بهترین روش تحقیق قبل از ازدواج برای پی بردن به پاکی طرف

سلام 
سلام 
من یه پسر 26 ساله هستم ، الان شرایط ازدواجم به لطف خدا جور شده و میخوام ازدواج کنم . منتهی به دلیل اینکه قبلا وضع مالی و ... رو به راه نبود دختری رو زیر نظر نگرفتم سمت کسی نرفتم . خلاصه کسی در حال حاضر مد نظرم نیست . خیلی واسم مهمه این قضیه و توی بحث ازدواج ادم احساسی هستم نمیخوام اشتباه کنم توی انتخابم . 
اولا که ازواج سنتی رو پیشنهاد میدین یا امروزی ؟ توی خانواده فردی نیست که بخوام برم جلو پس معرفی از دوستان هم اگر باشه میشه سنتی ، و اصلی ترین سوالم اینه ؛
من خودم خیلی خیلی ادم حساسیم که بدونم دختری که باهاش میخوام ازدواج کنم سالم باشه و گذشته خوبی داشته باشه و توی زندگیش با پسر جماعت دوستی نداشته باشه . یا حداقل به صورت جدی مثل کافه رفتنو گشتن و....
میخوام بدونم چجوری تحقیق کنم و بفهمم که مثل خودم توی این خط ها نبوده و خب ارتباطش با جنس مخالف محدود بوده ، بقیه جنبه ها مشخص میشه . 
ولی مهم ترین فاکتور واسم اینه که بفهمم واقعا دختری که میخوام برم خواستگاریش اهل این کار ها نبوده و منو قلبا میخواد . چون وقتی که ارتباط با جنس مخالف توی زندگی کم باشه یا رابطه جدی نباشه ، در موقع ازدواج طرفین بهم بیشتر دل میبندند و خب کیفیت زندگی بالا تر میره . توی این بحث ممنون میشم راهنمایی کنید . 
چون واقعا خودم رعایت کردم و میخوام طرف مقابلم هم همینطور باشه و خیلی زیاد برام اهمیت داره ، آدم غیرتی هستم و در خصوص ازدواج و ارتباط با جنس زن احساساتی (( یعنی میخوام بدون دغدغه دوسش داشته باشم)) و نمیخوام شکست بخوره زندگیم چون میدونم که دفعه دومی واسه آدمی مثل من وجود نداره . 
یکبار برای همیشه
مرسی

پاسخ های مردم (۹۹)
دختر
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۱۹:۴۴
ببین عزیزم اگر خیلی حساسی بهتره ی دختر مورد اطمینان مثل خواهرت که زرنگم باشه طرح دوستی با دختر مورد نظر بریزه مثلا تحقیق کن ببین باشگاه میره کلاس زبان میره کجاها میره هرجا میره خواهرتو بفرست اونجا تا بدون اینکه اون دختر موردنظر از هیچ چیزی خبر داشته  باشه خواهرت ی چند ماهی باهاش دوست شه خیالت راحت ما دخترا خیلی خوب همو میشناسیم فقط حواست باشه سراغ دختری که خیلی چشم و گوش بستست هم نرو چون ممکنه ....دختر باید تو اجتماع باشه و اونوقت محک بخوره 
حسام
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۱۹:۵۷
سوال بسیارجالبی است
فندق
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۰:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دختری که در گذشته بوده و الان  به طور کلی کنار گذاشته و اهلش  نیست 

یکم سخته فهمیدنش ..ضمن اینکه بنظرم اگر به اشتباه خودش پی برده باشه دیگه نباید پا پیچش شد ،،،


ولی دختری که الانم هست 

یا اخیرا تجربه داشته و داره 

خب ..میشه نا محسوس زیر نظر گرفت ،،مثلا رفت و امد ها ،،

یا فعالیت های شبکه های اجتماعی،

یا نوع بر خورد و حرف زدنش با شما ،،معمولا افرادی که تجربه 

دوستی  نداشتن ،،اگر چه میتونن  اجتماعی بوده باشن و لی در مقابل 

نامزدشون معمولا خجالتی هستن 

ویخشون دیر اب میشه .

زود وابسته میشن (البته اگر پسندیده باشن)


معمولا دارای مهارت های خوبی هستند ،،

مثلا به جای اینکه  وقت برای دوست پسر  داشتن و تجربه چنین چیز هایی بگذارند 

هنر های خاصی بلدن 

معمولا درس خوان و فعالند ،



..ممکنه شیک پوش باشند و لی خود نما 
و جلف نیستند،،


نظر خود دختر هم  درین باره مهمه 

اگر بگه گذشته هر کس به خودش مربوطه ..مشکوک میزنه ،،


در قرار ها و وقتی بیرون میرید 

قاعدتا نباید مثل یه دختر 
حرفه ای رفتار کنه ،،،،البته  نمیگم الزاما اماتور و افتاب و مهتاب ندیده باشه ،


،،،
تحقیق از محل تحصیل خیلی میتونه کمک کننده باشه ،

برسی
شخصیت دوستان نزدیکش میتونه 
کمک کنه 


در این مورد مذهبی مقید بودن 
پوعن مثبتیه و لی مذهبی نبودن هم دلیل بر گذشته بد نیست ، 


فعلا همینا به ذهنم امد..



********** **** ***** **** **** ** *** **** **** *** **

البته بجز  خانواده برتر که 

**** ** ****** ***** ******* ** **** **** *** *** ****

):









حامد
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۰:۲۶
بحث شیرین 😋
حاشیه افرینى 😍

اکثر دخترایی که اهل دوستی بودن طبق تحقیقات شرایط زیر رو هم داشتن

*حجاب سبک و جلف
( منظور ارایش های عجیب هست )
*بی هدفی 
*فکر به دوست پسر های قبلی
*بدون تعهد
*بدون رعایت قید و بند
*خطر خیانت
*ضعف در تحصیل
*خانواده بی خیال
*نرسیدن به بلوغ فکری مناسب

و غیره

البته اگه دختری زیر نظر خانواده ، با یه پسر حرف میزد 
( نه اینکه باهاش شمال و پاساژ هم رفته باشه )
قطعا عیبی نداره

دخترایی که اهل دوستی نیستن
خیلی مغرورن
اما با همسرشون خوبن
هر چند یسری هاشون به خاطر غرور ، حالت ریاست طلبی خواهند داشت

من اکثر دخترایی که دیدم اهل دوستی هستن
راحت تر ، تحت سلطه شوهر قرار میگیرن
که البته برای من خوشایند نیست 😊

اما ...
راهکار ...


🙂

خوب یه راهش اینه بری از استاد ها بپرسی

دانشجو ها و همسایه مورد اطمینان نیستند ❌

چون یه عده بخاطر حب شون راست نمیگن
یه عده بخاطر بغض دروغ میگن


راه دوم هم تعقیب کردنه
اگه پولشو داری بده یکی دیگه تعقیبش کنه
اگه نه که خودت باید تعقیب کنی

حداقل ١٥ بار باید تعقیبش کنی 😊👌


مورد سوم 
امتحان کردن هست
کدوم دختر سست ایمانی در برابر بنز S500 که پشتش یه پسر مشکی پوش اسپرت خوش قیافه نشسته باشه
نه میگه ؟ 😏

اگه نه گفت
دمش گرم 


راه چهارم اینکه حالت ها و علایقش رو ببینی

مثلا ببینی اهنگ های معین رو گوش میده
یا بهزاد لیتو 😝

ببینی نظرش در مورد سلبریتی ها چیه

یه دختر خاله دارم
به همه میگه عشقم 😕
از پژمان جمشیدی تا سام درخشانی

مراقب باش سمت این دخترا که کم هم نیستند
نری 🚫


تیپش میتونه تا حدودی تفکر و شخصیتش رو نشون بده
اما قابل اطمینان نیست

من هم دختری دیدم که حجابش معمولی بود و سنگین بود

هم دختری دیدم که حجاب برتر داشت و چشم هیز بود 😊

در هر صورت
از ارایش غلیظ بپرهیز
خواه چادری باشه ⚫️

خواه مانتویی

من نمیگم تیپش چطور باشه

ولی از دو چیز پرهیز کن

١, شلوار خیلی تنگ
٢, ارایش غلیظ



راه بعدی هم اینه که ببینی هدف داره یا نداره 
بعید میدونم دختری که هدف داشته اهل این کارا بوده
مثلا دختری که هدفش ایجاد یک شغل بوده
یا پیانیست حرفه ای شدن
یا دانشگاه خوب


پس جاهایی برو که ادمای با هدف توش پیدا کنی

البته مواظب دانشگاه تهرانی ها باش 😊😎


خسته شدم 😴


راه بعدی اینه که یه پول به مشاور بدی
ازش بخوای درباره گذشته دختر بپرسه

فقط به مشاور بگو
که مشاور به دختره نگه که
میخواد به تو بگه ها
فهمیدی چی شد کسگم ؟ 😄


خوب 
در ادامه باید به روش مچ گیری اشاره کنم


به دختر خانوم میگی
ما باید از گذشته هم خبر داشته باشیم
تا با صداقت وارد زندگی بشیم

برای من گذشته مهم نیست
اما صداقت مهمه
چون این صداقت نشونه اعتماد ماست

اخرشم باید بگی که
من اهل دوستی نبودم 

تا اگه دختر اهل دوستی نبود
ردت نکنه


و در نهایت
ذکر شرط در عقد نامه

از اونجا که کلاه شرعی 😁
مثل توریه !
در دین وجود داره

حتما شرط رو به شکل
زیر بیان کن

اگه دختر با هر جنس مذکری چه در فضای مجازی چه در دنیای حقیقی ارتباط عاطفی و جنسی یا هر گونه ارتباط نا مناسب با جنس مخالف داشت
ازدواج باطل هست
گناه روابط هم بر گردن شخص دروغگو :)
ضمنا توبه پذیرفته نمیشه



راستی یه نکته

اگه دختری دوست پسر نداشت
دستش درد نکنه
ولی وظیفه اش بوده
حق منت نداره


دخترای گرامی از راه های بالا برای اینکه ببینید پسر چه گذشته ای داشته میتونید بهره ببرید

صدق الخالق الحامد العلی العظیم 😆


پسر خوش پوش
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۰:۳۵
نمیتونی دوست عزیز 
با عوض کردن خط تلفن
تعویض موبایل
ساخت اکانتهای جدید در شبکه های اجتماعی 
عملهای جراحی زیبایی ....
و ....
خلاصه الان خیلی سخت شده 
اگر به دنبال ازدوواج کردی سعی کن نخوای بدونی غیر از دردسر و جنایت چیز دیگه ای توش نیست 

نوجوان
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۰:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
به سوال کننده:منم مثل تو که تصمیم دارم در آینده برا ازدواج این فرمو بدم طرف پرکنه تو هم اگه خواستی این کارو بکن.

سلام
من بعد از سن تکلیف
۱.خود ارضایی(استمنا)نکردم حتی یک بار. شما چطور؟

۲.هیچ کس اعم از مونث و مذکر حتی پدر و مادر ناحیه ای که به آن اورت می گویند را از من ندیده.شما چطور؟(طبق اسلام اورت در خانم ها همه جا جز صورت و سر دست می شود که باید از نامحرم پوشانده شود و آن جا که بیشتر اورت است باید از همه حتی والدین پوشانده شود)

۳.اورت هیچ مونث و مذکری را ندیدم.شما چطور؟

۴.خودمو به هیچ دختر یا زنی نچسبوندم به هیچ وجه و دست به نامحرمی هم نزدم.شما چطور؟

۵.حتی سعی کردم شلواری(تنگ)هم نپوشم که شکل ناحیه اورت برای نامحرمان مشخص شود.شما چطور؟(طبق اسلام اورت در خانم ها همه جا جز صورت و سر دست می شود که باید از نامحرم پوشانده شود و آن جا که بیشتر اورت است باید از همه حتی والدین پوشانده شود)

۶.خداییش چشم چران هم نیستم و بیشتر برای حرف زدن به نامحرم نگاه می کنم.شما چطور؟

۷.در حرف زدنم با نامحرم چارچوب دارم و اگر دختری بخواهد در حرف هایش حرف های نامربوط و زشت و متلک وار بزند سعی می کنم رابطه چشمی گوشی زبانی و.. را با او به شدت ترک کنم.شما چطور؟

۸. نه آلت کسی را لمس کردم نه کسی آلتمو لمس کرد.(مذکر و مونث)شما چطور؟

۹.دوست پسر هیچ دختری نبودم.شما چطور؟

۱۰.ارضای جنسی را هم تا به حال در بیداری تجربه نکرده ام و انشالله برای اولین بار با همسر آیندم تجربه خواهم کرد.شما چطور؟

۱۱.هیچ وقت در در دلم قصد تحریک کردن نامحرم را نداشتم. خدا می داند.شما چطور؟

 ۱۲.شما اولین کسی هستید که از این ها در مورد من مطلع می شوید.قبل از شما به هیچکس نگفتم.


به دختر:روش خوبیه حیف من خواهرم خیلی کوچیکه.
** ***** **** ** ****** ***** ******* ** **** **** *** *** ****
به نکته بسیار جالبی اشاره کردین اینجا همه ادعا می کنند در مواجهه با نامحرم 
 تقریبا معصوم اند
آرش
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۰:۵۶
به نظرم ازدواج فامیلی بهترین گزینه اس برای شما که حساس تری هر چند در همه حالت باید تحقیق کرد و در بیشتر حالات ازدواج مثل هندوانه نبریده اس بهتره مدت نامزدیتون بیشتر طول بکشه تا با اطمینان بیشتر پیش برید
سوال کننده
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۱:۲۴
نخیر من نمیتونم قبول کنم توی گذشته اشتباه کرده الان ادم شده
کلا از پایه بی سابقه میخوام مثل خودم
من تو زندیگم اهلش نبودم یعنی نخواستم باشم
دنبال یکیم مثل خودم
مطمینم هست
فقط سخته تشخیصش
هرکی هر راهکاری به ذهنش میرسه بگه

سوال کننده
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۱:۲۸
به آرش
مگه خلم که نخوام بدونم
اصلا غیرتت اجازه میده
فک کن بگی هرچی بوده بوده برم بگیرمش دیگه
مگه بی غیرت باشی
سوال کننده
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۱:۳۱
به نوجوان
در این حد بدون با کسی دوست نبودم و سابقه  رابطه جنسی و خود ارضایی  نداشتم 
خلاصه سالمم سالم
دنبال سالمم سالم
منتهی تشخیصش عجیییب کار سختیه
رفقا اهل دکتر بردنو تست بکارتو این حرفا هم نیستم بدم میاد راستش چون اعتمادو از همون اول از بین میبره
راهکاار بدین
ارمان
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۱:۳۴
به ارش
اره دیگه اگه من ببینم هندوانم خرابه دروغ گفتته سالمه میزنم زمین بشه صد تیکه
ی روش هاییم هست ک قبل میوه خریدن تشخیص داد میوه سالمه یا خراب((تشبیه به ازدواج))
اونارو میخوام بدونم
آرش به نوجوان
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۱:۳۵
جالبه😃😃😃 این فرمو بدی دست هر دختری فرمو پاره میکنه خودتم میندازه بیرون
خانوم انتگرال
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۲:۰۰
عکس سوال شمارو میخوام بپرسم.
یه پسر رو چه طور بشناسیم که اهل اینکارا نبوده؟
قظعا تو جوابی که میدین نقاط مشرکی هم وجود داره که در مورد جنس دختر هم صدق میکنه.

 واقعا منم نمیدونم چه طور میشه فهمید):

اگه بپرسیم راستشو میگن؟
اگه تو جواب من من کرد؟
سرخ و سفید شد؟

اینا راهای خوبیه جدا؟

همینجوری یه هویی تو این پست اومدم وگرنه من که مخم این چیزا رو نمیکشه/: خودم کنکور دارم
واس همین نظرمو زیاد جدی نگیرین(:

خانوم انتگرال
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۲:۰۶
به اقا حامد

نظرتون خیلی خوب بود..و البته منو به فکر فرو برد
فاطمه
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۲:۱۳
به هیچ عنوان با تحقیق نمیشه فهمید 
خوب هیچ کس انقدر احمق نیست که جلوی دوست و آشنا و همسایه و همکار و هم کلاسی و غیره 
جوری رفتار کنه که همه متوجه سیر تا پیاز زندگیش بشن 
من خودم دوستایی داشتم که حتی روابط جنسی داشتن با دوست پسراشون 
ولی به جز چند تا از دوستای خیلی صمیمی احد الناسی خبر نداشت 
اونم چون مدت زیادی هم اتاقی بودیم 
ولی راستشو بخوای اگه به فرض میومدن راجع بهشون از من تحقیق میکردن شاید هرگز لوشون نمیدادم 

نمیدونم چرا ولی سخته یه جورایی آدم احساس عذاب وجدان و خیانت بهش دست میده

از طرفی ممکنه خیال کنن از سر حسادت داری بدگویی میکنی 


از رو لباس و ظاهرم اصلا نمیشه فهمید 

به نظرم تنها راهش برخورد با دختره و ارزیابی رفتارش .

خوب میتونی دختری رو انتخاب کنی و بهش پیشنهاد دوستی بدی که آزمایشش کنی 
هدف تو اینه که بفهمی طرف دفعه اولشه یا نه 
انتظار نداشته باش هرگز قبول نکنه چون متاسفانه الان جامعه جوری شده که خیلی از دخترا میدونن اگه خودشون کاری نکنن ازدواج بی ازدواج . 


اما دختری که دفعه اولش باشه سخت قبول میکنه هر چی دیر تر حاضر به قبول پیشنهاد بشه نشونه بهتریه و اینکه تو مجبور بشی سه پیچش بشی 

دختری که دفعه اولش نیست راحتتر قبول میکنه هیچ تازه خودشم قدم برمیداره واسه دوست شدن 

اما بعد از قبول دوستی 

دختری که دفعه اولش باشه کوتاه و مختصر حرف میزنه و انگار میخواد جون بکنه و اصلا بهش خوش نمیگذره 
چون سختشه و هنوز با خودش کنار نیومده 
و به خاطر آیندش اینکارو میکنه نه خوش گذرونی دست کم اوایلش 
و ظاهر رفتارش طوریه که تو خیال میکنی خودشو میگیره یا ازت خوشش نمیاد 

دختری که بار اولش نیست راحت و صمیمی رفتار میکنه انگار نه انگار که داره با جنس مخالف معاشرت میکنه همه چیز واسش عادی عادیه 
حتی شوخی و بگو بخند میکنه کلا سعی میکنه بیشتر لذت ببره 

و برخلاف اون چیزی که بعضیا فکر میکنن دل بستن سریع یا دیر ربطی نداره به اینکه طرف رابطه داشته یا

من دخترایی رو دیدم که برا بار صدم هم که با یه پسر دوست میشن رفتارایی نشون میدن که انگار عاشق طرف شدن حتی واسش گریه میکنن 

اتفاقا تو باید بترسی ازونی که زود دل میبنده 
اینایی که دفعه اولشونه چون خیلی ناشین خیلیییی با احتیاط رفتار میکنن 
همیشه ناشیا تو هر کاری محتاط تر از حرفه ایا عمل میکنن 
حتی ممکنه دچار وسواس و ترس بشن .

دختری که دفعه اولش باشه همش با خودش فکر میکنه نکنه طرف میخواد سوءاستفاده کنه و با کوچکترین اشاره جنسی از جانب تو کلا رابطه رو کاملا قطع قطع میکنه 


اما دختری که دفعه اولش نباشه حتی اگه از رفتار پسر کاملا بهش ثابت بشه طرف قصدش سوءاستفادست بازم رابطه رو ادامه میده چون دیگه حساسیتش نسبت به این مسئله پایین اومده و یه جواریی سر شده و براش مهم نیست حالا با یه مردیم حرفا و رفتارای جنسی داشته باشه .


و در نهایت برحذر باش از دختری که  راحت ابراز عشق میکنه 
قد موهای سرم ازین دخترایی که به دوست پسراشون میگن عشقم آقامون دردت به جونم دلم برات تنگ شده دیدم که به راحتی خوردن به لیوان آب خیانت کردن .


تو خواستگاری سنتی تو هیچ وقت فرصت تشخیص نخواهی داشت چون دختر و پسر تا میتونن خودشونو خوب جلوه میدن و تظاهر میکنن 
ولی تو دوستی چون معلوم نیست به ازدواج ختم بشه راحت خودشونو رو میکنن 
من دختری رو میشناسم که با وجود اینکه رابطه جنسی داشت 
ولی وقتی واسش خواستگار اومد رفتارش جوری بود که انگار اصلا نمیدونسته دوستی دختر و پسر چیه و واسه خواستگارش جانماز آب میکشید در حالی که واسه دوست پسراش همه کار میکرد .



 
@خاتون بانو
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۲:۲۳
زیاد درگیر اینکه چه مدل ازدواج کنید نباشید ، کیس خوبی بود چه خودتون دیدینش چه فامیل و چه دوستان و غیره برای شناخت بیشتر از طریق خانواده اقدام کنید.

اما درباره اینکه چطور میشه سابقه شخصی رو فهمید ، توی شهر کوچیک که خب خیلی راحت میشه از همسایه ها و افراد محله آمار یک نفر رو گرفت ، اینقد این شهرها کوچیک هست که ی بار دختر با دوست پسرش بره بیرون صد نفر میبینتش و حرفا هم سریع میپیچه ؛ اما اگر شهر بزرگ باشه واقعا طرف بلد باشه سخت میشه فهمید شایدم کلا نشه فهمید اما بهترین جا اگر دانشگاه بره پرس و جو از همون دانشگاه هستش چون کافیه ی نفر یک اتفاقی رو ببینه و یا یک حرفی رو از خود فرد بشنوه توی دانشگاه خیلی سریع میپیچه و به این قضیه ایمان آوردم علی الخصوص بچه های خوابگاهی ، ازینها تحقیق کنید.
محل کار معمولا چون افراد چارچوب بندی شده رفتار میکنن تحقیق خیلی نتیجه نمیده و توی محیط کار کسی رو انتخاب نمیکنن.
در آخرم پرسیدن از خود فرد هستش ، نمیدونم میگن به لحاظ شرعی مشکل داره ولی شما حساب کنین ی پسر سفرکاری زیاد میرفته یا ی دختر با دوستاش زیاد سفر میره و خدای هفت خط بازی بوده و اونجا هم بعله ، نمیتونی بری تمام شهرهایی که رفته رو بگردی آمارشو دربیاری...

اما درباره تعقیب و اینا
معذرت میخوام که این حرف رو میزنم اما یکسریا توبه ی دم مرگ میکنن تا میبینن دارن میافتن تو فاز ازدواج و قصد جدی ازدواج دارن دور دوست پسر رو خط میکشن و نمیشه ازشون چیزی فهمید.
آرش به سوال کننده
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۲:۲۷
من کی گفتم ندونید من که گفتم در هر صورت باید تحقیق کنی ولی باز هم اتفاق می افته تحقیق هم همه حقایق رو نشون نده پس باید توکل کنی به خدا و ازدواج کنی وگرنه این وسواس یا اجازه ازدواج بهت نمیده یا بعد از ازدواج باعث مشکوک شدن بیش از حد و خرابی زندگی میشه در ضمن حتی نگفتم بعد از ازدواج کسی بفهمه همسرش عفیف نبوده دیگه نمیتونه کاری کنه من فقط حرفم اینه که بهترین حالت از اطمینان اینه که طرف آشنای نزدیکباشی و بشناسیش ولی حتی این شناخت هم ظاهریه تا زیر یکسقف نرید شناخت کامل نمیشه در مورد روابط نامشروع حتی زیر سقف هم هر دو طرف میتونن پنهان کنن
گل نرگس
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۲:۳۴
سلام به همه عزیزان خصوصاً آقای سوال کننده
به نظرم یه راهی هم که هست اینه که ببینید دختر خانم دوران دبیرستان و راهنمایی کجا تحصیل کردن برید اونجا و از مدیر مدرسه شون در مورد اخلاق و رفتار ایشون اطلاعات بگیرید حتی اگه موردی باشه که تو مدرسه اتفاق بیوفته حتماً مدیر مدرسه ازاون باخبر باشه اون رو به شما میگه.
این روش رو من دیدم که بعضی ها انجام دادند و جواب گرفتن بالاخره شوخی که نیست صحبت یه عمر زندگیه.
خوشبخت و موفق باشید🥀
محمد محمد
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۲:۳۷
امکانپذیر نیست


فکرتو راجب مسئله ای که از حیطه اختیار تو خارجه درگیر نکن


fateme.h.
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۳:۰۷
ب عنوان ی دختر میگم هیچ کدوم از این راه هایی ک دوستان پیشنهاد دادن جواب نمیده دختری ک چند تا دوست پسر داشته انقدر حرفه ای شده ک شما رو بپیچونه از ما گفتن این درسخون و این جور حرفام مال زمانای قدیم بود الان دیگ جواب نمیده راستی اینک گفتی هرجور رابطه ای دوس نداری داشته باشه خیلی از دخترا هستن ک عاشق میشن و طرف رو ب اسم دوست پسر نمیشناسن بلکه عشقشونه و جالبه ک این رو یک رابطه نمیدونن گفتم حالا ک انقدر برات مهمه ب اسم این چیزا خام نشی
مریم بانو
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۳:۱۰
به اقاحامد
یه جاهایی باهاتون موافقم ولی بی هدفی یاضعف درتحصیل دلیل نمیشه دختراهل دوستی بوده بعدطی کدوم تحقیقات

یه سری ازدخترها علاقه ای به رشته تحصیلیشون ندارن یامشکلات خونوادگی داشتن یا خیلی شاهدهستیم که ازسن ازدواجشون گذشته بی هدف وبی انگیزه شدن درصورتی که اصلا اهل دوستی نبودن

بعداینم بگم گفتی دخترانی که اهل دوستی نیستند خیلی مغرورن این ازنظرشخصی من اشتباهه اولاکه غرورچیزخوبی نیست باعث میشه ادم انتقادپذیرنباشه درکل دختری که به عزت نفس خودش احترام میزاره اهل دوستی نیست ببخشیداینومیگم ولی دربین دوستان من هستندکسانی که خییییلی مغرورن ولی دوست پسرهم دارن اصلا این غرورشون نوعی مخ زنی بوده خخخخ غرورباعزت نفس فرق داره

حالابرسیم به راهکاراتون

باتعقیب موافقم ولی نه خودپسر مثلاخواهری مادری ایناتعقیب کنند درست نیست پسربیفته دنبال دخترمردم اونم 15بار

امتحان کردن هم من قبول ندارم اومدیم من اینکارکردم اون وقت کارت عروسیشون برام فرستادن خخخخ کلاتواین نوع امتحان کردن ها به طرف فرصت خیانت میدی نظارت نامحسوس خوبه ولی امتحان کردن نه

علایق خب میبینی من یه روز کبکم خروس میخونه حامدپهلان گوش میدم یه روز دپرسم داریوش گوش میدم نمیشه صددرصدازاهنگ واینا گذشته دختروپسری دراورد

ارایش هم من موافقم ارایش وپوشش دختران باید معقول وعرف باشه

یه باردیگه درباره دانشگاه تهران گفتی من چیزی نگفتم ببین برادر من تودانشگاه الزهرا هم دختر بدهست ربطی به مکان تحصیل نداره 

درمورد شرط عقد من بهش خوشبین نیستم نمیدونم بایدبررسیش کنم 

راستی یه نکته 

اگه پسری دوست دختر نداشت 

دستش دردنکنه

ولی وظیفه اش بوده منت نزاره
به حامد
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۳:۲۲
کجا زندگی میکنی؟ اگر از این راه حل هایی که گفتی پیش رفتی و یکیشون بد بود یعنی قیدشو میزنی؟ اونی که اینکارس حواسشم کامل جمعه(:
در ضمن به دانشگاه و رشته هم نیست .من داداشم دانشگاه ایران پزشکی میخونه و میگه وضع دخترامون خیلی بده(همشون نه ولی اکثرشون اره)
به حجاب هم نیست که بین دوستای خودم دیدم چادری اما.... (کا البته باید بگم تعدادشون از بی حجابای درست خیلی کمتر بود)
سوال کننده
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۳:۳۶
به حامد
مرسی داداش گلم این همه وقت گذاشتی 
فقط اینکه 
اینارو بیشترو خودمم میدونم
دنبال ی راه بهتری میگردم
به امید اینکه خانومابلد باشن
میدونی ازدواج بزرگ ترین تصمیم زندیگه به نظرم 
و نمیشه با جمله توکل به خدا ک سالمه رفت جلو

سوال کننده
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۳:۴۲
راستی ی چیم بگما
از روی اهنگ اینا قضاوت نکین کسیو
من خودم رپ گوش میدم اهل کاریم نیستم
تیپمم به روزه
((جلف نه به روز))
و اینکه 
خب تست پسر سادس
خانوما دوستاشون زیاده 
ی دونه خوشگلو بفرستن پی پسره
یکم چش چرونی کنه به پسره چشمکی هم بزنه لا به لاشو
اگه پسره نرفت سمت دختره باهاش دوست نشد
خب میشه گفت که تا اینجا 70 درصداهل دختر بازی و این مسایل نیست
اگه خواستین تا بیشتر توضیع بدم
کلا پسر موجود پیچیده ای نیستش راحت میشه کشف کرد ذاتشو
سانی
  • جمعه ۲۵ اسفند ۹۶
  •  
  • ۲۳:۴۲
یه روش دیگه:
اگه توی مراحل آشنایی امکانش بود که با این دختر خانوم بری بیرون، حتمآ حتما به یه پیاده روی مداوم و همیشگی دعوتت میکنم ، توی:
1_ مسیر مدرسه و دانشگاهش
2_ بوفه و کافه های اطراف و داخل دانشگاه
3_ مسیر کلاسهایی که توی 10سال گذشته میرفته حتی!
4_ پارکهای شهر! یا توی مسیرش
و....
کلا باهاش بگرد، چون تجربه اثبات کرده داداشیا و دوست جونای دخترای دمدست اینجور جاهان. و اگه احیانا خاطره ای برای طرف زنده شه، یا یکی از خاطره های زنده ش ازکنارتون ردشه... از عکس العمل هردو طرف میفهمین.

یه فامیل ما با نامزدجونش داشتن میرفتن خرید، که یهو یه غول بیابونی از اونور خیابون خانوم خانوما رو به اسم کوچیک صدا میزنه و پیش نامزدش رسواش میکنه و بقیه ماجرا بماند!!(گویا جناب غول بیابونی، با اون دختره دوست بودن مدتی، اونم از رو حسادت، صداش زده بود که پته شو بریزه رو آب)

درضمن برای هردو جنس میشه ازین روش استفاده کرد، فقط به شرطی که وقتشو داشته باشین و چشماتونو شیش تا کنین که نکاتو بگیرین