مجبورم خودارضایی کنم

25 سالم هست ...

در 9 سالگی بلوغ جنسی زدم ...

 اهل جنوب هستم ...

خانواده ام رضایت نمیدن برای ازدواج هر کاری کردم هر کسی رو که میشناختم فرستادم

باورتون بشه با نشه

از 11  سالگی خود ارضایی میکنم

اینقدر قدرتم تحلیل رفته که وقتی میخوام یک تنگ اب رو بردارم واقعا ناتوانم از اینکه بیشتر از چند ثانیه نگهش دارم

 این کارو از روی لذت نمیکنم یا اینکه خوشم بیاد فقط عادت شده برام هیچ حسی ندارم حتی شده

روزی 7 تا 10 بار این کارو میکنم چون عصبی هستم فقط میخوام یه زندگی عادی

و نرمالی داشته باشم که نمیتونم شبها دیگه جای رو نمیتونم خوب ببینم

 خانوادم درکم نمیکنن نمیخوان کمکم کنن همش میگن پول نداری پول نداری

 ولی من کار میکنم حقوق ثابت هم میگیرم ولی بهونه میارن خسته شدم  فقط میخوام خودمو خلاص کنم

برای  من نماز جواب نمیده قران جواب نمیده چون من نه این کارو از طرف شیطان میپزیرم نه اینکه شهوتی دارم

دیگه  فقط بیمار شدم  ناراحتی روحی گرفتم نمیدونم چی کار کنم فقط  کارم شده بعد ار ارضای

بی لذت گریه کردن الانم بغضم گرفته چون از خودم زندگیم خانوادم همه ادمهای دورو برم همه دوستانم

که دارن مثل ادم زندگی میکنن  متنفرم کمکم کنید خواهشا از هر راهی که ممکنه


پاسخ های مردم (۱۲)
ناشناس
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۳
  •  
  • ۰۰:۴۰
دوست عزیز

هرموقع فکر کردی الانه که تحریک شی سریع برو دسشوویی جیش کن  خیلی تاثیر داره 

اون شهوته میره

تو جمع باش همیشه نذار تنها شی

وقتی تو جمعی نمیتونی خودارضایی کنی و کم کم رهاش میکنی

لاک پشت
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۳
  •  
  • ۰۱:۴۱
واقعا دردناکه حتی کلماتتون این درد رو میرسونه میدونم خیلی راهها رو رفتی اما تلاش کن به خودت بگو باید این بیماری رو درمان کنم میدونم این راهها رو میدونی ولی میگم ورزش کن (باشگاه برو)، شاد باش، در جمع باش، از تنهایی دوری کنی، کم حموم برو، همیشه یه سری جمله خاص رو حفظ کن با هجوم افکار منفی اونها رو تکرار کنی  اگه باور های مذهبی در درونت قویه به اذکار مذهبی رو بیار، برای خودت سرگرمی جور کن (فیلم و بازی و کلکسیون و کتاب و عکس و شعر)(غرض از بیان اینها اینه که میزان وابستگی باید کم بشه و وابستگیتون به دیگر لذت ها زندگی زیادتر بشه به نظرم چون بدنتون به این شرایط عادت کرده در شرایط سخت این لذت رو میخاد و طلب میکنه که تسکینی برای شکست هاش باشه باید این لذت ها رو از مسیرهای دیگه براش تامین کنی). اگه شرایط خیلی اذیت میکنه قرص های آرام بخش هست که تمایلات جنسی رو به حد صفر میرسونه که من اصلا پیشنهاد نمیکنم چون تمام نشاط و شادابی و حرارت یه جوون رو میگیره و اونو کرخت و سست و سرد میکنه اما مسئله نگران کننده تر "وابستگی بدون لذته به عادت خ.ا (خود ارضایی) " برای این مورد به یه مشاوره یا حتی روانشناس خوب مراجعه کنی که میتونه کمک زیادی کنه.
همین طور از اینکه خانوادتتون در امر ازدواج یاریتون نمیکنن حق رو به شما میدم شما قطعا با ازدواج خیلی شرایطتون بهتر میشه(اگه اصرار و جدیت شما رو ببینن قطعا نظرشون بر میگرده شاید شما رو در ازدواج قاطع نمیبینن و میبینین شما یه حرفی میپرونین و دیگه مطرح نمیکنید ) و شاید دیگه کلا از این بیماری رها بشین اما من یه مسئله ای مطرح میکنم اگه الان وارد یه زندگی مشترک بشین شاید وابستگی به این بیماری سبب میشه ازدواج یه مسکن برای این حالتتون باشه و توی شرایط سخت موقعی از کوره به در میرید یا دسترسی ندارید دوباره به خ.ا برگردید.
از همه مهم تر اینه الان ارادتتون صدمه دیده اعتماد به نفس گذشته رو ندارید. به نظرم این تنفری که بیان کردید از شکست هاتون در برابر خ.ا نشات میگیره. 
ان شاالله شرایط ازدواجتون جور میشه و شما هم در مسیر بهبودتون سریع تر قدم بر میدارید.
123
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۳
  •  
  • ۰۳:۴۴
بهتره خودت براازدواج دست به کاربشی وقتی درکت نمیکنن
1
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۳
  •  
  • ۰۴:۵۳

سلام برادر. از مشکلتون ناراحت شدم.

فقط خواستم این را بگم که اول درمان کنید و بعد ازدواج کنید. چون وقتی ازدواج کردین خانومتون که نمی تونه روزی 7 بار با شما رابطه داشته باشه یا ممکنه هنوز این خود ارضایی آسیب هایی برای شما داشته باشه و خانومتون نتونه لذت جنسی ببره.


پس اول انگیزتون را ازذدواج قرار بدین که چون می خواهید در آینده ازدواچ کنید و خانومتون را راضی کنید این عمل را ترک کنید و اینکه فعلا خانوادتون اجازه ازدواج نمی دن به عنوان توفیق اجباری و فرصتی برای ترک این موضوع قرار بدین.

و بعد به ازدواج فکر کنید.

مهدیا
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۳
  •  
  • ۰۹:۱۹
به نام خدا
میدونید شما اگر با این روحیه تون وارد ازدواج بشید قطعا دچار مشکل میشید چون از لحاظ روحی متزلزل شدید و بشدت اعتماد بنفس تون رو از دست دادین...
برادر خوبم شما در گام اول اگر واقعا بدنبال حل مشکل تون هستید باید از لحاظ روحی خودتون رو درمان کنید پس بهتره به یه روانپزشک مراجعه کنید و حتما پیگیر درمان باشید. 
مشکل شما به امید خدا خیلی زود درمان میشه..شما ضعیف نشدید ..سوی چشم شما کم نشده بلکه این ذهن شماست که بیماره و داره اینا رو بهتون تلقین میکنه...
حتما حتما پیگیر درمان بشید و بعد از اون بفکر ازدواج بیفتید
موفق باشید
آقا معلم. دکتر
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۳
  •  
  • ۱۱:۰۵
 سلام  : برای  ترکش . من نمیگم یه دفعه بزارش زمین چون سخته برات .و اذیت میشی .وحتی بدتر هم میشی به خاطر فشار زیاد. شما اگه روزی 7 تا 10 بار انجام میدی. . امروز هم روز شنبه هستش . خوبه اول هفته هستش . از  امروز شروع کن .  من پشت لپ تاپ پشتیبانیت میکنم . مثلا امروز شما میخوا 10 بار اون بدبخت بچاره ای که اون پایین وایساده اذیتش کنی . مثلا 7 بارخود ارضایی کن . مثلا 3 تا ازش کم کن برا فردا هم  4 تا  ازش کم کن .همینطوری روزی یکی ازش کم کن تا بدنت عادت کنه . بعد موقعی که رسید به یکی . بعدش این یکی رو زدی .دیگه *** نزن تا 2 روز دیگه . 2 روز دیگه *** زدی .دیگه *** نزن .تا 3 روز دیگه .همینطوری ادامه بده .تا عادت کنی . وموقعی که برسه به 7 روزی یه بار . اونوقت دیگه بدنت عادت کرده . و میتونی بکنیش 2 هفته ای یک بار . بعدش بکنش 3 هفته ای یه بار .بعدش 4هفته ای یه بار. بعد یه ماهی یه بار ودیگه پاک پاک میشی و اونم یه نفس راحت میکشه برا خودش   عادت میکنی دیگه و برات بی معنی میشه اون یه ماهی یه بار هم و ترک میکنی .زمان میبره .اما اگر اراده کنی 
مطمئن باش .جواب میگیری  .

برای موقعی که داخل دوران  ترک هستی (خود ارضایی کمتر انجام میدی ). آب هویچ بخور برا چشمات . . دوم چون کمرت سست میشه به خاطر خود ارضایی. موز بخور .پیش شما یه چیز فراوانه موز . وارزون هم هستش. موز باعث میشه کمرت محکم بشه .چون فیبر . پتاسیم داره .سوم . صبحانه ها شیر با عسل قاطی کن . که به خاطر خود ارضایی استخونات کلسیم شون کم نشه . یا سویا بخر مثل بادم زمینی هستش .با شیر قاطی کن داخل یه کاسه باشه  در روز 2 بار بخور  مثلا ساعت 10 صبح . و 4 بعد ازظهر. 

شوخی های من با سوال کننده (امیدوارم ناراحت نشی ها . فقط میخواه شادت کنم) :
 

 شوخی اول : شماهم نشی مثل این معتاد های مواد مخدر .چون اونا هرروز جشن تولدشونه .میگن ترک کردیم بعدش می افتن توش دوباره . و میگن شنبه انشالله ترک میکنم . اما شنبه میاد . میگن جان مادرت شنبه  دیگه .دیگه تمومه.

شوخی دوم: اشما باید بری ترموستاتو عوض کنی جنوب هم گرمه . خیلی گرمی   . الان میدونم کلا همه ریختن به هم لوله کشی ها ساییده و پوسیده شدن . اونوقت این چشمه جوشان خشکش نمیزنه  اینقدر این کاررو باهاش میکینی. 
 
تو میتونی ترک کنی روزی 10 بار یا 20 بار تکرار کن 
یه کسی
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۳
  •  
  • ۱۲:۰۱
برادر عزیز من، توصیه های ما جوابگوی شما نیست
حتما و حتما و بلادرنگ باید بروید نزد یک مشاور مذهبی یا یک روانشناس مذهبی
برادر خوب من، مشاور و روانشناس غیر مذهبی برای شما کارساز نیست
اگر تحت هیچ عنوان دسترسی مستقیم به این افراد ندارید، به سایت زیر بروید و عضو شده و موضوع خود را در بخش مشاوره ایجاد کنید تا به شما کمک شود
http://www.askdin.com
اگر در این سایت نیز نمی توانید مسئله خود را طرح کنید، در سایت زیر رفته، از منوی تخصص، مشاوره را انتخاب کنید تا به صورت آنلاین مشاوره تخصصی بگیرید
http://www.javab.ir/09640/#quicktabs-online=1

به آقا معلم دکتر
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۳
  •  
  • ۱۳:۴۹
سلام
با عرض معذرت موافق روش شما نیستم .
مگه می خواد مثل معتاد ها سم زدایی کنه که کم کم کمش کنه . با این روش به نظر من نمی تونه ترک کنه . 
مشکل برادرمون اینه که روی خودش کنترل نداره . یه راهکار بدید که هر وقت میلش کشید خودارضایی نکنه .
شما حتما به یک پزشک مراجعه کنید تا با دارو میل جنسی شما رو کم کنه و کم کم با راهکارهایی که برای خودکنترلی وجود داره ، خودتون رو تقویت کنید .
موفق باشید
*هستی*
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۳
  •  
  • ۱۴:۱۷
یجا اقای نجفی گفته بودن خودارضایی رو باید یدفعه ای ترک کرد نه کم کم.
تو وبلاگ دختران وپسران خانواده برتر راه های زیادی واسه ترکش گفته شده.
مطمئن باشید که شمام میتونین.
آقا معلم
  • شنبه ۱۱ مرداد ۹۳
  •  
  • ۱۵:۰۹
 به کسی که میگه به آقا معلم : دوستان عزیز جان من لطفا اینطوری کامنت ندید . آخه  میخوا بخورمت . اینطوری برای من کامنت میزاری  میترسی . حق آزادی بیان داشته باش .نترس

این داروها مطمئن باش برا یه روز شده عوارض خودشونو نشون میدن . حالا میخواد موقعی پیری باشه. یا میانسالی .یا هروقته دیگه  . اونوقت این آقای محترم داره در روز 10 یا 7 بار انجام میده . واگه یه دفعه ترک کنه  .مطمئن باشید بهش فشار میاد. حالا یه فرد معتاد  اگه تاالان در روز 6 ساعت پای منقل بوده حالا بیا . یه دفعه ترکش بدی . حتی لختش کن بندازش داخل اتاق خال خالی . به خدا سر یه هفته فاتحه ش خونده . حالا این آقا هم بهش فشار میاد . کم کم باید ترک کنه . واگه یه دفعه ترک کنه .مطمئن باشید به گردن من . سر دوروز رفته دنبال اوکار .  این روش من باید صبر . امید .  . از همه مهم تر .توکل به خدا . اراده 
و حوصله میخواد . زمان یبره . اما بهش فشار نمیاد .

دوست عزیز (سوال کننده ) : این نظر خود جنابعالی هستش . من به تمام کامنت های دوستان عزیز احترام میذارم . وجلوی همشون سر تعظیم پایین میارم . خودت حق انتخاب داری .  به هر حال من گفتم یه کمکی کرده باشم . خودت صاحب اختیاری .

زهرا
  • یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۳
  •  
  • ۰۲:۰۳

چرا میگی خداو قرآن نه.چرا ب خدا نه میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون بیشتر از همه ما دوستت داره بله رو بگو و خودتو نجات بده.من میدونم ک میتونی ترک کنی چون انسانی فقط یه خرده اعصابت خرده چون اونطورکه میخای زندگیت پیش نمیره.همین اعضاب خردی باعث میشه مدام خ.ا  رو تکرار کنی و آدم هر چیزی رو چند بار تکرار کنه براش عادت و قانون اجباری میشه خواه مسواک زدن باشه خواه خ.ا

اگه با این روحیه خاسگاری بری مسلما زندگیت اونطور ک پیش بینی میکردی پیش نمیره.ازدواج خوبه اما یادمون نره واسه مشکلاتمون راه حل نیس،دارو نیس،مسکن و ارام بخش نیس.پس اول از خودت شروع کن.فعالیتت رو زیاد کن تاشبها ازشدت خستگی بیهوش بشی با این روش در طول روزهم فرصت زیادی واسه خ.ا نداری.کتاب بخون حتما عضو کتابخونه شهرتون بشو. اینطوری یکم از وقتت تو محیط کتابخونه و انتخاب کتاب میگذره.با خودت افکار مثبت رو تکرار وتلقین کن.راه رو ب روی شیطان ببند بادت نره دشمن قسم خورده ماست چرا با دشمنت دست دوستی دادی؟؟یک دزد ک گ.لاتو بدزده دوبازه بهش اعتماد میکنی خب شیطان ک داره ایمان و جوونی و شادابی و استفاده بهینه از بهترین دوران زندگیتو ازت می دزده.ی خودت بیا.از خدا نا امید نشو.گناه تو از گناه حر که تو صحرای کرببلا آب رو ب روی امام حسین بست بزرگتر نیس.از لطف خدا نا امید نشو.آینده خوبی در انتظارته.همسر فرزندو......

با خدا معامله کن اگر ضرر کردی منو لعن کن.ب فکر این باش ک دو فرشته همیشه همراتن و تموم اعمالت رو ثبت و ضبط مسکنن.با توبه از خدا بخاه هر چی فیلم بدی ازت داره پاکش کنه.توکل کن ینی تلاشت رو بکن نتیجه رو ب خدا بسپار.دعای ما پشتته.باور کن همینطور ک ب انجام دادنش عادت کردی ب ترکشم عادت میکنی فقط بخاه و اراده کن.بسم الله....

نوید
  • یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۳
  •  
  • ۱۴:۵۱
داداش بیخیال....خود ارضایی گناه کبیره هست چه حسی داشته باشی چه نداشته باشی ...دنیا واخرتتو خراب نکن بااین کار ...به خداتوکل کن خودش کمکت میکنه و ایشالا یه زن خوب گیرت میاد...یاعلی