شهوت ندارم - کم شهوتی - نداشتن شهوت


سلام

من خودارضایی می کردم و الان مدت زیادی هست که دیگه گذاشتمش کنار فکر کنم 20 و خورده ای روز میشه و احساس می کنم

شعله ی شهوتم خاموش شده اما دو شب هست که همش خواب های اون جوری میبینم مثلا دیشب خواب دیدم زنا کردم 

و بعدش مثل سگ پشیمون بود یا شب قبلش دیدم جلوم دارن زنا می کنند و وقتی از خواب پاشدم خیلی ناراحت بودم 

من باید چی کار کنم که دیگه از این خواب ها نبینم ،من که دیگه نمی تونم جلوی خوابم رو بگیرم خواهشا کمکم کنید 

این خواب ها ذهنم رو مشغول کرده در ضمن من گاهی وقت خودم رو با زن آیندم فرض می کنمم که بغلش کردم 

وفقط  معاشقه داریم مثلا این  خواب ها می تونه بخاطره همین فرض های من باشه؟ 

ممنون از همراهیتون

پاسخ های مردم (۱۳)
محمد علوی 
  • شنبه ۳۱ خرداد ۹۳
  •  
  • ۰۹:۳۶
هر چند دیدن اینگونه خوابها نشان از آلودگی ذهن دارد؛ اما خب گناه نیست. حتی اگر در خواب ببینید خودتان دارید این کار را می کنید باز هم گناه نیست حتی اگر بعد از بیداری بفهمید محتلم شده اید. چون اصولاً انسان در خواب مکلف نیست.
کوش طلا
  • شنبه ۳۱ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۱:۰۲
طبیعیه
چون مدتی بهش محل ندادی،داره اعتراض میکنه،مث شکمی که چندروز گرسنگی کشیده  خرابکاری و اسید بالا میاره.
وقتی این خوابارو میبینی،حتما حتما صدقه بنداز( تاثیر شگفت انگیزی داره).
حالا چه اصراریه که با زن خیالیت معاشقه کنی؟
با همین مفکرومعاشقه، باعث تحریک خودت میشی که دردیدن این خوابا بی تاثیر نیست،داریغیر مستقیم خودتو سیر میکنی.

متاهل
  • شنبه ۳۱ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۱:۰۷
1- ننوشتی چند سال سن داری و چند سال مبتلا بودی؟
2-این خوابها بعد مدتی کم و کمتر میشن ولی خب تا وقتی ازدواج نکنی کاملا قطع نمیشن. 
3- این خوابها نشون میده شهوتت هنوز شعله وره! آره جونم
.
  • شنبه ۳۱ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۱:۱۸
سعی کن به کار زشت خودارضائی برنگردی نمیخاد خوابتو کنترل کنی تو خواب که محتلم بشی شهوت فروکش میکند پس این خوابها کمک میکند که کار قبلیت رو انجام ندی . ضمنا فکر گناه هم نکن چون زمینه گناه را فراهم میکند
سوال کننده به متاهل
  • شنبه ۳۱ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۲:۰۶
19 ساله  و 2 مبتلا بودم
امیر محمد
  • شنبه ۳۱ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۳:۳۴
سلام علیکم
عزیزم اولا بهت تبریک میگم که خودارضایی رو ترک کردی..
ثانیا آقای خوبم سعی کن به چیزی که دوس داری فکر کنی مثلا (من گوشی موبایل خیلی دوس دارم اکثر اوقات بهش فکر میکنم اونقدری که ذهنم خسته میشه و اصن حوصله فکر های شهوانی رو ندارم!) میدونم سخته ولی شدنیه..
سعی کن تو میتونی.. ولی خدایی زود ازدواج کن که به گناه نیوفتی..
آقاجان یاعلی مدد
SIIH
  • شنبه ۳۱ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۳:۴۶
پیشنهاد میکنم با وضو بخابید و فکرتون رو درگیر خانوم ذهنیتون نکنید!
مهسا
  • شنبه ۳۱ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۶:۱۸
سلام دوستان  من یه مدتی چت میکردم گاهی شب تا صب طول میکشید ولی الان خیلی وقته نمیرم چت روم اصلا از محیطش زده شدم .خواستگار دارم ایا نیازه بهش بگم چت رفتم؟یا اینکه چون دیگه نمیرم نیازی نیست بگم؟؟؟؟؟؟؟
سعید
  • شنبه ۳۱ خرداد ۹۳
  •  
  • ۱۸:۵۶
سلام
پسری هستم 29 ساله.حدودا 3 سال هست که با ی دختر 24 ساله که همشهریمه هستم.خیلی دوسش دارم اونقد که با اینکه بارها دوستام بهم کیس های مختلفی پیشنهاد کردن اما دلم نیومده.تو این سه سال هم نهایت جرممون گرفتن دست هم بوده.اونم دوسم داره پام نشست تا سربازیمو رفتم دکترا قبول شدم کار پیدا کردم...هر دو اهل نماز و روزه هستیم.انواع مختلف امتحانمونو پس دادیم.اون دانشجوی شهر دیگه هست و منم حدودا یک سالی هس سر کار رفتم و دانشجوی دکترای یه شهر دیگم.درامدم حدود 1 و 500 هست اما تازه شروع کردم هنوز و ازطرفی نمیتونم برای مخارج عروسی رو خونوادم حساب کنم چون پدرم معلم بازنشسته هست و ضمنا دوست ندارم ازش پول بگیرم.اما جدیدا دختر اشاره شده در بالا!میگه که باید سریعتر به خانواده ها بگیم.دایم سر این قضیه دعوا داریم.حق میدم بهش 3 سال وقت زیادی هست اما من هنوز امادگی لازم رو ندارم میدونم هم اگه به خانواده ها بگیم در صورت موافقت(که احتمالش زیاده) میخوان که حتما عقد کنیم سریعتر.بخدا اونقدر این روزا سرم شلوغه،خوب منم دوست دارم دوران عقدم تو ارامش سپری شه و حداقل با دغدغه ی کمتر.اونم از طرفی طاقتش طاق شده و میخواد تکلیفمون مشخص شه میگه شاید قسمت هم نبودیم اونموقع عزاب وجدان میگیره.ماهی یکبار میره خونه اما الان دو ماهه که سر همین مساعل راضی نشده ببینمش تا بقول خودش تحت فشار قرار بگیرم!دلم براش خیلی تنگ شده..من چیکار کنم آخه؟؟؟؟
سلام
http://khbartar.blog.ir/post/758
ادم و حوا
  • یکشنبه ۱ تیر ۹۳
  •  
  • ۱۴:۵۶

ناراحت نباش عزیزم احتمالا این به این دلیله که تو در مقابل خاسته هات مقاومت میکنی بنابراین ذهنت چون هنوز با مقاومت تو کنار نیومده هنوز دنبال انجام اون کاره ولی وقتی ی مدت بگذره ذهنتم ارامش میگره ... درضمن اون خابا برات به عنوان گناه حساب نمیشه خیالت راحت :)

راسی بابت اینکه تونستی ارادتو تا این حد قوی کنی بهت تبریک میگم ... دمت گرم
...
  • دوشنبه ۲ تیر ۹۳
  •  
  • ۱۴:۲۳
منم چند ماهه ترک کردم و تو این مدت کمتر احساس نیاز میکنم.
من اینو یه موهبت از طرف خدا میدونم. چون این کمکم میکنه تا کمتر به این مسائل فک کنم و دیگه سمتش نرم.
کاربر مذکر!!!!!!
  • سه شنبه ۱۰ تیر ۹۳
  •  
  • ۰۶:۵۴
اندر مذمت خود ارضایی:«بررسی علمی»
خور ارضایی چه در دختر و چه در مورد پسران عزت نفس اون ها رو در هم می شکنه.و اما سخنی با کسانی منکر عوارض و عواقب خود ارضایی هستند :
در مورد پسران:تاثیرات خود ارضایی از لحاظ علمی کاملا قابل بررسی است:بیماری تیروئید رو که همه می شناسید.یعنی غده ی تیروئید در تلاش بیش از اندازه برای تولید هورمون بزرگ و متورم می شه که بهش می گن گواتر.آقا پسر ها هم غده ی پروستاتی دارن که در پشت مثانه واقع شده و بخش مهمی از مایع منی رو می سازه و به میزراه و در نهایت خارج بدن هدایت می کنه.و در یک فرد خود ارضا که غده ی پروستات بیش از اندازه برای تولید سهم خودش از مایع منی فعالیت می کنه،احتمال ابتلا به ورم پروستات بسیار بالا است.عقرب ها هنگام نیش زدن همیشه مقدار کمی و با ملاحضه از زهرشون رو استفاده می کنند چون ساخت مجدد زهر برای بدنشون هزینه زیادی داره.مایع منی شامل میلیون ها اسپرمه که ساخت خود اسپرم ها مقدار زیادی از مواد مغذی بدن رو مصرف می کنه«از جمله مقدار زیادی dna».همچنین در منی مواد مغذی بسیار متنوع و با ارزشی هم هستند که اسپرم رو تغذیه و حفاظت می کنند.واضح است که با هدر دادن مایع منی در نتیجه ی خود ارضایی،این مواد از دسترس بدن خارج می شن و صرف ساختن مایع منی می شن.آلت تناسلی برای همه مردان اهمیت زیادی داره.برای ایجاد حالت نعوظ«حجیم و کشیده شدن آلت» خون زیادی وارد آلت می شه که بعد از مدتی موادش از جمله اکسیزن و کربوهیدراتش توسط سلول های آلت مصرف می شن و هرچه این خون که باعث حجیم شدن آلت شده در آلت بمونه و خون تازه جایگزینش نشه،به بافت آلت آسیب بیشتری می رسه و این آلت شروع به باریک شدن بخصوص در قسمت ابتدایی و نزدیک به بدن می کنه که برای هیچ مردی خوشایند نیست.مغز همون طور که حرکات بافت ماهیچه ای بخش های مختلف لوله گوارشی مثل معده و روده رو بوسیله ی اعصاب بدن کنترل می کنه،در یک فرآیند غیر ارادی باعث می شه ماهیچه های آلت با فشار آوردن به میزراه سبب جهش مایع منی به بیرون بشن.خود رضایی مکرر که مغز و اعاب محیطی بدن رو در گیر می کنه،تاثیر مخربی روی تمرکز،حافظه و اعصاب بدن می ذاره. خود ارضایی و بطور کلی هر گونه فعالیت جنسی در نوجوانان و در سنین پایین سبب بلوغ زودرس و درنتیجه کوتاه موندن قد و توقف رشد جسمانی می شه.خود ارضایی بیضه ها رو مجبور به تولید پی در پی اسپرم می کنه که با مرور زمان توان بیضه ها برای تولید اسپرم به مقدار کافی و با کیفیت پایین می یاد که توانایی باروری فرد رو تحت شعاع قرار می ده.مواردی که مطرح شد بسته به شدت و میزان خود ارضایی و سلامت جسمی فرد و تغذیه متغیر اند اما بروز اونها غیر قابل انکاره.موارد بالا بدیهی ترین و ساده ترین موارد علمی رو در بر می گیره که مورد تایید عمومه و علی رغم میل باطنی برای هر مورد از موارد اشاره شده مداق اونها در توصیه های مذهبی رو ذکر نکردم تاحال کسانی که به این مسائل حساس اند رو رعایت کنم و مطابق دیدگاه خودشون قانعشون کنم.با موفقیت در کنکور 94و دعای شما عزیزان امیدوارم به جمع پزشکان خادم مردم عزیز بپیوندم.
حبیب
  • سه شنبه ۱۰ تیر ۹۳
  •  
  • ۱۲:۰۳
خیلی جالب و مفید بود،آقای نجفی اگه ممکنه اینو در یک پست بذارید تا هم همه ازش بهره مند شن و هم پاسخی باشه به کسایی که می گن خود مضرات خود ارضایی اثبات و توجیه علمی نداره.
سلام
http://khbartar.blog.ir/post/803