدا کنین
فک کن اون موقع امام زمان (عج) داره نگات میکنه. میخای چیکار کنی؟
هیچ وقتم از توبه کردن دست برندارین حتی اگه هر بار اونو شکستین.


یک نویسنده
  • چهارشنبه ۴ تیر ۹۳
  •  
  • ۰۹:۱۴
نترس .کار خودتو بکن ناراحتم نباش.اگه خدایی هم باشه من و تو رو نمیبینه.همونطور که تا حالا ندیده.
امیر محمد
  • چهارشنبه ۴ تیر ۹۳
  •  
  • ۰۹:۲۶
سلام علیکم
خواهرم اولین گام به سمت ترک این عمل « تنها نموندن در خانه » هستش ...
* ( پس به هیچ وجه تنها نمون ) *
دومین گام اینه که شما با مسائل مختلف انقدری مشغول بشی که اصلا خستگی نذاره به این چیزا فکر کنی « مثلا باشگاه رفتن،کلاس های هنری،دوچرخه سواری و ... » انقدری که دیگه رمق خودارضایی رو نداشته باشی و خسته شی که هم برای سلامت بدنت مفیده و هم ترک خودارضایی ..
___ اگه نتونستی سعی کن هر دفعه که خواستی بری سمت خود ارضایی 2 قاشق آبلیمو بخور ؛ جوری بدنت رو بی حس میکنه که با همه خواهر برادر میشی :) شوخی کردم ولی خیلی تاثیر داره ...
موفق باشی
یاعلی
shahruz
  • چهارشنبه ۴ تیر ۹۳
  •  
  • ۰۹:۴۶
به نظر من یه جورایی باور کردی نمی تونی و عزت نفستو تو این مورد از دست دادی... باور کردی نمیتونی در مقابل اون مقاومت کنی... محکم باش بگو عمرن دیگه این کار رو بکنم... به خودت بگو این پیش بینی نیست قراره اتفاق بیفته چون من میخوام این طوری باشم...به گریه هات فکر کن بگو خوب وقتی چیزی آخرش ناراحتم  میکنه چرا انجامش بدم؟ یه چند بار مقاومت کنی و بی خیالش بشی همه چی درست میشه ان شاء ال...مشکلت حل بشه... 
دختر ناشناس
  • چهارشنبه ۴ تیر ۹۳
  •  
  • ۱۱:۰۹
محرک هایی که باعث میشن به فکر خودارضایی بیفتی رو مشخص کن.
مثلا فیلم! عکس! دوستی با یک پسر! کتاب یا جملاتی که باعث میشه این حس بهت دست بده
اگر این ها رو حذف کنی و جاش ذکر و یاد خدا رو بیاری کم کم این افکار ازت دور میشه!
باور کن

زری به یه نویسنده
  • چهارشنبه ۴ تیر ۹۳
  •  
  • ۱۳:۰۴
درک میکنم شرایط سخته. منم مث همه سنم داره میره بالا ، تحصیلکرده ام، بیکارم، آرامش ندارم و خیلی چیزهای دیگه. ولی برادر یا خواهر عزیز بزرگترین گناه ناامیدی از خداست. بشینیم دعا کنیم اوضاع تغییر کنه.
الا بذکرالله تطمئن القلوب
  • چهارشنبه ۴ تیر ۹۳
  •  
  • ۱۵:۵۱


وَالَّذِینَ إِذَا فَعَلُواْ فَاحِشَةً أَوْ ظَلَمُواْ أَنْفُسَهُمْ ذَکَرُواْ اللّهَ فَاسْتَغْفَرُواْ لِذُنُوبِهِمْ وَمَن یَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلاَّ اللّهُ وَلَمْ یُصِرُّواْ عَلَی مَا فَعَلُواْ وَهُمْ یَعْلَمُونَ

و آنان که وقتی گناهی بسیار قبیح انجام می دهند یا به خود ستم می کنند به یاد خدا می افتند و برای گناهانشان آمرزش می طلبند و چه کسی جز خدا گناهان را می آمرزد؟ و آگاهانه بر گناهانی که کرده اند اصرار نمی کنند.آل عمران35

از امام جعفر صادق علیه السّلام روایت شده که چون آیه وَ الَّذِینَ إِذا فَعَلُوا فاحِشَةً نازل شد شیطان بالاى کوهى رفت و عساکر خود را احضار نمود و گفت که کیست که از این آیه دفاع کند عفریتى گفت من دفاع میکنم شیطان گفت از عهده تو خارج است عفریت دیگر برخواست و همین ادعا را کرد و همان جواب را شنید تا اینکه وسواس خناس برخاست و گفت این امر را بر من واگذار شیطان گفت چه کار میکنى جواب داد وعده میدهم و آنها را بتوبه امیدوار میسازم تا معصیت کنند بامید آنکه بعدا توبه بکنند و چون معصیت کردند توبه را از یاد آنها مى‏برم شیطان گفت تو سزاوار این منصبى این امر را بعهده تو واگذاردم


(طرائف الحکم یا اندرزهاى ممتاز، ترجمه/‏ ج‏2/ص442)


برای رهایی ازشرّ وسواس الخناس، سوره ناس را همیشه بخوان بخصوص هنگام هجوم افکار شیطانی


هروقت دلت آشوب میشه دائم بگو: الا بذکرالله تطمئن القلوب
در راه خدا
  • چهارشنبه ۴ تیر ۹۳
  •  
  • ۱۶:۵۵
به الا بذکرالله تطمئن القلوب: عالی بود
امیر رضا
  • چهارشنبه ۴ تیر ۹۳
  •  
  • ۲۱:۰۴
اقای نجفی سلام
لطفا این رو اگه امکان داره جزء پست ثابت بزارین چون به همه کمک میکنه!
دوستان همه چیز رو خدا میده مطمئن باشید شک نکنین ! همه حرف هایی که میزنم حساب شدن...
یک بنده خدایی توی این وب گفته بود خرجی بچه ها و ... رو از گجا بدم؟شما نمیدی که خدا میده...
باور کنید!
ما یک آشنایی داشتیم فقط میگفت خدا میرسونه... خدا میرسونه...
ماشینش پیکان بود خیلی هم راضی بود یک خونه خیلی خیلی کوچیک داشت که یکدفعه قیمت اون خونه ارزون شد فکر کنم 200 یا 300 ملیون!
کجای شهر فکر میکنید؟
شوش!
یک پولداری از خونش خوشش اومد خرید! به همین سادگی.
ماشینش شد bmw هنوز هم میگه خدا میرسونه...
عجیب ؟ ولی خدا بهش داد.فقط بگید بدون هیچ مشکی میتونم فلان چیز رو یا با فلان کس ازدواج کنم.خودش به سمتتون میاد.باور کنید!
نظر شما و بخصوص شما آقای نجفی چیه؟خدا نمیده؟ :)

سلام
http://khbartar.blog.ir/post/776
توبه کننده
  • پنجشنبه ۵ تیر ۹۳
  •  
  • ۰۹:۳۹

توی پست های قبلی یک نفر به من توصیه کرد که روزی یک صفحه از سوره نور رو بخونم.خیلی عالیه.پست "فکر میکنم خدا دیگه توبه منو باور نمیکنه " نظرات دوستان اونجا عالی بود.فکر کنم توی پیج قبلی باشه...من هم مثل شما بودم خیلی خودم رو ضعیف میدیدم.انقدر که توبه کرده بودمو توبه شکسته بودم.ولی خدارو شکر به دعای کاربرای این سایت و عنایت پروردگار الان یک هفته است که حتی فکر این موضوعو به سرم راه ندادم چه برسه عملش رو... من باید بر شیطان درون و بیرون غلبه کنم.انشاالله

اگر موفق به ترک شدی هر چند روز یک دفعه بیا و اینجا اعلام کن.انگیزه خوبی برات ایجاد میشه

در راه خدا
  • پنجشنبه ۵ تیر ۹۳
  •  
  • ۱۱:۱۵
با توبه کننده موافقم و فک میکنم به خوبی میتونید همدیگه رو درک و راهنمایی کنید... اینم آدرس پست مورد نظر توبه کننده ‏http://khbartar.blog.ir/post/750‏ موفق باشید.

شبنم
  • جمعه ۶ تیر ۹۳
  •  
  • ۰۹:۵۳
آقای نجفی شما تو وبلاگ قبلی یه پست گذاشته بودین در مورد ترک خودارضایی که تأثیر فوق العاده زیادی رو من گذاشت و تونستم بعد از چندین سال ترک کنم. الان حدود چهار ماهی میشه.

تو یه قسمتش نوشته بودین: یه حمله ی فشار جنسی حداکثر 10 دقیقه طول میکشه که اگه بتونین این 10 دقیقه رو تحمل کنین از شر اون خلاص میشین.

البته متنش طولانی بود اما اون چیزی که رو من خیلی گذاشت بیشتر همین قسمتش بود که بازم همین تیکه ش رو مفصل توضیح داده بودین ولی الان حضور ذهن نداشتم بنویسم.
نمیدونم اون پستو به این وبلاگم انتقال دادین یا نه. ولی بنظرم به خیلی ها میتونه کمک کنه.

آقای نجفی واقعا ممنونم ازتون. کمک بزرگی در حقم کردین. خدا انشاءالله عمر پرعزت و بابرکت نصیب تون کنه.
سلام
اون مطالب منتقل شدند 

بعد از 15 سال می خوام خودارضایی رو ترک کنم

چرا موفق به ترک خودارضایی نمیشم ؟