جبران کردن عوارض خودارضایی


سلام خدمت استاد

کسی که 6 ، 7 سال خود ارضایی کرده 

چقد طول میکشه عوارضش از بین بره؟

آیا همه ی عوارضاش از بین میره؟

آیا زود انزالی هم به حالت نرمال برمیگرده؟

چه غذا ها ، میوه ها و سبزیجاتی برای تسریع از بین رفتن عوارض باید خورد؟

ممنون میشم توضیح کاملی بدین


پاسخ های مردم (۶)
امیر
  • جمعه ۷ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۹:۰۵
بسم الله الرحمن الرحیم

عوارض کوچیکش رو نمی دونم
اما عارضه اصلی... هر وقت خدا اون آدم رو ببخشه؛ احتمالا خیلی زود...
سروناز
  • جمعه ۷ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۹:۳۸
من یه جا خونده بودم اگه ترکش کنی کم کم عوارضش از بین می ره.
محمد رضا
  • جمعه ۷ آذر ۹۳
  •  
  • ۲۲:۰۱
سلام داداش عزیزم 
اگه خودارضایی به شکل خطرناک و بدی انجام نشه هیچ عارضه جسمی خاصی نداره . فقط شخص از نظر روحی روانی و فکری به هم میریزه و و اونم به دلیل تغییرات انتقال دهنده های عصبی و مواد شیمیایی  در مغزه و بعد از 2 تا 3 ماه تغییرات شروع میشه و بعد از چند ماه دیگه کاملا به حالت عادی برمیگرده . در مجموع 6 ماه تا حداکثر یک سال و نیم طول میکشه . 
با محمد رضا موافقم
  • شنبه ۸ آذر ۹۳
  •  
  • ۱۳:۴۷
لایــــــکـ
گلبرگ مغرور
  • دوشنبه ۱۸ خرداد ۹۴
  •  
  • ۱۴:۱۴
من از بچگی این کارو انجام میدادم اصلا نمیدونستم چکار میکنم.بافشار به هر چیزی خوشم میومد.تاالان که بادیدن عکس وفیلم و ...خیس میشم.
چجوری ترک کنم؟هرکاری باشه میکنم.
این خیس شدنا غسل داشته؟
راهکار بدید بهم
حق نگهدارتون

سلام
پکیج ترک خودارضایی رو دانلود کنید

22ساله
  • دوشنبه ۱۸ خرداد ۹۴
  •  
  • ۱۴:۲۱
من بمدت چندسال از روی علاقه به یکی از همجنسام باهاش رابطه بر قرار کردم(بدون لباس نمیشدیم)بوس ومالش بدنی..بمدت6ماه هم با مردی رابطه داشتم ولی در حد رابطه زناشویی نبود (پرده ام سالمه)
اول ازتون میخام برام دعا کنید خدا ببخشه.
دوم من به همسر آیندم خیانت کردم؟یاممکنه وقتی ازدواج کردم بهم خیانت بشه

خدا همه مارو ببخشه